Chidaneh.com placeholder image

انواع کاکتوس تزیینی را به دکوراسیون خانه خود بیاورید!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

گیاهان خانگی: همه ی ما گیاه نام آشنای کاکتوس را می شناسیم و فواید کاکتوس را به خوبی می دانیم. اگر اهل نگهداری گل و گیاه باشیم انواع کاکتوس را می شناسیم و دست کم یکی از آن ها را در محیط کار و یا فضای زندگی خود داریم. کاتوس به لحاظ آن که گیاه صبوری است و نیاز به مراقبت های چندانی ندارد معمولا در میان گیاهان آپارتمانی بسیار محبوب می باشد. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که به کاکتوس ها علاقه ی زیادی دارید با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا کاکتوس تزیینی در دکوراسیون منزل را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

انواع کاکتوس

برای داشتن یک ترکیب بی نظیر ازکاکتوس ها در فضای داخلی خود بهتر است از ترکیب گونه های مختلفی از انواع کاکتوس را که شرایط نگهداری یکسانی دارند در کنار هم بکارید و از جذابیت آن در فضای داخلی آن استفاده کنید.

کاکتوس آبی

بهتر است پیش از خرید کاکتوس، انواع کاکتوس را بشناسید، از یک متخصص در این زمینه کمک بخواهید تا از شرایط نگهداری کاکتوس ها پیش از خرید مطلع شوید، حتی می توانید کاکتوس های رنگی بی نظیر را انتخاب کنید تا در فضای داخلی شما جلوه ی بی نظیری داشته باشد.

گلدان کاکتوس ها عنصری است که بیشترین مانور را می توانید روی آن بدهید و کاکتوس خود را در دکوراسیون داخلی خود چشمگیرتر کنید. استفاده از گلدان های فانتزی می تواند برای این منظور مناسب باشد.  

گلدان کاکتوس تزیینی

اگر ظاهر گلدان خود را نمی پسندید گلدان های خود را رنگ آمیزی کنید و چهره ی لوکسی به کاکتوس تزیینی خود ببخشید.

گلدان فنجانی برای کاکتوس ها

می توانید گلدان های جذاب را خودتان بسازید! کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و گلدان های زیبا و مقرون به صرفه بسازید فنجان های قدیمی یکی از ایده های مجذوب کننده برای شما می باشد.

گلدان تزیینی

اگر کاکتوس تزیینی شما برای فضایی مانند آشپزخانه انتخاب شده است به سادگی می توانید تم گلدان آن را با حال و هوای آشپزخانه خود هماهنگ کنید، استفاده از قوطی های چای برای این منظور بسیار مناسب است.

گلدان های خلاقانه

توجه کنید که خلاقیت خود را در این زمینه فراموش نکنید. می توانید از قوطی های کنسرو برای داشتن گلدان های بامزه کاکتوس استفاده کنید و فضایی خاص خلق کنید.

کاکتوس تزیینی

اگر ظاهر پر از فونت قوطی های کنسرو را نمی پسندید آن ها را رنگ آمیزی کنید! استفاده از رنگ سفید ظاهر مینیمال منحصر به فردی به آن ها می بخشد.

گلدان شیشه ای

گلدان های شیشه ای چهره ی لطیف خاصی به کاکتوس تزیینی شما می بخشد و می تواند در فضای دکوراسیون شما جادو کند.

کاکتوس در تراریوم

می توانید گروهی از کاکتوس ها را در یک گلدان شیشه ای بکارید و جلوه ی بیشتری به فضای خود ببخشید.

کاکتوس در تراریوم

برای کاکتوس خود تراریوم بسازید! با این روش می توانید به جای یک گلدان معمولی یک کاکتوس لوکس داشته باشید که دکوراسیون شما را منحصر به فرد می کند. مطلب چگونه یک تراریوم بسازیم؟ می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

انواع کاکتوس

اگر عاشق گل و گیاه هستید و دوست دارید فضای بیشتری را به آن ها اختصاص دهید یک استند برای کاکتوس تزیینی و سایر گل و گیاه خود تهیه کنید تا جلوه ی بیشتری در فضای شما داشته باشند.

انواع کاکتوس

استند را می توانید تبدیل به یک میز منحصر به فرد در دکوراسیون خود کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید.

عکس کاکتوس

جزییات ریز مانند سنگ ریزه ها در زیبایی گلدان تاثیر بسیار زیادی دارد سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زیبایی کاکتوس تزیینی شما را دو چندان کند.

عکس کاکتوس زیبا

می توانید سنگ های رنگی راتبدیل به شن های نرم کنید! و با نقاشی بر روی آن ها جلوه ی کاکتوس تزیینی خود را بی نهایت کنید.

آیا شما هنوز نمی دانید گلدان انتخابی شما برای فضایتان مناسب است یا نه؟! پس این مطالب را از دست ندهید:

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه