Chidaneh.com placeholder image

مبلمان سنتی برای دکوراسیون منزل ایرانی شما

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: توجه به سنت و فرهنگ در همه قشرها وجود دارد و آنچه باعث یادآوری گذشته و قدمت آن می شود، این است که نشانی از آن دوران را بتوانیم ببینیم و در زندگی روزمره خود آنها را وارد کنیم. دکوراسیون منزل به سبک سنتی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و کسانی که علاقمند به سنت هستند، می خواهند این توجه و علاقه را در فضای داخلی خانه خود هم به نمایش بگذارند. به کمک گروه مبلمان سنتی گالریا انواع مبلمانی را معرفی می کنیم که نشان دهنده سبک سنتی در طراحی خانه شما هستند:

گالریا
تخت خواب چوبی دو نفره سنتی با نقاشی گل ومرغ گالریا
گالریا

chidaneh ad banner

دکوراسیون اتاق خواب سنتی

عناصر اصلی در اتاق خواب شامل سرویس خواب است که این سرویس تخت خواب و میز آرایش را در بر می گیرد. تخت خواب چوبی سنتی در اتاق خواب اصالت را به دنبال دارد و می تواند شما را به زمان های قدیم ببرد.

[[nid:68662]]

برای تکمیل سبک سنتی اتاق خواب خود، میز آرایش قدیمی انتخابی ایده آل است. میز آرایش با تم سنتی و قدیمی می تواند به عنوان عنصری شاخص در دکوراسیون اتاق خواب قرار گیرد و یا در کنار تخت خواب چوبی سنتی دکوراسیون اتاق خواب را به دوران گذشته برگرداند.

گالریا
دراور چوبی 16 کشویی گالریا
گالریا

چیدمان سنتی ایرانی در دکوراسیون نشیمن

ماهیت فضای نشیمن این است که بتوان محلی راحت و صمیمی برای استراحت و گذران ساعات آرامش در خانه ایجاد کرد. اگر مبلمان مدرن برای دکوراسیون نشیمن دارید و نگران حضور المانی سنتی در کنار سبک مدرن هستید، گروه مبلمان سنتی گالریا دراور چوبی را به شما پیشنهاد می کند. سبک تلفیقی خانه شما دراور چوبی را به عنوان مبلمان سنتی شناخته است.

[[nid:69473]]

گالریا
مبلمان چوبی طرح لهستانی گالریا
گالریا
[[nid:69466]]

اگر می خواهید از مبلمان سنتی بیشتری برای دکوراسیون نشیمن استفاده کنید، مبلمان نیم ست انتخاب خوبی است. شاید شما به قدیمی بودن علاقه داشته باشید و لزوما نخواهید سبک ایرانی را دنبال کنید. استفاده از مبلمان سبک روسی و لهستانی می توانید چهره کمی متفاوت به خانه شما بدهد ولی در عین حال سبک سنتی را حفظ کند.

[[nid:32411]][[nid:32413]]

گالریا
نیم ست مبلمان طرح قاجار ساخت گالریا
گالریا

دکوراسیون سنتی در فضای پذیرایی

باید گفت برای دکوراسیون پذیرایی هیچ محدودیتی ندارید و می توانید انواع مبلمان را برای سبک سنتی استفاده کنید. مبلمان چوبی ایرانی، با طرح قدیمی و با چوب های کار شده و فاخر، شکوه بسیاری را به دکوراسیون خانه شما می آورد و با حضور در این فضا وقار و قدمت را به خوبی احساس می کنید.

گالریا
کنسول گالریا
گالریا

کنسول در دکوراسیون پذیرایی قدرت نمایش فضا را بیشتر می کند. استفاده از کنسول چوبی با چوب های برش خورده و تزیین شده، در چیدمان به سبک سنتی را امتحان کنید.

[[nid:3253]]

گالریا
ست ناهار خوری قاجار چهار نفره گالریا
گالریا
[[nid:3286]]

چیدمان سنتی خانه در دکوراسیون غذاخوری

می دانید که آنچه در فضای غذاخوری برجسته است، میز و صندلی ناهارخوری است. باید بگوییم که برای سبک سنتی دکوراسیون منزل در فضای غذاخوری هم تدابیری وجود دارد. میز و صندلی ناهارخوری چوبی سنتی ایرانی و یا لهستانی، علاوه بر اینکه زیبایی خاصی دارد، اصالت را هم وارد وارد فضا می کند.

[[nid:3254]]

گالریا
میز عسلی کاشی گالریا
گالریا
گالریا
میز نقاشی گالریا
گالریا

المان تک به سبک سنتی

به گفته مبلمان سنتی گالریا گاهی اوقات وجود یک مبلمان تک در طراحی خانه، می تواند دلگرمی خوبی باشد. شاید شما به سنت علاقه زیادی دارید ولی در عین حال نمی خواهید فضای داخلی به سبک مدرن خود را خدشه دار کنید و آن را به سبک سنتی تغییر شکل دهید. در این حالت می توانید از یک عنصر سنتی تک در خانه استفاده کنید.

[[nid:69467]]

یک مبل سنتی تک، یک صندلی لهستانی یا یک میز عسلی در گوشه ای از فضای خانه علاوه بر اینکه توجه زیادی را به خود جلب می کند، سبک دکوراسیون خانه شما را بر هم نمی زند. این نکته را فراموش نکنید که اگر از مبلمان سنتی به شکل نامناسبی در دکوراسیون خانه مدرن استفاده کنید، تاثیر منفی خواهد داشت.

گالریا
میز کرسی با نقاشی گل مرغ گالریا
گالریا

میز کرسی در چیدمان منزل به سبک سنتی ایرانی

در ایران قدیم یکی از روش هایی که برای گرمایش استفاده می شده است، کرسی بود. امروزه  هم در بسیاری از خانه ها به شکل نمادین از میز کرسی به عنوان تزیین و المانی یادآور فرهنگ و رسوم گذشته استفاده می شود. میز کرسی در این صورت بهتر است طرح و نقش هایی را به نمایش بگذارد که هماهنگ با ماهیت و قدمت آن باشد.

برای کسب اطلاعات تماس این گروه به پروفایل اهالی فن مبلمان سنتی گالریا در وبسایت چیدانه سری بزنید و از محصولات بیشتر آنها بازدید کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه