Chidaneh.com placeholder image

راه رفتن روی پل معلق در کافه ژان تهران !

به قلم: تحریریه چیدانه

پروژه های برجسته: کافه ها مکانی برای لحظات به یادماندنی، نه فقط به دلیل نوشیدن و خوردن بلکه فضایی متفاوت با خانه و محل کار، جایی برای ملاقات دوست، خواندن، نوشتن و حتا تنهایی. پروژه ی کافه ژان به معماری حسام اصفهانی، کیوان کیان بخت و ارد تاجران از گروه معماری اکسپوز یکی از همین کافه های گرمو صمیمی است که امروز با چیدانه به گوشه و کنار آن سری می زنیم با ما همراه باشید.

دفتر معماری اکسپوز
کافه ژان
دفتر معماری اکسپوز

سرویس خواب بالسا

بعد از شنیدن نظرات کارفرما و در نظر گرفتن خواسته ی وی، که اختصاص دادن بودجه کم جهت انتخاب مصالح و جزییات از اصلی ترین آنها بود و توجه به گروه مصرف کننده و خواسته های آنهایی که قرار است هرروز به آنجا بیایند، سعی در خلق فضایی جذاب و به یاد ماندنی با جوی دوستانه و خودمانی کردیم.

[[nid:44401]]

هدف ما ایجاد یک اتمسفر گرم و دوستانه با انتخاب مصالح و رنگ های طبیعی و همزمان تضاد در استفاده از بافت آجر در کنار سطوح صاف و صیقلی ورق خام آهن با نمایش جزییات جوشکاری و برش، با استفاده مجدد از تخته پالت های چوبی و الوارها در کنار بافت خشن کف سالن بود.

دفتر معماری اکسپوز
معماری داخلی کافه ژان
دفتر معماری اکسپوز

برای جداکردن فضاها و داشتن مبلمان متفاوت به منظور جذابیت و تنوع برای مشتری ها، از یک پل معلق استفاده شد که دید بصری خاصی را در فضا ایجاد کرد و به جذابیت پروژه افزود. 

دفتر معماری اکسپوز
فضای نشیمن کافه ژان
دفتر معماری اکسپوز

اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنینی را می شناسید،که پر از نشانه های شخصی شماست، تورهای چیدانه مشتاق است از شما و محل کار و زندگی تان عکاسی کند و آن را به مخاطبان چیدانه نشان دهد. اگر علاقه دارید که عکس های خلاقانه بیشتری از خانه های ایرانی برای ایده گرفتن ببینید خانه یا محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب بیشتر: کافه گپ، فضایی از جنس بامبو در پارک آب و آتش!
کافه اسپریس ، طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی
کافه کرگدن، کافه ای شیک در یک پارکینگ قدیمی در تهران
کافه بهشت، تجلی زندگی ایرانی در آن سوی مرزها !
کافه قنادی رکس، یادآور خاطرات شیرین در تبریز
دکوراسیون داخلی کافه مهتاب، فضایی دنج و دلنشین
تجربه خانه ایرانی در رستوران خونه سام درخشانی
رستوران و گالری مکعب سفید در تهران
اسنک بار دایره، معماری خلاق در اصفهان
 گشتی در دکوراسیون داخلی کافه لمیز های تهران 

نویسنده: گروه معماری اکسپوز  | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه