Chidaneh.com placeholder image

ایده های منحصر به فرد برای هدیه روز پدر

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: شما برای روز پدر چه برنامه ای دارید؟ آیا هدیه خاصی تهیه کرده اید؟ دلتان می خواهد یک هدیه منحصر به فرد برایشان در نظر بگیرید؟ دوست دارید یک هدیه متماییز برایشان تدارک ببینید؟ دوست دارید هدیه ی فرزند دلبندتان به پدرش را با هم بسازید پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید .

بسته بندی هدیه های روز پدر و روز مرد

سرویس خواب بالسا

اگر هدیه خاصی برای پدرتان در نظر گرفته اید، بهتر است بسته بندی هدیه شما هم مناسب با تم شخصیتی وی باشد، طرح های بامزه لباس و کروات می تواند بسته بندی جذابی باشد، اگر خودتان در این امر مهارت ندارید از فروشنده بخواهید که این کار برایتان انجام دهد و علاوه بر هدیه متمایز بسته بندی متمایز و جذابی هم برایشان در نظر بگیرید تا لذت ببرند.

ساخت کارت تبریک متناسب با تم مردانه

یک کارت تبریک هیجان انگیز می تواند بهترین گزینه برای هدیه روز پدر باشد کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و یکی از آن ها برایشان تدارک ببینید، تنها چیزهایی که نیاز دارید، کمی خلاقیت! مقواهای رنگی ، پارچه های بامزه ، و سیم مفتول است به سادگی می توانید یک کارت تبریک بامزه مانند تصویر برای پدرتان بسازید و ازش تقدیر کنید.

ساخت نشان گر کتاب برای پدران

بوک مارکر ها یا همان نشان گر کتاب ها گزینه های بامزه ی دیگری هستند که پدرتان همیشه می تواند تصویری از شما و یا نوه هایش را با خود به همراه داشته باشد، اگر پدرتان اهل مطالعه است مطمئن باشید که از این هدیه بسیار غافل گیر می شود، برای ساخت آن ها کافی است عکس بامزه ای از دلبندانتان بگیرید دروزش را ببرید و با نخ های ابریشمی مانند تصویر یک بوک مارک ساده اما جذاب خودتان بسازید.

ساخت جاقلمی برای روز پدر با لگو

یک جا قلمی لگویی می تواند یک هدیه جذاب و منحصر به فرد برای میز کار پدرشما باشد! کافی است قواننین بازی با لگوها را خوب بدانید و به سادگی یک جا قلمی منحصر به فرد برایشان بسازید اگر در این امر مهارت کافی داشته باشید و قطعات لگوها را خوب بشناسید به سادگی می توانید عکسی با پدرتان هم ضمیمیه ی آن کنید و جذابیتش را دو چندان کنید.

ساخت کارت تبریک مردانه

شاید جز آن دسته از افرادی هستید که پدرتان به اصطلاح فنی هستند، یعنی غالب مردان ایرانی از این لقب لذت می برند پس این لقب دوست داشتنی را به آن ها نسبت دهید، کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و با ساده ترین لوازم و وسایل یک هدیه بامزه برایشان تدارک ببینید، و از این که این همه فن حریف بودنشان به خوبی تقدیر کنید، مقواها و خمیر های گل چینی در این زمینه به کمک شما می آیند تا یک کارت هدیه جذاب برایشان تدارک ببینید.

ساخت قاب عکس برای پدرها با استفاده از تایپوگرافی

یک قاب عکس جذاب با استفاده از تایپوگرافی ها بسازید، این تایپوگرافی ها را می توانید از بازمانده ی اسباب بازی های کودکی خود بسازید. هر جمله ای را می توانید با توجه به خلاقیت خود به نمایش بگذارید تا نشانی از علاقه ی شما به آن ها باشد.

از این تایپوگرافی ها می توانید به شیوه های متفاوت استفاده کنید، می توانید از بازی جدول کلمات متقاطع کمک بگیرید و صفات بارزی از پدرتان را کنار هم بچنید و از داخل آن اسمش را پیدا کنید این هدیه گرچه کمی زمان بر است اما بی شک هیجان انگیزترین هدیه ای است تا به حال گرفته اند.

ساخت تابلو درخت خانواده برای پدران

قابی متفاوت اعضای خانواده تهیه کنید! برای پداران حضور همه ی اعضای خانواده در کنار هم لذت بخش ترین هدیه است، این هدیه را خلاقانه تهیه کنید، کافی است این قاب درخت خانوادگی باشد که با هم ساختید، به خوبی می توانید در این زمینه خلاقیت خود را دخلیل کنید تا بیشتر لذت ببرید.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر: روز پدر را برای پدرتان خاطره انگیز کنید
جعبه کادو با تزئین خلاقانه
۱۰ ایده برای تزیین کادوهای ولنتاین
۷ ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی
خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون
با یک لامپ سوخته به عزیزانتان عشق بورزید!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه