طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی با 7 ترفند جالب!

طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی با 7 ترفند جالب!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

استفاده از گیاهان خانگی طبیعی در فضای دکوراسیون، همیشه جذاب و دوست‌داشتنی بوده است. اما گاهی اوقات شرایط نگهداری از آن‌ها در فضاهای آپارتمان‌های امروز موجود نیست و به اجبار مجبور می‌شویم برای لذت بردن از حس و حال طبیعت از گل و گیاه‌های مصنوعی استفاده کنیم. اما چگونه از این گل‌های مصنوعی در فضا استفاده کنیم تا طبیعی‌تر به نظر برسند؟ موردی است که امروز در چیدانه به آن می‌پردازیم. با مقاله طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش را دریابید.

طبیعی جلوه‌دادن گیاهان مصنوعی

قالیشویی ادیب

چطور یک گل مصنوعی را طبیعی جلوه دهیم؟

چطور یک گل مصنوعی را طبیعی جلوه دهیم؟

پیش از هر موضوعی در هنگام خرید گیاهان مصنوعی دقت کنید تا در حد امکان به طبیعی‌بودن نزدیک باشند:

1. انتخاب رنگ گل در طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی

در این مورد ابتدا رنگ‌ها را در نظر بگیرید. گل‌هایی با رنگ‌های غیرطبیعی یا بی‌روح را انتخاب نکنید. سعی کنید پیش از خرید یک گل مصنوعی نمونه طبیعی آن را مشاهده نمایید تا بهتر بتوانید انتخاب کنید.

طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی

2. گل مصنوعی خود را آب بدهید!

تردید نکنید برای جلوه طبیعی‌بخشیدن به گیاهان مصنوعی، راه‌های بسیاری وجود دارد. به طور مثال آن‌ها را درون آب قرار دهید! هیچ مشکلی برای گیاهان شما به وجود نخواهد آمد. چراکه ساقه‌ها به لحاظ جنس پلاستیکی خود در برابر آب مقاوم خواهند بود. فقط کافی است هر ازچندگاهی آب آن‌ها را تعویض کنید. استفاده از سنگ‌ها در کنار گیاهان مصنوعی به جلوه طبیعی آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

شاخه‌های خشک‌شده درختان

3. شاخه‌های خشک‌شده درختان

استفاده از شاخه‌های خشک‌شده درختان در کنار گیاهان مصنوعی، به خوبی می‌تواند حال و هوای طبیعی به آن‌ها ببخشد. پس در نظر داشته چند شاخه طبیعی می‌تواند جلوه گل‌های مصنوعی شما را دگرگون کند.

مطلب پیشنهادی: دیوار سبز مصنوعی؛ دیوار سبز چهارفصل

طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی با خزه و سرخس‌

4. طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی با خزه و سرخس‌

خزه و سرخس‌ها را فراموش نکنید. سرخص‌ها به خوبی می‌توانند شاخه‌ها و قسمت‌های زیرین گل‌ها را بپوشانند و جلوه‌ای طبیعی‌تر به گلدان شما ببخشند. گلدان‌های خود را از آن‌ها پر کنید و جلوه بی‌نظیری را به وجود بیاورید.

در کنار گل‌های مصنوعی، میوه بچینید!

5. در کنار گل‌های مصنوعی، میوه بچینید!

ایده دوست‌داشتنی استفاده از میوه‌هایی مثل: سیب و لیمو و یا پرتقال، برای ضیافت‌های شما بسیار جذاب است. در نظر داشته باشید که به سادگی می‌توانید گل‌های مصنوعی را با شاخه‌ها و میوه‌های طبیعی ترکیب کنید و از طراوت آن‌ها برای گلدان خود استفاده نمایید.

شاخه‌های خشک‌شده درختان و سنگ های رودخانه

6. طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی در کنار سنگ‌های رودخانه

سنگ‌های رودخانه‌ای به دلیل بافت و درخشش خاصشان به راحتی می‌توانند طبیعت را مهمان گلدان‌های مصنوعی شما کنند. در انتخاب سنگ‌ها به ترکیب رنگ‌های آن دقت کنید. چرا که در جذاب‌ترشدن گلدان شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

مطلب خواندنی: گلخانه بزرگ در تهران؛ طبیعت را به خانه ببرید

7. نمای کدام گل، طبیعی‌تر است؟

7. نمای کدام گل، طبیعی‌تر است؟

از فروشنده بخواهید گل‌هایی که نمای طبیعی‌تری را خواهند داشت را به شما معرفی نماید. در خرید و انتخاب گل‌های مصنوعی توجه داشته باشید گل‌هایی که ریزه‌کاری کمتری به لحاظ ظاهری دارند، همیشه جلوه طبیعی‌تری خواهند داشت. یک تجربه شخصی به من ثابت کرده است؛ گل‌هایی از خانواده ارکیده‌ها برای این منظور بسیار مناسبند و جلوه و ظاهری بسیار طبیعی دارند.

عکس گل های مصنوعی

عکس گل های مصنوعی بنفش

عکس گل‌های مصنوعی با میوه

کلام آخر

این مطلب از چیدانه به شما نشان می‌دهد که با 7 ترفند دکوراسیون منزل، می‌توانید طبیعی جلوه‌دادن گل‌های مصنوعی را در منزل خود، قوت ببخشید. این ترفندها را به کار ببرید و نتیجه آن را در قسمت دیدگاه کاربران در انتهای همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ملکا در تاریخ 20 دی 1396
سلام خسته نباشید ببخشید شما از این کار ها فروشی هم دارید؟

ثبت دیدگاه