Chidaneh.com placeholder image

بهترین چیدمان مبل چرم راحتی در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: صندلی ها، مبل های راحتی و مبل های عثمانی چرم معمولا بزرگ، راحت و کلاسیک هستند و به همین دلیل گزینه هایی پرطرفدار برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن می باشند. اما مبل های راحتی چرم بسیار حجیم می توانند سبب تاریک و سنگین به نظر رسیدن فضا شوند و در نهایت ایجاد خستگی نمایند.قبلا درباره آنچه قبل از خرید مبل چرم باید بدانید! با هم صحبت کردیم اما چیدانه در این مطلب می خواهد به شما بگوید چه مبلمانی را با مبل های چرم سیاه یا قهوه ای خود ست کنید تا دکوراسیون منزل تان بیش از پیش شیک و دلنشین شود. با ما همراه باشید…

تابلو فرش ریحان

1. رنگ غلیظ دیوار و فرش مراکشی در کنار مبل چرم راحتی

رنگ آبی طاووسی رنگی جیغ و زنده برای دیوارها به خصوص در فضاهای کوچک تر می باشد. شدت این رنگ، قطعات چرم تیره را برجسته تر و شاخص تر می کند. می توانید با یک فرش مراکشی، یک میز چوبی طبیعی و چیدمانی زیبا از قاب های عکس بر روی دیوار، جذابیت این دکوراسیون را چندین برابر کنید.

مطلب پیشنهادی: ۸ چیدمان چشم نواز تابلوها در دکوراسیون منزل!

اگر کتابخانه چوبی یا کمد دیواری در اتاق نشیمن خود دارید، این قطعات را به رنگ دیوار در آورید یا برای تأثیر بیشتر، تنها صفحه زمینه کتابخانه یا فضاهای داخلی کمد را رنگ آمیزی کنید.

رنگ آبی طاووسی و نارنجی در کنار مبل چرم

با افزودن قطعاتی به رنگ نارنجی که در تضاد به آبی طاووسی است، چشم گیری فضا را دوچندان کنید. می توانید از یک جفت چهارپایه یا یک نیمکت یا انتخاب تشک نشیمن پشت پنجره به رنگ نارنجی، این رنگ را به فضای خود اضافه نمایید.

2. سیاه، خاکستری و بافت در کنار مبل چرم راحتی

برای اینکه جذابیت اشیا را در یک فضای خنثی حفظ کنید، بازی با بافت و درخشندگی به شما کمک خواهد کرد. می توانید آینه های غبارگرفته یا تجهیزات منعکس کننده نور (یا آینه ای بر روی دیوار)، یک فرش نرم و کم تراکم و یک پتو با خز مصنوعی را امتحان کنید. سایه های خاکستری، سیاه و سفید، هم نشین های خوبی برای یک مبل راحتی چرم قهوه ای هستند.

3. فرش گلیم و مبل چرم راحتی

رنگ های گرم و الگوی غنی فرش گلیم به مبل چرم راحتی شما کمک می کند به خوبی در فضا بنشیند. گلیم ها جفت های پویای مناسبی برای قطعات مدرن مانند صندلی چرم نشان داده شده در این تصویر هستند.

4. رنگ های زغالی و چوب در کنار مبل چرم راحتی

یک فرش با الیاف طبیعی و به رنگ زغالی تیره در کنار یک مبل راحتی چرم کاراملی باعث می شود این مبل لوکس تر و شیک تر به نظر برسد. با میز عسلی های چوبی و آینه هایی با قاب چوبی و کوسن هایی با پارچه های کرباس و برزنت، به فضا سبک روستیک-مدرن دهید.

5. رنگ های خنثی روشن در کنار مبل چرم راحتی

با قرار دادن رنگ های خنثی گرم و ملیح مانند عاجی، کرمی، ماسه ای، بژ، گندمی و طلایی در کنار مبل راحتی چرم تان، آن را سبک تر جلوه دهید. هم چنین می توانید دیوارهای سفید، فرش کم رنگ سنتی با الیاف طبیعی، شیدهای بافته شده و کوسن هایی با پارچه های کتان کرمی نیز امتحان کنید.

حتی تغییری به سادگی انداختن یک پتوی کرمی بر روی مبلمان چرمی می تواند به آن ظاهر سبک تری بخشد.

مطلب پیشنهادی: ۸ ایده برای داشتن رو مبلی گرم با پتو!

6. کتان خشن، پشم و نخ راه راه و مخمل در کنار مبل چرم راحتی

چرم در کنار پارچه های غنی و پاییزی مانند پشم و نخ راه راه، مخمل و پارچه کتانی بسیار خیره کننده جلوه می کند. اگر یک ست کامل مبلمان چرم دارید، سعی کنید آن ها را جدا کنید و تنها یک یا دو قطعه چرم را در کنار مبل هایی که با این پارچه های جذاب روکش شده اند، استفاده نمایید.

7. کوسن هایی با طرح های برجسته در کنار مبل چرم راحتی

موضوع جالب درباره چرم سیاه یا قهوه ای این است که کوسن هایی با هر رنگ می توانند با آن ها ست شوند. می توانید رنگ ها را متناسب با هر فصل تغییر دهید؛ آبی و سبزهای تازه در بهار و تابستان و دارچینی گرم و خرمالویی در پاییز و زمستان.

اکنون شما بگویید…
آیا مبل چرم راحتی در دکوراسیون منزل تان دارید؟ آن ها را چگونه چیده اید؟ ایده ها و سوالات خود را با ما و مخاطبان دیگر در مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید.

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه