Chidaneh.com placeholder image

کدام رنگ مبل دکوراسیون منزل شما را شیک تر می کند؟

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: نمی دانم آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که کدام رنگ ها مبلمان خانه شما را شیک تر می کنند؟ به خیلی از خانه ها که پا می گذای با مبلمان های کرم و قهوه ای روبرو می شوی، رنگ های روتین و تکراری. اما این مطلب می خواهد به شما بگوید که شما می توانید برای مبلمان خانه تان رنگ هایی به غیر از کرم و قهوه ای در نظر بگیرید. مطمئن باشید اگر این مطلب را تا انتها بخوانید جرات و حجسارت انتخاب دیگر رنگ ها را هم برای مبلمان ها به خودتان خواهید داد، پس با چیدانه همراه باشید. 

گروه مبلمان یاتاش
دکوراسیون نشیمن متفاوت
گروه مبلمان یاتاش

چوب و هنر

1. رنگ آبی کله غازی برای مبلمان های خانه 

یکی از رنگ های هیجان انگیزی که می توانید برای مبلمان های خانه تان انتخاب کنید، رنگ آبی کله غازی است، این رنگ کمی ته مایه های سلطنتی دارد و اگر شما دوست دارید تا دکوراسیون مدرن تان کمی حس و حال لوکس بودن هم به خود بگیرد این رنگ این کار را برای تان انجام خواهد داد. 

شرکت ساختمانی نیکوطرح
پروژه مسکونی عظیمیه
شرکت ساختمانی نیکوطرح

2. مبلمان هایی به رنگ نارنجی 

رنگ نارنجی به دکوراسیون داخلی خانه شما کمی حس و حال جوانی و شیطنت می بخشد و باعث می شود انرژی خاصی در فضای خانه شما به وجود بیاید. مطلب خانه ای پر انرژی با رنگ های کدو تنبل را بخوانید تا بیشتر با خصوصیات این رنگ آشنا شوید و شاید مجاب شوید تا از این رنگ برای مبلمان خانه تان استفاده کنید. 

گروه معماری فرم و فضا
فضای نشیمن پروژه مسکونی
گروه معماری فرم و فضا

3. مبلمان زرد رنگ در دکوراسیون داخلی خانه 

شما می توانید با استفاده از مبلمان های تان خانواده زرد را مهمان خانه خود کنید. این رنگ یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که به ندرت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها استفاده می شود، بنابراین وقتی شما جسارت به خرج می دهید و از این رنگ استفاده می کنید، این دقیقا مطابق انقلابی در طراحی دکوراسیون داخلی است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: نگاهی به کاربرد رنگ زرد در طراحی داخلی

مهندسین مشاور آراستان
طراحی داخلی ساختمان مهندسین مشاور آراستان
مهندسین مشاور آراستان

4. قرمز های آتشین برای مبلمان های زیبا 

مبلمان ها دریچه ای برای تماشای جذابیت رنگ قرمز هستند. وجود مبلمان های قرمز رنگ در دکوراسیون داخلی خانه باعث می شود تا روحیه شما همیشه خوب باشد و اگر حتی با خستگی زیاد هم وارد فضای نشیمن تان شدید وقتی چشمتان به مبلمان های قرمز رنگ تان افتاد، خستگی از تنتان به در شود. 

گروه معماری فرم و فضا
دکوراسیون داخلی فضای پذیرایی
گروه معماری فرم و فضا

5. مبلمان هایی به رنگ سبز ارامش بخش 

همه ما به خوبی می دانیم که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است و وقتی از این رنگ در مبلمان های خانه استفاده می شود، فضا سرزنده و شاداب می شود. مبلمان های سبز رنگ برای خانه هایی به سبک روستیک بسیار مناسب هستند، چرا که ترکیب این رنگ ها با رنگ قهوه ای چوب ها بسیار ترکیب خوبی است و ما را به یاد طبیعت می اندازد.

مرکز طراحی کوثر
فضای نشیمن آپارتمان دامون ساحلی
مرکز طراحی کوثر

6. مبلمان های سیاه رنگ برای دکوراسیون داخلی خانه 

رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر بسیار کاربردی است. شما می توانید با انتخاب رنگ سیاه برای مبلمان ها کمی قانون شکنی کنید و این جسارت را به دیگر دوستان تان هم بدهید تا مانند شما از رنگ هایی خاص برای مبلمان های شان استفاده کنند. البته دقت کنید اگر مبلمان های تان را به رنگ سیاه انتخاب می کنید، باید رنگ دیوارهایتان روشن باشد تا  فضای داخلی خانه تان گرفته و به اصطلاح خفه نباشد. 

امیر صادقی
دکوراسیون داخلی فضای نشیمن
امیر صادقی

7. مبلمان هایی به رنگ صورتی چرک برای دکوراسیون داخلی خانه 

اگر مطلب دکوراسیون عروسکی آپارتمان کوثر و وحید به رنگ سال را خوانده باشید، حتما دیده اید که مبلمان هایی به رنگ صورتی چرک تا چه اندازه می توانند بر زیبایی و جلوه دکوراسیون داخلی خانه تان تاثیر بگذارد. یادتان باشد که صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل هستند و اگر از این رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و به خصوص در مبلمان های تان استفاده کنید، می توانید خانه ای مدرن تر با فضایی صمیمانه تر را تجربه کنید. 

سهراب رفعت
دکوراسیون داخلی ویلای فردوس
سهراب رفعت

8. مبلمان های آبی اناری برای دکوراسیون داخلی منزل شما 

اگر دلتان می خواهد که ترکیبی از دو رنگ مبلمان در خانه تان داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مبلمان هایی به رنگ آبی و اناری است. اگر به عکس بالا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تا چه اندازه این مبلمان های در کنار هم می توانند زیبا و چشم گیر باشند. این رنگ ها جزو رنگ های خاص محسوب می شود که در کمتر خانه ای آن را می توان دید. پس شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که از این رنگ ها برای مبلمان تان استفاده می کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: رنگ آبی ، تجربه ی آرامش در طراحی داخلی 

استودیو دید
عکاسی از فضای نشیمن دفتر معماری دیگر
استودیو دید

9. سفید یک دست برای مبلمان های خانه 

اهمیت رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بر کسی پوشیده نیست. این رنگ قدرتمند، زمینه ای را برای جلوه گری دیگر رنگ ها به وجود می آورد. اما خیلی از افراد برای انتخاب این رنگ به عنوان رنگ مبلمان با مشکل روبرو هستند و فکر این را می کنند که این رنگ خیلی زود کثیف می شود، که اتفاقا فکر درستی هم هست، اما اگر در خانه تان بچه کوچک ندارید می توانید به این رنگ مبلمان فکر کنید، در ضمن کمی توانید به فکر لباس و کاور مبلمان هم باشید تا کثیف شدن آن ها را به تعوبق بیاندازید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: لباس مبل، مقرون به صرفه ترین راه تغییر دکوراسیون منزل

گروه مبلمان یاتاش
ست مبلمان مرلین یاتاش
گروه مبلمان یاتاش

10. مبلمان های لوکس با رنگ بنفش 

دکوراسیون منزل شاهانه با رنگ بنفش تجربه کنیداین رنگ جلوه ای خاص و منحصر به فرد به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد، جلوه ای که شاید کمتر رنگی بتواند آن را به خانه تان هدیه دهد. می توانید مطلب ۷ رنگ خوش ترکیب با بنفش در دکوراسیون منزل را هم بخوانید تا بدانید دیگر عناصر و لوازم دکوری تان را از چه رنگ هایی انتخاب کنید تا با رنگ بنفش ست شوند. 

ما دوست داریم بدانیم شما برای مبلمان های خانه تان از چه رنگی استفاده می کنید. عکس های نشیمن و مبلمان خودتان را با ما و در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید تا در مطالب بعدی بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. 

مطالب بیشتر: ۶ قانون ست کردن رنگ ها در دکوراسیون منزل!
۷ترکیب رنگ که در دکوراسیون داخلی خوش می درخشند!
رنگ سبز و ترکیب های با طراوت آن در دکوراسیون منزل
۸ ترکیب رنگی کلاسیک و ماندگار در دکوراسیون منزل
۸ ترکیب رنگ که طبیعت را مهمان خانه شما می کند!

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
Mna در تاریخ 23 شهریور 1397
به نظر من مبلی که انتخاب می‌کنید رنگش خنثی باشه مثل خاکستری یا سفید یا... بعد بالشتکای مبل رنگ دیگه مثل زرد سبز یا هر رنگی که دوس داشته باشید اینجوری برای تغییر دکوراسیون فقط بالشتکای مبل رو عوض میکنید خود مبل خوبه

ثبت دیدگاه