Chidaneh.com placeholder image

مجله دکواسیون داخلی منزل، در شماره جدید بخوانید!

به قلم: تحریریه چیدانه

شماره 94 مجله منزل منتشر شد. مجله منزل در این شماره به سراغ خانه ای مدرن و زیبا در تهرانپارس رفته که با حوصله، دقت و سلیقه منحصر به فرد صاحبانش به‌درستی و ظرافت هرچه تمام‌تر چیدمان شده است تا ببینید که تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل، حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا نمی کنند.

" منزل “به خانه ای گرم و صمیمی در اهواز رفته است که از تجملات بیزار و فراری‌اند، خانه‌ای که بر آن آرامش حاکم است. مطمئنا شما از هماهنگی وسایل این خانه با هم لذت خواهید برد.

چوب و هنر

بخش پروژه برجسته این ماه مجله، متعلق به ویلای پورکان می باشد، روستایی در چالوس ایران که از زیبایی آن به شگفت خواهید آمد. استودیو معماری زاو به سرپرستی مهندس محمدرضا قدوسی کار طراحی این ویلای زیبا را برعهده داشته است.

طبق روال شماره قبل، این بار مهندس ساناز قائم‌مقامی “طراح ماه" برگزیده منزل هستند و شما می توانید در بخش “معمار سرزمین من" با ۴ تن از دیگر معماران برجسته ایرانی و نقطه نظرات آنها آشنا شوید. آقایان رضا نجفیان، شهاب میرزائیان، نیما کیوانی و سینا کیوانی معمارانی هستند که در پاسخ به سوال این شماره از مجله منزل نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان گذاشته اند.

منزل درشماره خرداد ماه شما را با نقاطی از طبیعت دیدنی ایران که در این فصل بسیار زیبا هستند، آشنا خواهد کرد. تا بتوانید سفری خاطره انگیز را در آنجا تجربه کنید.

شاید شما هم این روزها برای خود یا یکی از عزیزان‌تان در تکاپوی مراسم عروسی هستید و جنجال‌های همیشگی این مراسم دوست‌داشتنی را مزه‌مزه می‌کنید. در همین راستا مجله منزل مطلبی را برای تازه‌عروس و دامادهای عزیز در زمینه خرید مناسب جهیزیه آماده کرده.

خانه نارتیتی متعلق به رامتین و تینا زوج جوانی هستند که به خانه صدساله پدربزرگ در روستای تفت یزد جان داده‌اند. زوج خوش‌ذوق و جوان یزدی از آن آدم‌هایی هستند که دل‌شان برای نگهداری از خانه‌های قدیمی قنج می‌رود.

مجله منزل
مجله منزل :شماره 94 خرداد ماه ۱۳۹5
مجله منزل

شماره جدید مجله منزل را با جلد بالا می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه کنید و یا با کلیک بر روی عکس بالا و سپس انتخاب گزینه ارتباط با فروشنده، به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت طاقچه دریافت نمایید. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه