Chidaneh.com placeholder image

شورومی مدرن برای طرفداران سبک کلاسیک!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: همان طور که بارها گفتیم اینکه خانه ای زیبا داشته باشیم و از فضای آن لذت ببریم می تواند کمک زیادی به آرامش و شادی بیشتر خودمان و اعضای خانواده مان داشته باشد . پس صرفه نظر کردن از خرید برای دکوراسیون داخلی منزل امکان پذیر نیست. در این مطلب چیدانه راه حلی برای شما دارد، در واقع می خواهیم یک شوروم یا فروشگاه که وسایل خاص و منحصر به فردی که شاید به سختی بتوان نظیرشان را در بازار پیدا کرد را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید این محصولات را در اینستاگرام آنها ببینید و سپس سری به آنجا بزنید. تا خریدی راحت را تجربه کنید.

سرویس خواب بالسا

گالری seven.vip

این گالری تحت نظر پیام صالحی اداره می شود. او که حالا بعد از موفقیت در گروه آریان به عناون یک خواننده تبدیل به یک طراح داخلی موفق شده است تصمیم گرفت تا هنر خود را در غالب یک شوروم و نمایشگاه به عرضه بگذارد. شما می توانید قبل از عازم شدن به سمت نمایشگاه، کرهای این گروه را در صفحه اینستاگرام seven.vip  ببینید و اطلاعات تماس آن ها را نیز از همین جا پیدا کنید سپس با هدف مشخص شده تری به آن جا بروید. اما ما هم در اینجا تعدادی از زیبا ترین مبمان های طراحی شده توسط این گرو را به شما نشان می دهیم.

مبلمان های پشت بلند با رنگ هایی فاخر

یکی از محصولات دوست داشتنی گالری سون مبلمان هایی هستند که پشتی های بلند و البته نا متعارفی دارند. رنگ های فاخر و سلطنتی مانند طیف خاصی از رنگ سبز زیبایی این مبل ها را دو چندان می کند وجود این مبل ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان می تواند تبدیل به نقاط عطفی در خانه تان شود.

پارچه های گل گلی در دکوراسیون داخلی

طراحان این گروه علاوه بر این که سعی می کنند طرح های مبتکرانه ای برای شکل ظاهری مبلمان هایشان داشته باشند. برای انتخاب متریال ها و نوع ان ها هم حسلسیت و دقت به خرج می دهند. به عکس بالا نگاه کنید و ببینید که ترکیب شکا خاص مبل و پارچه های گل گلی چه زیبایی ایی را رقم زده است.

مبلمان های تکه دوزی شده  در دکوراسیون منزل

مبلمان هایی که در عکس بالا می بینید یکی از خاص ترین نمونه های مبلمانی است که می توانید در خانه تان داشته باشید. این مبلمان ها با پارچه های تکه دوزی شده چهره ای تنوستالژیک به خانه تان می بخشند و مطمئنا شما را به یاد دوران کودکی تان و ملحفه های چهل تکه مادر بزرگ می اندازد. اگر هم از حس نوستالژی خوشتان نمی آید با چند عدد تابلوی نقاشی مدرن این حس را با حس یک دکوراسیون داخلی مدرن جا به جا کنید.

مبلمان های رنگی در دکوراسیون منزل  

شما می توانید در این گالری مبل ها تکی زیادی را پیدا کنید که هیچ کدام به دیگری شباهت ندارند، اصلا می توانید هر کدام از صندلی های اپن خانه تان را از دیگری متفاوت تهیه کنید و از داشتن این صندلی ها لذت ببرید.

استفاده از رنگ های هیجان انگیز در مبلمان ها

یکی از نکته هایی که در طرای مبلمان های این مجموعه به چشم می خورد استفاده جسورانه از رنگ ها است. سبز های سلطنتی براق، نارنجی، آبی همه و همه رنگ هایی هستند که به جرات می توان گفت که فقط سلیقه های اص آن را انتخاب مب نند و اگر شما هم یکی از این سلیقه های خاص را دارید این گالری برای شما بهترین است.

تضاد در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحان باهوش و کارآزموده این گالری به خوبی می دانند که چه چیزهایی می تواند در دکوراسیون داخلی منزل تغییر و تحول کلی ایجاد کند و آن را از این رو به آن رو کند. کی از این فاکتور ها استفاده از تضاد رنگی در طراحی مبلمان فضاهای داخلی منزل است. این تضاد ها می توانند به صورت رنگ سفید و مشکی و یا هر دو رنگ متفاوت و متضاد دیگری باشد. اما همنشینی دو رنگ متضاد می تواند چهره ای نو و مدرن به دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشد.

مبلمان های فاخر و سلطنتی در دکوراسیون منزل

در این گالری برای هر سبکی مبلمانی پیدا می شود چه آن هایی که سبک مدرن را می پسندند  چه آن هایی که سبک کلاسیک را می پسندند و چه آن هایی که طرفدار مبلمان های سلطنتی هستند. عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که حتی در طراحی میز و صندلی های غذاخوری سلطنتی هم نمونه های بارز زیبایی شناسی دیده می شود و همنشینی رنگ ها به زیبایی هر چه تمام تر به چشم می آیند.

شما می توانید شوروم ها و گالری های متفاوتی که می شناسید را در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه در میان بگذارید تا در مطالب بعدی آن ها را معرفی کنیم.

مطالب پیشنهادی چیدانه: 
خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت!
راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا
مبلمان مدرن و زیبا برای دکوراسیون خانه های امروزی
راهنمای خرید ظروف آشپزخانه شیک و زیبا
مبلمان کوچک و رنگارنگ برای دکوراسیون خانه های نقلی
دکوری های مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه