Chidaneh.com placeholder image

صندلی لهستانی را با هر دکوراسیونی ست کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: صندلی های لهستانی از آن دسته صندلی های نوستالژیکی هستند که بیشتر ما تجربه ی استراحت روی آن ها را برای یک بار هم که شده داریم، در مطلب صندلی لهستانی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل به طور کامل این سبک از صندلی را توضیح و کاربرد آن را در فضاهای داخلی مختلف بررسی کرده ایم اما امروز در چیدانه می خواهیم این صندلی ها را به دوستداران سبک های اصیل و دکوراسیون شیک پیشنهاد دهیم با ما همراه باشید.

[[nid:30576]]

تابلو فرش ریحان

ترکیب مبلمان و صندلی لهستانی می تواند یک ترکیب بی نظیر و خاص برای فضای داخلی شما باشد، ترکیبی که به خوبی می تواند ظاهر نشیمن شما را متمایز کند، توجه کنید که در این ست از صندلی های لهستانی، به خوبی رنگ سفید با قرمز ترکیب شده است و رنگ قهوه ای دسته ها علاوه بر ترکیب مناسب با دو رنگ قبل ظاهر اصیل تری را به این ست بخشیده است.

[[nid:30580]]

یک راک هم می تواند گونه ای از صندلی های لهستانی باشد، این نوع از صندلی های راک در دکوراسیون های سبک کلاسیک به خوبی می درخشند و جلوه ی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشند، به خوبی می توانید این صندلی را تبدیل به نقطه ی عطف فضای داخلی خود کنید و لذت ببرید.

امیر صادقی
عکاسی از منزل خاص رامین و صبا در الهیه
امیر صادقی

صندلی های لهستانی بهترین گزینه برای میز غذاخوری محسوب می شوند به سادگی می توانید مدل های مختلفی از این صندلی را برای فضای غذاخوری انتخاب کنید و جذابیت این فضا را دو چندان کنید، توجه کنید که هیچ قاعده و قانونی در انتخاب و هماهنگی صندلی ها وجود ندارد شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود از ترکیب دو مدل از این صندلی ها برای فضای داخلی خود استفاده کنید، و یا حتی نمونه های رنگی آن را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید.

[[nid:27591]]

ست مبلمان لهستانی را می توانید از گونه ی رسمی تر هم انتخاب کنید، این انتخاب شما به ایجاد ظاهری اصیل در فضای نشیمن شما کمک بسیاری می کند، توجه داشته باشید ترکیب این مبلمان با فرش اصیل ایرانی و سایر مبلمان آنتیک می تواند ظاهر خاص و نوستالزیکی به فضای داخلی شما ببخشد پس اگر آنتیک پسند هستید پیشنهاد می کنم حتما این ست را برای فضای داخلی خود تهیه کنید و لذت ببرید.

[[nid:30577]]

برای فضاهای مدرن یا بهتر بگوییم فضاهایی که سبک تلفیقی اما به روز دارند استفاده از ست های لهستانی می تواند یکی از گزینه های موجود باشد، این ست ها را با پارچه های رو مبلی خاص و پرطرفدار مانند پارچه های گل گلی یا انواع مشابه می توانید هماهنگ کنید و جذابیت فضای نشیمن خود را دو چندان کنید.

[[nid:27589]]

صندلی های بار یا به اصطلاح صندلی های اپن آشپزخانه هم می تواند گونه ای از صندلی های لهستانی باشد، هرچند که صندلی های لهستانی در اصل ارتفاع کوتاهی دارند اما این می دانید که طراحی دکوراسیون داخلی تابع قوانین نا نوشته است پس بالا بردن ارتفاع این سبک از صندلی ها برای کاربردی متفاوت از اصالت این صندلی های دوست داشتنی کم نمی کند و جذابیت فضای داخلی شما را دو چندان می کند.   

کارگاه نجاری ساقه
ست میز و صندلی لهستانی کارگاه نجاری ساقه
کارگاه نجاری ساقه

برای داشتن ست صندلی های لهستانی خاص و منحصر به فرد کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید، به سادگی با ایجاد یک تغییر ساده در رنگ و یا استفاده از هنر دکوپاژ این صندلی ها می توانید جلوه ی منحصر به فردی به فضای داخلی خود ببخشید و دکوراسیون داخلی خود را بیش از بیش چشمگیر کنید پس خلاقیت خود را در طراحی و دکوراسیون داخلی تان فراموش نکنید. 

اگرشما هم مجذوب یکی از این صندلی های لهستانی شدید و می خواهید یکی از آن ها برای فضای داخلی خود تهیه کنید، بخش ویترین کالاهای چیدانه می تواند سریع ترین روش برای رسیدن به خواسته تان باشد. 

مطالب بیشتر: ۸ میز جلو مبلی و میز عسلی شیک برای دکوراسیون منزل
مبلمان امروزی که با سبک زندگی ایرانی ست می شوند!
دست دوم های دست اول برای دکوراسیون مقرون به صرفه
ساخت صندلی عثمانی زیبا با صندوقچه قدیمی!
ویدئو:صندلی خاص برای سلیقه های خاص

چگونه با مبل تک در دکوراسیون منزل معجزه کنید؟
آنچه باید قبل از خرید صندلی اپن آشپزخانه بدانید!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه