Chidaneh.com placeholder image

تضاد سیاه و سفید در دکوراسیون خانه حمید عسکری

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره ها: حمید عسکری یکی از خوانندگان پاپ و موفق کشورمان است که چند وقت پیش مهمان برنامه شام ایرانی بود و تعدادی از دوستانش را برای صرف شام به خانه اش دعوت کرد، خب به تبع ما هم فرصت را غنیمت شمردیم و سریع دست به کار شدیم تا به شرح و توصیف دکوراسیون داخلی خانه حمید عسکری را در ادامه مطالب دکوراسیون داخلی خانه هنرمندان برای شما انجام دهیم، با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا ابتدا خانه حمید عسکری را بررسی کنیم و بعد از آن هم ایده هایی به شما بدهیم، که اگر خواستید خانه ای به سبک حمید عسکری داشته باشید بدانید چه کاری باید انجام دهید.

نشیمن خانه حمید عسکری

قالیشویی ادیب

دکوراسیون داخلی خانه حمید عسکری

در نگاه اول چیزی که حسابی در خانه حمید عسکری به چشم می آید، استفاده از تضاد رنگی است، آن هم میان دو رنگ سفید و مشکی، از مبلمان ها و فرش گرفته تا تبلوهایی که روی دیوار نصب شده است و حتی پرده ها. خانه ی حمید عسکری سبک مدرن دارد و نورپردازی های نشیمن و اتاق غذاخوری حس و حال صمیمانه و دوستانه ای به فضای داخلی خانه حمید عسکری بخشیده است.

اتاق غذاخوری خانه حمید عسکری

انتخاب مبلمان ها

انتخاب مبلمان ها در خانه او بسیار هوشمندانه صورت گرفته است و همین مساله باعث شده است تا این تضاد میان رنگ های سفید و مشکی حس دلپذیری داشته باشند،  مثلا همین میز و صندلی غذاخوری با رنگ سفید خود در کنار کابینت های مدرن مشکی رنگ ، خودتان قضاوت کنید به نظر شما زیبا نیستند؟ خب حالا که کمی با خانه حمید عسکری آشنا شدید، بیایید یک به یک ایده هایی دکوراسیونی این خانه را بررسی کنیم تا بتوانیم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هایمان از آن ها بهره ببریم.

دکوراسیون داخلی گنجوی
رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی گنجوی

تابلو های چند تکه برای دکوراسیون داخلی منزل

هیچ کس نمی تواند منکر جلوه گری تابلو ها در دکوراسیون داخلی منزل شود، حضور این تابلو ها بر سینه دیوار ها می تواند آن ها را از یک نواختی و بی روح بودن نجات دهد. اگر طول دیوارهای تان زیاد است، از تابلو های مدرن و چند تکه استفاده کنید و حتما هم قبل از انتخاب آن ها به طرح و رنگ شان فکر کنید، مطلب ترفندهای استفاده از تابلو های هنری در دکوراسیون داخلی حتما به کارتان می آید.

شرکت تجربه آفتاب شیرین(پرده)
دکوراسیون نشیمن
شرکت تجربه آفتاب شیرین(پرده)

فرش های مدرن برای خانه های مدرن

درست است که فرش ایرانی دکوراسیون منزل خوش رنگ و لعاب را به شما تحویل می دهد، اما خب وحی منزل هم نیست که هر خانه ای باید فرش ایرانی داشته باشد، بعضی خانه ها هم به فرش های مدرن احتیاج دارند، همان فرش هایی که اغلب پرزهای بلندی دارند. لزومی هم ندارد که این فرش ها همه سطح کف اتاق نشیمن تان را بپوشانند، می توانید به مطلب ابعاد و مکان مناسب فرش در دکوراسیون داخلی حتما می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های بهتری داشته باشید.

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن متفاوت به سبک معاصر
شرکت معماری دکوکو

مبلمان های راحتی برای راحتی در خانه

اگر می خواهید خانه ای صمیم و دوستانه داشته باشید، مبلمان های لوکس و استیل را فراموش کنید و به جای آن ها مبلمان های راحتی را به خانه تان بیاورید. البته اگر فکر می کنید برای انتخاب این مبلمان ها به کمک نیاز دارید، چیدانه می تواند به شما خواندن مطلب ۶ نکته برای خرید مبلمان مناسب دکوراسیون منزل راپیشنهاد کند.

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی معماری از خانه ناهید
عرفان شریف نژاد: عکاس

میز های جلو مبلی برای دکوراسیون داخلی خانه

میز های جلو مبلی تکمیل کننده زیبایی مبلمان های راحتی و حتی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تان هستند پس باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را به کار ببرید، البته در این میان هستند میزهای جلو مبلی ای که با هر مبلمانی ست می شوند.

استودیو طراحی براکت
طراحی اپن آشپزخانه مدرن
استودیو طراحی براکت

کابینت های مدرن برای آشپزخانه

تا به حال به این فکرکرده اید که چگونه آشپزخانه را به فضایی منحصر به فرد تبدیل کنید؟ جواب آن بسیار ساده است، استفاده از کابینت های مدرن. خرید هوشمندانه کابینت یک سرمایه گذاری بلند مدت است که می تواند در عین حال شما را به دکوراسیون داخلی مورد علاقه تان در آشپزخانه برساند.

دفتر معماری اکسپوز
دکوراسیون داخلی آپارتمان الهیه
دفتر معماری اکسپوز

نورپردازی های مختلف در دکوراسیون داخلی

نور پردازی ها خانه تان را رویایی می کنند، به شرط آن که از آن ها درست در طراحی دکوراسیون داخلی خانه بهره گرفته شود، مطلب در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ به شما کمک می کند تا بتوانید در تصمیم گیری نورپردازی فضاهای داخلی درست عمل کنید.

[[nid:44423]]

استفاده از تضاد رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

گاهی وقت ها ست کردن پرده، مبلمان و فرش باید با استفاده از تضاد رنگی صورت می گیرد، همنشینی دو رنگ متضاد در لوازم دکوری خانه، مبلمان ها و یا هر وسیله دکوراسیونی دیگری می تواند آن تفاوت و در حین زیبایی که شما از دکوراسیون خانه تان توقع دارید را در اختیار شما قرار دهد.

اگر از این مطلب خوش تان آمد پس حتما مطالب زیر هم برای تان جذاب خواهد بود: 
خانه پرویز تناولی، شاهکاری از معماری و دکوراسیون ایرانی
خانه پدر سالار سینمای ایران، سلیقه مدرن در پوسته سنتی!
خانه ویشکا آسایش، دکوراسیونی با ایده های کلاسیک!
صندلی های منزل را با سلیقه بهنوش طباطبایی انتخاب کنید!
استودیو تیک‌تاک، دفتر کار دوست داشتنی برادران دو قلوی صفاریان پور
فریار جواهریان، معمار صحنه های ۱۰ فیلم از داریوش مهرجویی
تزیین دیوار خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه