دکوراسیون خانه لوکس با این 6 وسیله دکوری

دکوراسیون خانه لوکس با این 6 وسیله دکوری

به قلم: فهیمه مصدرالامور

لوازم دکوری لوکس، طرفداران خاص خودشان را دارند و معمولا هم در هر خانه‌ای پیدا نمی‌شوند. بیشتر این وسیله‌ها را در خانه‌هایی به سبک کلاسیک می‌بینیم. این لوازم و وسایل دکوری لوکس معمولا دارای رنگ‌های طلایی و جزییات زیاد هستند. اگر قصد دارید یکی از این لوازم دکوری را تهیه کنید، حتما قبل از اقدام به خرید این مطلب را بخوانید. این مطلب از چیدانه به شما می‌گوید که کدام یکی از این وسیله‌ها لوکس محسوب می‌شوند و کدامشان با دکوراسیون خانه لوکس شما بیشتر همخوانی دارند. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

 خانه لوکس با آینه و شمعدانی

تابلو فرش ریحان

آینه و شمعدان

دکوراسیون خانه لوکس با آینه و شمعدانی

دکوراسیون خانه لوکس با آینه و شمعدان

1. آینه و شمعدان‌های لوکس

لوازم و وسایل لوکس همان‌طور که گفتیم، دارای جزییات زیادی هستند و معمولا در طراحی آن‌ها ظریف‌کاری‌های زیادی را می‌توان مشاهده کرد. به همین دلیل هم است که این وسیله‌های دکوری از قیمت بالاتری به نسبت دیگر لوازم و وسایل دکوری برخوردار هستند. اگر قصد دارید از این آینه و شمعدان‌ها در طراحی دکوراسیون لوکس خانه خود استفاده کنید، باید دقت کنید که آن‌ها را در گوشه‌ای از خانه بگذارید که دارای تزیینات کمتری هستند. پر کاربودن این آینه و شمعدان‌ها، جبران این تزیینات کم را خواهد کرد.

دکوراسیون خانه لوکس با ظروف کریستال

دکوراسیون خانه لوکس با ظروف کریستالی

خانه لوکس با ظروف کریستال

2. ظروف کریستال، دکوری‌های لوکس برای دکوراسیون داخلی منزل

ظرف‌های پذیرایی کریستالی به دلیل کیفیت ساخت و انعکاس نوری که از خود ساطع می‌کنند، قطعا به عنوان یکی از زیباترین و ارزشمندترین لوازم لوکسی هستند که می‌توان از آن‌ها در بوفه‌ها و ویترین‌های خانه استفاده کرد. جلوه زیبایی که این کریستال‌ها به خانه می‌بخشند، آنقدر جذاب هستند که کمتر کسی می‌تواند از آن‌ها دل بکند. هرچه تراش‌های روی بدنه این کرستال‌ها بیشتر باشد، قیمت آنها نیز بالاتر می‌رود. نمونه‌هایی از این کریستال‌های مناسب برای پذیرایی را در عکس‌های بالا می‌توانید ببینید.

مطلب خواندنی: جدیدترین وسایل دکوری پذیرایی؛ مدل‌های روز دنیا را اینجا ببینید!

دکوراسیون خانه لوکس با تابلوهای لوکس

دکوراسیون خانه لوکس با تابلو لوکس

3. تابلوهای شیک برای طراحی دکوراسیون خانه لوکس

یادتان باشد وقتی در حال تغییر دکوراسیون خانه‌تان هستید و قرار است به آن حال و هوایی لوکس ببخشید، دیوارهای خانه را بی‌نصیب نگذارید. برای دیوارهای خانه می‌توانید از تابلوهایی مشابه که در عکس‌های بالا می‌بینید، استفاده کنید. دیوارهای سفید خانه‌تان می‌توانند بهترین میزبان برای این تابلوهای لوکس باشند. مطمئن باشید این تابلوها با رنگ‌های طلایی خودشان، چنان جلوه‌ای به دکوراسیون داخلی خانه لوکس شما می‌بخشند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون سرمه‌ای و نقره‌ای؛ در این خانه لوکس 65 متری!

 آویزهای روشنایی لوکس برای دکوراسیون خانه

 آویزهای روشنایی لوکس

دکوراسیون خانه لوکس با آویزهای روشنایی

4. آویزهای روشنایی لوکس، برای دکوراسیون داخلی منزل

شما می‌توانید برای گوشه و کنار خانه‌تان آویزهای روشنایی با ظاهری لوکس تهیه کنید. این آویزها معمولا به صورت فانوس‌هایی با رنگ‌های تیره هستند. دلیل استفاده از رنگ‌های تیره در آن‌ها این است که تضاد زیبایی را با رنگ روشن چراغ‌ها و لامپ‌ها ایجاد کنند.

لوسترهای لوکس برای دکوراسیون داخلی

لوسترهای لوکس

لوسترهای لوکس برای دکوراسیون داخلی خانه

5. لوسترهای لوکس برای دکوراسیون خانه لوکس

اشتباه نکنید؛ لوسترها و آویزهای روشنایی با یکدیگر فرق می‌کنند. لوسترها معمولا در فضاهایی مانند اتاق غذاخوری و نشیمن‌ها استفاده می‌شوند. اما آویزها را معمولا در تراس‌ها و ورودی‌های خانه نصب می‌کنند. لوسترهای لوکس، همان‌هایی هستند که قطعه‌های کریستال از آن‌ها آویزان است و ظاهری فاخر دارند. معمولا وزن و قیمت این لوسترها بسیار زیاد است و عموما برای دکوراسیون داخلی خانه‌هایی با سقف بلند، جوابگو هستند.

فرش هایی با ظاهر لوکس برای دکوراسیون داخلی خانه

فرش های لوکس برای دکوراسیون داخلی

فرش‌های لوکس

6. فرش‌هایی با ظاهر لوکس برای دکوراسیون داخلی خانه

فرش‌ها هم جزو آن دسته از وسایل لوکسی هستند که به تنهایی می‌توانند دکوراسیون داخلی کل فضا را تحت‌تاثیر خود قرار دهند. انتخاب درست فرش، دکوراسیون خانه لوکس و خوش رنگ و لعاب را به شما تحویل خواهد داد که مسلما از آن لذت کافی را خواهید برد.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون منزل لاکچری تهران، چگونه خانه‌ای لوکس داشته باشیم؟

دکوراسیون خانه لوکس

دکوراسیون منزل لوکس

کلام پایانی

اگر اهل استفاده از وسایل لوکس در دکوراسیون منزل لوکس خود هستید؛ ما در این مطلب 6 مدل از لوازم دکوری لوکس برای چیدمان خانه لوکس و شیک شما را معرفی کردیم. شما می‌توانید با ویترین کالاهای چیدانه، راحت‌ترین و مقرون‌به صرفه‌ترین راه را برای خرید لوازم و وسایل دکوراسیونی تجربه کنید.

نویسنده: شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه