Chidaneh.com placeholder image

نگاهی به مجله‌های معتبر معماری

معرفی کتاب و کالای فرهنگی: مجله طراحی داخلی «لوکس»(luxe)یک منبع باورنکردنی برای کسانی است که با شور و شوق برای ایجاد محیط زیبا و زندگی خوب تلاش می‌کنند. مجله طراحی داخلی لوکس، اخبار و مشاوره در طراحی، تزئینات، معماری، و نوسازی را ارائه می‌دهد.

سرویس خواب بالسا

 

فیلم نت

 «مدرنیسم» (Modernism) مجله‌ای است که هر سه ماه یک‌بار برای افرادی که عاشق طراحی قرن بیستم هستند منتشر می‌شود. هر شماره از مجله مدرنیسم شامل مقاله‌هایی درباره مبلمان، سرامیک، شیشه، طلا و جواهر، هنرهای تزئینی، و … است که ترکیبی از مجموعه‌های طراحی برتر را ارائه می‌دهد.

 

 مجله «اِوولو» (eVolvo) مجله‌ای است شامل مطالب معماری و طراحی با تمرکز بر روی پیشرفت‌های فن‌آوری، پایداری، و طراحی‌های نوآورانه برای قرن 21. مجله اِوولو بیش‌تر ترویج‌دهنده ایده‌های تولیدشده در مدارس و استودیوهای حرفه‌ای در سراسر جهان است.

 

 مجله«سِرفیس» (Surface) یک مجله طراحی به سبک جهانی است. هر شماره مجله  سِرفیس به بررسی انگیزه‌ها و فرایند پشت صحنه در مد، هنر، معماری، طراحی داخلی، گرافیک، فیلم، و موسیقی می‌پردازد.

 

 برای خرید خانه‌ای لوکس در هر نقطه از جهان از «یونیک هوم» (Unique Homes) استفاده کنید. مجله یونیک هوم خانه‌های منحصر‌به‌فرد را در سراسر جهان معرفی می‌کند و به نوعی یک مشاور املاک برای فروش خانه است. هر شماره از مجله یونیک هوم جامع‌ترین ویترین از بهترین مجموعه خانه‌های لوکس و املاک برای خرید است.

منبع: پین تک| گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران
Tarane در تاریخ 14 اسفند 1392
معرفی مجلات و کتب ایده جالبیه. مرسی از زحماتتون

ثبت دیدگاه