Chidaneh.com placeholder image

10 ایده ساخت کارت تبریک نوروزی!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: روزهای پایانی سال را پشت سر می گذاریم، کم کم خانه تکانی ها از گوشه و کنار خانه رخت بر بسته اند و جای خود را به آماده کردن هدایای نوروزی داده اند، عیدی های شگفت انگیز نوروزی که پیش تر ایده هایی را برای بسته بندی آن ها در اختیار شما گذاشتیم، امروز نیز در چیدانه ایده هایی برای ساخت کارت تبریک نوروزی در نظر گرفته ایم  با عیدانه چیدانه همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

با استفاده از کاغذ های کاهی و چند مداد شمعی کارت های بهاری بی نظیر و مقرون به صرفه ای را بسازید، فقط کافی است طرحی ازگل های بهاری را روی کاغذ پیاده کنید و با رنگ های خوش ترکیب رنگ آمیزی کنید و به سادگی یک کارت تبریک دوست داشتنی برای عزیزانتان بسازید.

توجه داشته باشید که کارت های تبریک شما حال و هوایی بهاری نیز داشته باشند، برای این منظور کافی است کاغذ هایی به رنگ های زنده و شاد انتخاب کنید، رنگ های مثل سبز، صورتی و… که از رنگ های بهاری می باشند را برای کاغذ کارت خود درنظر بگیرید و روی آن را با عناصر بهاری تزیین کنید.

شکوفه های بهاری بهترین گزینه برای زیبایی بخشی به کارت های شما می باشند، برای داشتن آنها کافی است طرح آن را روی یک مقوا بکشید و با قیچی یا کاتر آن را دور بر کنید برایش قابی بسازید و روی مقوای دیگری بچسبانید و با جمله ای محبت آمیز تقدیم عزیزانتان کنید.

از دکمه ها و وسایل ساده بهترین استفاده را کنید، با دکمه های رنگی و کمی خلاقیت به راحتی می توانید یک کارت تبریک منحصر به فرد بسازید و عزیزانتان را شگفت زده کنید.

در طراحی و ساخت کارت های خود از بافت های متفاوتی استفاده کنید با این کار جلوه ی منحصر به فرد تری به کارت تبریک خود ببخشید، پارچه، نمد و کامواهای رنگی همگی می توانند جلوه ی بصری کارت های هدیه ی شما را دو چندان کند.

یک کارت تبریک خاص را با تکنیک کلاژ یا برجسته سازی تزیین کنید، برای طرح های آن نیز می توانید از طرح های بهاری استفاده کنید، این طرح های بهاری را می تواند یک پرنده ی کوچک روی شاخه باشد که در کنار یک تایپوگرافی جلوه ی بی نظیرتری پیدا می کند.

امسال که قرعه به نام سال میمون افتاده است فرصت بی نظیری است که از این نماد بامزه در کارت تبریک خود استفاده کنید و به دوست عزیزاتان هدیه دهید، ایده های زیادی برای استفاده از این موجود بامزه در کارت ها وجود دارد کافی است از خلاقیت خود در این زمینه استفاده نمایید.  

کارت های تک رنگ هم می تواند جلوه ی خاصی داشته باشند، یک کارت تک رنگ سفید انتخاب کنید و طرح های خاصی مانند پروانه های دوست داشتنی را به تکنیک برجسته سازی به آن اضافه کنید، برای جلوه بخشیدن به آن می توانید به سلیقه ی خود رنگی خاص مانند آبی فیروزه ای را به آن اضافه کنید و عزیزانتان را بیش از بیش خوشحال کنید.

کارت های تبریک را با توجه محدوده ی سنی برای عزیزانتان تهیه کنید، برای کوچولوهای دوست داشتنی تان از طرح های بامزه ی حیوانات دوست داشتنی استفاده کنید و حتی می توانید از آن ها بخواهید تا به شما در ساخت آن ها کمک کنند و لحظات لذت بخشی را در این روزهای آخر سال با هم داشته باشید.

المان های نوروزی را به کارت های تبریک خود بیاورید و کارت های با مزه و دوست داشتنی را برای بهترین های خود بسازید، برای این منظور خلاقیت خود را فراموش نکنید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:
چگونه از اسکناس های عیدی کادوهای غافلگیرکننده بسازیم؟
با هدیه های نوروزی مقرون به صرفه از عزیزان تان دل ببرید!
جعبه کادو با تزئین خلاقانه
۱۰ ایده برای تزیین کادوهای ولنتاین
۷ ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی
خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه