Chidaneh.com placeholder image

هشت سرگرمی هیجان انگیز برای عصر جمعه در خانه

سبک زندگی: روزهای جمعه روزهایی هستند که اگر در خانه بمانیم کلافه می شویم و خود را سرزنش می کنیم که چرا برنامه ریزی نکردیم تا این روز را در بیرون و با دوستان یا خویشاوندانمان بگذرانیم. اما همیشه هم لازم نیست به گردش و تفریح برویم تا جمعه دل انگیزی داشته باشیم. همان طور که قبلا در مطلب «7 پیشنهاد برای لذت بردن از عصرهای جمعه در خانه» تعدادی پیشنهاد جذاب به شما دادیم، امروز نیز تصمیم گرفتیم دوباره به این موضوع بپردازیم تا از جمعه های خود در خانه لذت ببرید. با چیدانه همراه باشید…

1. دیدن فیلم در خانه در عصر جمعه

به جای تلف کردن پول و وقت خود برای رفتن به سینما، می توانید سراغ فیلم های جدیدی که به دستتان رسیده بروید و با تهیه پاپ کورن و تنقلات دیگر، روی مبل راحتی خود لم داده و از دیدن فیلم لذت ببرید. یکی از مزیت های فیلم دیدن در خانه این است که می توانید به راحتی بلند بلند بخندید یا گریه کنید!

فیلم نت

مطلب پیشنهادی: 5 پردیس سینمایی زیبا در تهران برای عاشقان سینما

2. تماس تصویری با اقوام یا دوستان دور در عصر جمعه

معمولا در طول هفته زمان نداریم گفتگویی طولانی با دوستان و عزیزان خود که از ما دور هستند، داشته باشیم. عصر جمعه فرصت مناسبی است که ساعتی را به این کار انرژی بخش و روحیه دهنده اختصاص دهیم. خوشبختانه با پیشرفت دنیای اینترنت، شما به راحتی می توانید گفتگوی تصویری داشته باشید، گویی با هم در یک کافه نشسته اید!

مطلب پیشنهادی: 10 کافه بی نظیر در دل خانه های قدیمی تهران!

3. نظم بخشی به منزل در عصر جمعه

اگر فکر می کنید تمیزکاری، فعالیتی آرامش دهنده و لذت بخش است، پس زمانی از عصر جمعه خود را به این کار اختصاص دهید و دکوراسیون منزل تان را به سرعت تمیز کنید. اگر تفکرتان این گونه نیست، فقط کافی است تصور کنید اگر خانه شما تمیز، منظم و بدون شلوغی باشد، چقدر زندگی را برای شما آسان تر می کند. به ما اعتماد کنید!

4. لذت بردن از هوای تازه در عصر جمعه

گاهی نیاز نیست هیچ کار خاصی انجام دهید، فقط کافی است گوشه ای از حیاط، بالکن یا حتی پارک نزدیک منزل تان را پیدا کنید، بنشینید، اندکی هوای تازه استشمام نمایید و به هیچ چیز نیندیشید. من به شما اطمینان می دهم این کار، شما را بسیار پر انرژی و شاداب می کند.

5. شیرینی پزی در عصر جمعه

کسی را می شناسید که پختن نان، کیک، کلوچه و شیرینی های دیگر لذت نبرد؟ من که فکر نمی کنم. پختن شیرینی یک فعالیت بسیار عالی برای عصر جمعه است به چند دلیل: سرگرمی لذت بخشی برای جمع کردن اعضای خانواده است، آرامش دهنده و کاملا درمانی است، خانه شما را پر از بوی بهشت می کند و میان وعده خوشمزه ای برای چند روز آینده شما می شود.

مطلب پیشنهادی: کیک های خامه ای شگفت انگیز که دل می برد!

6. بازی با اعضای خانواده در عصر جمعه

اگر می خواهید اوقات خوشی را با خانواده خود داشته باشید، به جای نشستن پای تلویزیون و تماشای فیلم با هم، افراد را بچرخانید به سمت هم و عصر جمعه را به بازی با هم بگذرانید. شطرنج، تخته نرد و بسیاری بازی هیجان انگیز دیگر وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.

7. تعمیرات در عصر جمعه

یکی از وسایل تان مدت هاست نیاز به تعمیر دارد که برایش وقت نگذاشته اید؟ عصر جمعه بهترین زمان است. از آن جا که صبح های جمعه معمولا به خواب و صبحانه مفصل و جمع و جور کردن می گذرد، عصر جمعه وقت تان آزاد می شود تا به امور تعمیراتی بپردازید.

8. شستشوی لباس ها در عصر جمعه

هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی می خواهید برای رفتن به سر کار آماده شوید، متوجه شوید که لباس موردنظرتان در لباسشویی مانده و هنوز شسته نشده است. شستن لباس ها یکی از آسان ترین و سریع ترین کارهای خانه است که به راحتی می توانید در عصر جمعه به آن بپردازید.

شما بگویید…
فعالیت محبوب تان برای عصرهای جمعه در منزل چیست؟ یا به چه مکان های دیدنی می روید؟ نظرات خود را در دیدگاه های پایین همین مطلب مطرح نمایید تا مخاطبان دیگر نیز از آن استفاده کنند.

مطالب بیشتر:
7 ایده ساده برای لذت بردن از تعطیلات در منزل!
هنر بانوی خوش سلیقه ایرانی در تزیین غذا
12 نکته نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی در خانه
چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز!

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران
بی نام تتم در تاریخ 17 تیر 1403
خیلی بد

ثبت دیدگاه