Chidaneh.com placeholder image

با فنجان های قدیمی دکوری های مقرون به صرفه بسازید!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: نوشیدن چای در فنجان های چینی  همیشه حسی خوش آیند را به همراه خود دارد به خصوص اگر در در کنار جمعی از دوستان و عزیزان خود باشید این احساس چند برابر می شود اما امان از روزی که این فنجان ها بشکنند و به قول مادر بزرگ ها دستشان ناقص شود! فنجان های تک می ماند گوشه ی گنجه و کمد ها خاک می خورند.حتما شما هم یکی دو تا از این فنجان های تک را در کمد خود دارید امروز در چیدانه ایده های مختلفی را برای استفاده ی دوباره از این فنجان ها در اختیار شما قرار می دهیم با ما همراه باشید.

قالیشویی ادیب

یک جا جواهری زیبا بسازید!

با یک چسب قوی همانند تصویر فنجان و نعلبکی ها را به صورت عمودی به هم بچسبانید و از آن به عنوان یک جای جواهری استفاده کنید، این ایده برای دختر خانم های نوجوان که وسایل زینتی دارند بسیاری دارند مناسب است.

فنجان های چینی را تبدیل به فنجان های فلزی کنید!

با استفاده از رنگ های متالیک به راحتی می توانید فنجان های چینی خود را تبدیل به فنجان های فلزی کنید و از آن ها به عنوان عناصر دکوری در ویترین خود استفاده نمایید. این رنگ ها به راحتی در بازار یافت می شوند.

ظروف پایه دار بسازید!

فنجان هایی که نعلبکی نسبتا بزرگ تری نسبت به فنجان های دیگر دارند بهترین گزینه برای تبدیل شدن به ظروف پایه دار هستند از این ظروف به عنوان جای شیرینی و پیش دستی، جای حلقه و …. می تواند مورد استفاده قرار بگیرند.

از فنجان های چای گلدان بسازید!

فنجان های کوچک را تبدیل به گلدان های فانتزی کنید! به سادگی با کمی خاک و گیاه های کوچک که نیاز به فضای زیادی برای رشد ندارند، یک گلدان فانتزی زیبا بسازید.

جا سوزنی بسازید!

یک پارچه بامزه بردارید و داخل آن را با ابر و مقداری الیاف پر کنید و با چند کوک ساده آن را ببندید، حالا پفی را که ساختید درون فنجان قرار دهید و جا سوزنی با مزه ی خودتان را داشته باشید.

جای غذای پرنده ها را بسازید!

برای ساخت جای غذای پرنده ها به چیز زیادی ندارید جز یک فنجان و نعلبکی و یک چوب و یک چسب قوی، همه ی این عناصر را به صورت عمودی به هم بچسبانید و آن را در حیاط و یا بالکن خود نصب کنید و پرندگان را از این همه سخاوت خود خرسند کنید.

ظرف کیک بسازید!

معمولا پختن یک کیک خانگی تحسین همه را با خود به دنبال دارد برای دو چندان کردن این تحسین ظرف کیک را هم خودتان بسازید! به سادگی یک بشقاب هماهنگ با فنجان مورد نظر بردارید و با چسب مخصوص به آن بچسبانید توجه داشته باشید که این بشقاب زیاد سنگین نباشد تا به راحتی روی فنجان قرار بگیرد و تعادل داشته باشد.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:۷ دکوراسیون زیبا و ارزان با ظروف قدیمی
دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه!
پاییزی کردن دکوراسیون منزل با تزئین میوه کاج!
چگونه خودمان یک قفسه مدرن بسازیم؟
ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
برای دکوراسیون منزل خود جا روزنامه ای مدرن بسازید
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه