Chidaneh.com placeholder image

7 رستوران در تهران برای شب یلدایی خاطره انگیز!

به قلم: تحریریه چیدانه

مناسبت ها: دیگر هیجانات و هیاهوهای شب یلدا به اوج خودش رسیده است و هر کسی در صدد چیدن برنامه ای است تا شب را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. چیدانه هم در این بین بی کار ننشسته است و تصمیم گرفته تا شما را در اجرای هر چه بهتر این مراسم یاری کند، در مطلب ۲۰ ایده هیجان انگیز برای سفره های شب یلدا و مطلب ایده هایی برای تزیین تنقلات شب یلدا ایده هایی را با هم برای کسانی که می خواهند مهمانی شان را در خانه برگزار کنند بررسی کردیم،حالا در این مطلب می خواهیم به شما رستوران هایی را معرفی کنیم که می توانید شب یلدایتان را در آن ها سپری کنید. با چیدانه همراه باشید تا این رستوران ها را بشناسیم. 

رستوران شانلی

سرویس خواب بالسا

رستوران شانلی ولنجک
آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو نرسیده به میدان یاسمن، پلاک 12
تلفن: 22424282

این رستوران فضایی لوکس و مناسب برای دور همی های خانوادگی مخصوصا در جشن ها و مناسبت های خاص دارد. منوی این رستوران مدیترانه ای است و شعبه ولنجک دومین شعبه از این رستوران ها است. پکیج شب یلدای این رستوران که شامل انار، هندوانه و آجیل به همراه موسیقی زنده و فال حافظ می باشد رایگان است.  

رستوران ایسترن پالاس

رستوران ایسترن پالاس
آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر (عج)، پلاک 299
تلفن: 88885456

اگر تصمیم گرفتید تا شب یلدای تان را در رستوران لوکسی مانند ایسترن پالاس بگذرانید، باید بدانید که پکیج یلدایی هیجان انگیزی شامل بوفه شب یلدا، دیس های کباب و موسیقی زنده انتظار شما را می کشد. بودن در چنین رستورانی با سرویس دهی عالی یلدایی متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. 

رستوران منهتن گریل

رستوران منتهن گریل
آدرس: دربند، سه راه جعفر آباد، ابتدای خیابان جعفری، پلاک ۸۵
تلفن: 22710558

اگر ترجیح می دهید تا برای شب یلدا در محدوده ای خوش آب و هوا مانند دربند و به دور از این همه دود و دم و ترافیک به سر ببرید، رستوران منهتن گریل یک گزینه پیشنهادی بسیار خوب است. به نظر من که اصلا پکیج مخصوص (هندوانه-ازگیل-آجیل یلدا-آلبالو خشکه-پشمک) با یه قرعه کشی هیجان انگیز تو منهتن گریل رو از دست ندهید و حسابی در این رستوران خوش بگذرانید.

خانه استیک کاوانی
آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا نرسیده به پاکنژاد پلاک 172
تلفن: ٨٨٣٧٨٢۶۵

خانه استیک کاوانی برای شما سورپرایزی یلدایی را آماده کرده است که فقط و فقط با رفتن به آن جا می توانید از آن مطلع شده و لذت ببرید. ما که پیشنهاد می کنیم این برنامه و پکیج یلدایی را از دست ندهید اما انتخاب با شما است. 

رستوران سیمرغ 2
آدرس: پاسداران – میدان هروی – خیابان مجید افشاری (ساقدوش) – بین بوستان 7 و 9 – جنب تالار ساقدوش

تلفن: 22932828

اگر دلتان می خواهد که شب یلدا را در بزرگترین رستوران سنتی تهران به صبح برسانید همین الان گوشی تلفن را بردارید و جای مخصوص خود را رزرو کنید. اگر دیر بجنبید ممکن است پشیمان شوید. 

رستوران شوپه
آدرس: زعفرانیه انتهاى خیابان اعجازى (آصف) نبش کوچه مسجد.
تلفن: 26708029

برای یلدا فضایی کلاسیک می خواهید؟ رستوران شوپه بهترین است. همه میز و صندلی ها چوبی است و در کل حس و حال فضایی خوبی حاکم است. اگر می خواهید اولین شب یلدا را در کنار همسرتان بگذرانید پیشنهاد می کنم حتما به این رستوران سر بزنید. 

رستوران هرمو

رستوران هرمو
آدرس: خیابان نیاوران – خیابان فیضیه (جمشیدیه) نبش کوچه نهم
تلفن: ٢۶۴۵٠٩۶١

بوفه مخصوص شب یلدا این رستوران شامل انواع میوه های فصل، آجیل مخصوص شب یلدا، انواع ژله، میوه های خشک، و خوراکی های هیجان انگیز دیگر است که شما را مجاب به رفتن به این رستوران می کند.

امیدوارم به هر کدام از این رستوران ها که سر زدید شب خوب و خاطره انگیزی را سپر کنید، در ضمن می توانید تجربیات و عکس ها خود را از رفتن به این رستوران ها با چیانه و در قسمت مشاوره دکوراسیون به اشتراک بگذارید تا در مطالب بعدی از آن ها استفاده شود. 

مطالب پیشنهادی چیدانه: ۲۰ دلیل که به ایرانی بودن خود افتخار کنیم!
بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران
۱۰ پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه
۱۰ پاتوق برای خوش گذرانی در اصفهان!

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه