Chidaneh.com placeholder image

جذابیت دکوراسیون ایرانی با مبلمان چوبی سنتی!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: به نظر من حس تنوع طلبی یکی از حس های بسیار جالب ما انسان ها است، این که مدام به دنبال اشیا جدیدتر و متفاوت تر می گردیم. شاید جالب باشد که بدانید همین حس تنوع طلبی است که خلاقیت طراحان را غلغلک می دهد و آن ها را به طراحی و تولید مبلمان ها و لوازم و وسایل متفاوت تر و خلاقانه تر وادار می کند و باعث می شود ما بتوانیم در خانه های مان از مبلمان های متفاوتی بهره مند شویم. به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم امروز با معرفی یکی از همین مبلمان ها و وسیله های خلاقانه یعنی مبلمان های گروه طراح گره و مبلمان ایرانی آل یاسین شما را شگفت زده کنیم، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

گره و مبلمان آل یاسین
مبلمان ایرانی چوبی دست ساز آل یاسین
goldگره و مبلمان آل یاسین

چوب و هنر

طراح گره و مبلمان های ایرانی

شاید برای تان سوال پیش بیاید که چه ویژگی منحصر به فردی در این مبلمان ها وجود دارد که آن ها را متمایز می کند؟ خب باید خدمت تان عرض کنم که بارز ترین ویژگی مبلمان هایی که در این مطلب می خواهیم آن ها را معرفی کنیم، دست ساز بودن آن ها است، این مبلمان ها با گره به وجود می آیند. میانگین 3000 گره برای هر مبل؛ کاملا دست ساز و تمام چوب؛ جالب است نه؟ بیایید کمی بیشتر این محصولات را بشناسیم. 

[[nid:60274]]

طراح گره و مبلمان ایرانی: کاناپه و میز های جلو مبلی 

ست میز های جلومبلی و کاناپه ها می تواند در دکوراسیون داخلی خانه تان حسابی غوغا کند. آن ها با طرح و نقش های ایرانی خود می توانند حسابی فضای شما را تحت تاثیر قرار دهند و باعث شوند که هر کسی مجذوب آن قسمتی از خانه تان شود که  این مبلمان ها قرار دارد.

[[nid:60276]]

طراح گره و مبلمان ایرانی: میز های بغل مبلی

گره های ایرانی می توانند به وسیله میزهای بغل مبلی به خانه شما وارد شوند. شما هم حتما از کاربردی بودن این میزها اطلاع دارید. آن ها حسابی کار راه بنداز هستند؛ اما به غیر از این؛ میز های جلو مبلی قابلیت این را دارند که به عنوان یک وسیله دکوری نیز در دکوراسیون داخلی خانه قرار بگیرند، حتما بعد از دیدن عکس بالا که یکی از مبلمان های تولید شده توسط گروه طراح گره و مبلمان ایرانی آل یاسین است، با من موافق خواهید بود.

[[nid:60272]]

طراح گره و مبلمان ایرانی: پارتیشن های چوبی

به نظر من که این پارتیشن های مجوف باید حسابی جذاب و گیرا باشند، مخصوصا وقتی در فضاهایی که دارای پنجره و نورهای طبیعی هستند استفاده می شوند. حتما دلیلش را خوب می دانید؛ بازی نورهایی که از لا به لای گره های این پارتیشن به کف اتاق می رسد باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه تان حالتی رویاگونه و جذاب داشته باشد. البته این پارتیشن ها به خودی خود هم جذاب هستند. آن ها حتی می توانند به عنوان یک تابلو ی فاخر ایستاده هم نمایش داده شوند.

گره و مبلمان آل یاسین
مبلمان ایرانی چوبی دست ساز آل یاسین
goldگره و مبلمان آل یاسین

طراح گره و مبلمان ایرانی: میز و صندلی غذاخوری

میز و صندلی غذاخوری یکی از مبلمان ها مهم در دکوراسیون داخلی خانه است. این مبلمان ها به دلیل ابعاد و اندازه بزرگ شان معمولا خیلی به چشم می آیند پس باید در انتخاب آن ها دقت زیادی داشته باشید، چون صد در صد بر کلیت دکوراسیون داخلی خانه تان تاثیر گذار هستند. میز و صندلی هایی که در عکس بالا می بینید می تواند جزو یکی از گزینه های پیش رو شما باشد.

گره و مبلمان آل یاسین
مبلمان ایرانی چوبی دست ساز آل یاسین
goldگره و مبلمان آل یاسین

طراح گره و مبلمان ایرانی: مبلمان های اتاق نشیمن

اگر به دکوراسیون های سنتی و ایرانی علاقه دارید اما در عین حال کمی هم به سبک مدرن علاقه مندید، پس حتما باید این مبلمان های ایرانی را مد نظر قرار دهید. این مبلمان های ایرانی به سادگی سبک سنتی ایرانی را در قالبی مدرن به اتاق نشیمن شما مهمان می کنند.

[[nid:57106]]

طراح گره و مبلمان ایرانی: صندلی های تکی

در خانه های کوچک امروزی می توانید حضور صندلی های تکی ای که به خانه نشیمن اضافه می کنند را ببینید. اصلا نمی شود از نقش موثر این صندلی ها گذشت. پس چه بهتر که این صندلی ها طرح و نقشی منحصر به فرد داشته باشند. نظر تان راجع به صندلی هایی که در عکس بالا می بینید چیست؟

[[nid:57150]]

طراح گره و مبلمان ایرانی: میز LCD

شما هر چیزی را که بخواهید می توانید با طرح گره و نقش های ایرانی پیدا می کنید. نمونه اش همین عکس بالا. در عکس بالا می توانید میزLCD  زیبایی را ببینید که قابلیت آن را دارد که با دیگر مبلمان های خانه شما ست شود.

[[nid:57155]]

طراح گره و مبلمان ایرانی: کنسول و آینه

حتما شما هم خوب می دانید که آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند. پس باید در انتخاب آن ها دقت زیادی داشته باشید. اگر دوست دارید که خود آینه و خود کنسول های تان با هم هماهنگ و ست باشند به نظرم باید این نوع آینه و کنسول ها را حتما ببینید. آن ها بسیار شیک و زیبا هستند و در هر فضایی که استفاده شوند تبدیل به یکی از کانونی ترین نقاط آن فضا می شوند.

گره و مبلمان آل یاسین
مبلمان ایرانی چوبی دست ساز آل یاسین
goldگره و مبلمان آل یاسین

طراح گره و مبلمان ایرانی: بوفه های زیبا

بوفه ها یکی از پر طرفدار ترین لوازم در دکوراسیون داخلی منزل هستند. این عناصر به خودی خود چشم گیر هستند اما وقتی به جزئیات طراحی آن دقت کنید، می توانید آن ها را شاخص تر و جلوه گر نمایش دهید.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن طراح گره و مبلمان ایرانی آل یاسین در وبسایت چیدانه مراجعه کنید. 

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه