Chidaneh.com placeholder image

رمانتیک ترین مکان های دنیا برای سفرهای عاشقانه شما

به قلم: تحریریه چیدانه

 

سفر با معماری: بهمن ماهی پر از مناسبت های عاشقانه و دل انگیز است که بسیاری از ما به همین بهانه سعی می کنیم همراه و همسفر خود را خوشحال کنیم و تجربه ای رمانتیک را با او رقم بزنیم. گرچه اکنون در آخرین روز این ماه به سر می بریم، اما زمان بهانه ی خوبی برای غافل شدن از اتفاقات رمانتیک نیست. چیدانه امروز به همین بهانه تصمیم گرفته شما را به رمانتیک ترین مکان های دنیا ببرد تا شاید مقصد سفر بعدی شما برای رقم زدن یکی از لذت بخش ترین تجربیات زندگی مشترک تان باشد. با ما همراه باشید…

چوب و هنر

سانتورینی، یونان

دیدن غروب خورشید بر فراز دریای آبی پرتلألو اژه از تراس خصوصی شما در سانتورینی یکی از زیباترین اتفاقات رمانتیکی است که می توانید در این شهر تجربه کنید.

مجمع الجزایر مالدیو

به جرأت می توان گفت مالدیو رمانتیک ترین مجمع الجزایر روی زمین است. تصور کنید در بهشت خصوصی خود در یکی از کلبه های ییلاقی روی آب به سر می برید و به دریای شفاف فیروزه ای رنگ تسلط دارید. در سواحل خصوصی ماسه-سفید آفتاب می گیرید و انگار در دنیایی به سر می برید که فقط متعلق به خودتان است.

فلورانس، ایتالیا

هیچ چیز رمانتیک تر از تماشای غروب خورشید از میدان میکل آنژ در فلورانس نیست. بعد از یک روز دیدن نقاشی های دیواری در موزه های بی شمار فلورانس و خوردن و آشامیدن در کافه های روباز، بدون شک احساس عشق در شما موج خواهد زد.

کائوآئی، هاوایی

جزیره ی دست نخورده ی کائوآئی در هاوایی محبوب کسانی است که می خواهند از شلوغی ها فاصله بگیرند و از سواحل طبیعی و دست نخورده لذت ببرند. پیاده روی در کوه های پر دار و درخت و سرسبز یا شنای خصوصی در آبشارها، قلب شما را به تپش می اندازد.

سنت موریتس، سوییس

این شهر اقامت گاهی سوییسی برای زوج های بین المللی که به دنبال هیجانات در ارتفاعات هستند، ایده آل است. یک روز را تصور کنید که در میان قله های پوشیده از برف اسکی می کنید و عصر درون یک کالسکه که اسب آن را می راند، آرام گرفته و به چشم اندازهای زیبا در امتداد دریاچه ی یخ زده خیره شده اید.

شهر کبک، استان کبک، کانادا

اگر به دنبال یک مقصد رمانتیک و دنج برای زمستان هستید و از سرما هراسی ندارید، شهر جذاب فرانسوی-کانادایی کبک را به شما پیشنهاد می کنیم. شهری که پر از خیابان های پوشیده از برف، رستوران های رمانتیک و البته آتشدان های گرم است.

ساوانا، جورجیا، امریکا

ساوانا شهری جنوبی در ایالت جورجیای امریکا است که با سایبان های پوشیده از خزه ی اسپانیایی و رستوران های جذابش، مکانی دنج و رمانتیک برای وقت گذرانی زوج ها می باشد.

کوه تائو، تایلند

این جزیره ی کوچک در تایلند به خاطر غواصی در سطح کلاس جهانی شناخته شده است و از زوج هایی که به دنبال گریزگاهی رمانتیک و گرمسیری هستند، استقبال می کند. در سواحل آرام آن استراحت کنید یا آموزش غواصی دونفره ببینید. در هنگام عصر نیز از رستوران های روشن شده با فانوس های دریایی که در امتداد ساحل ردیف شده اند، به تماشای غروب دیدنی بر فراز دریا بنشینید.

کیوتوی ژاپن

کیوتو، ژاپن

می توانید چیزی رمانتیک تر از قایق سواری در کانال اوکازاکی در امتداد شکوفه های گیلاس کیوتو در فصل بهار را تصور کنید؟ شکوفه های گیلاس در ژاپن بسیار نمادین هستند – ژاپنی ها معتقدند چرخه ی کوتاه شکوفه دادن این درختان کنایه ای از زندگی است – یک یادآور سالانه که ارزشمندی زمان را گوشزد می کند.

پاریس، فرانسه

امکان ندارد در چنین لیستی، نام پاریس را نبینیم. از کافه های پیاده رو که گوشه هایی دنج برای خلوت کردن هستند تا هنرهای اصیل موجود در گوشه گوشه ی این شهر، پاریس را می توان مترادف با عشق و احساسات دانست. شهری که هرکسی در آن عاشق می شود!

مطالب بیشتر:
بهترین مکان ها برای قرارهای عاشقانه در تهران (۲)
۱۴ تا از دیدنی ترین شهرهای دنیا برای گردشگران
۷ استراحت گاه کوهستانی تماشایی در نقاط مختلف دنیا

۱۰ شهر دیدنی دنیا با هتل های ۵ ستاره ارزان!
۵ روستای شگفت انگیز در ایران

منبع: travelchannel | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه