Chidaneh.com placeholder image

پر بازدیدترین دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی در چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق خواب: با زندگی شلوغ و پرمشغله امروز، اتاق خواب تبدیل به مکانی امن برای آرامش و فرار از زندگی روزمره شده است. دکوراسیون اتاق خواب در واقع پناه‌گاهی است خصوصی و خالی از استرس، مملو از رنگ‌های آرامش‌بخش، تخت‌خواب، خوش‌خواب و بالش‌های راحت. رسیدن به چنین اتاقی معمولا چالش‌برانگیز است، به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با پربازدیدترین دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی در چیدانه آشنا کنیم تا از آن ها برای دکوراسیون اتاق خواب خود ایده بگیرید پس با ما همراه باشید.

گروه طراحی شیفت
دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن ایل خانه
گروه طراحی شیفت

تابلو فرش ریحان

دکوراسیون اتاق خواب ایل خانه

اگر به دکوراسیون اتاق خواب این خانه توجه کنید، متوجه می شوید که پیچیدگی خاصی در این اتاق خواب به چشم نمی خورد؛ و فقط حضور پنجره های زیبا و بازشو های خلاقانه آن است که فضا را خاص و منحصر به فرد کرده است. رنگ غالب این فضا سفید است که این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید عناصر رنگی را مطابق سلیقه خودتان به فضا اضافه کنید. طراحی کمد ها نیز قابل توجه است چرا که با ایجاد فرورفتگی و برجستگی در آن ظاهر یکنواخت و معمولی شان از بین رفته و ظاهری نو به آن ها بخشیده است. با پروژه ایل خانه در مطلب ایل خانه همنشینی مدرن خانواده ایرانی می توانید بیشتر آشنا شوید. 

رضا نجفیان / رنا دیزاین
دکوراسیون اتاق خواب آپارتمان بلو میلد
رضا نجفیان / رنا دیزاین

دکوراسیون اتاق خواب خانه آبی 

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پروژه خانه آبی می توانید شاهد تفکیک  ذون های کاملا هوشمندانه آن توسط متریال ها باشید. البته نکته جالب توجه دیگر این است که دکوراسیون داخلی این اتاق خواب به نحوی صورت پذیرفته است که شما حس می کنید سرویس خواب دقیقا از دل متریال و مواد و مصالحی که برای دیوار استفاده شده است بیرون آمده است که موضوع نکته سنجی طراح را نشان می دهد که توانسته به این وسیله فضای استراحت را از فضای کاری اتاق خواب جدا کند و اتاق خوابی ایده آل را به وجود آورد. مطلب خانه آبی ملایم، آپارتمان مدرن برای خانواده خاص شما را با جزییات بیشتری از این فضا آشنا خواهد کرد. 

روند سیال طرح
پروژه ی خانه 45 متری
روند سیال طرح

دکوراسیون اتاق خواب خانه ۴۵ متری 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب پروژه خانه ۴۵ متری به سبک مینیمال طراحی شده است. به طور کلی دکوراسیون داخلی این اتاق خواب به وسیله مبلمان های فضا یعنی همان سرویس های خواب صورت گرفته است. یعنی در واقع تعیین کننده ترین عنصر در طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق خواب همان تخت خواب است، پس باید به نوع آن توجه خاصی داشت و رو تختی ها و وسیله های جانبی را هم با دقت و وسواس انتخاب کرد. مطلب خانه ۴۵ در تهران، طراحی داخلی بی نظیر در آپارتمان ۴۵ متری شما را بیشتر با این خانه جذاب آشنا می کند. 

کلیاس کویر
دکوراسیون داخلی اتاق خواب نازدلکده
کلیاس کویر

دکوراسیون اتاق خواب ویلای نازدلکده

مجموعه نازدلکده ، اقامتگاهی است که برای تعطیلات آخر هفته و گردهم آمدن یک خانواده بزرگ درنظر گرفته شده است. این پروژه برای سه خانواده طراحی شده است تا بتوانند در یک مجموعه اقامت داشته باشند و طراحی این مجموعه اقامتی خانوادگی نیز بر اساس نیازها و سبک زندگی این سه خانواده شکل گرفته است.  طراحی این پروژه به صورتی شکل گرفته است که این سه خانه اگرچه از هم مستقل هستند اما مرزهای آن ها درهم تنیده است. مجموعه در یک طبقه استوار شده است ، مگر بخش هایی از خانه اصلی که خواب اصلی و نیز فضاهای سرگرمی مرتبط با ایوان را شامل می شود ، این ایوان که بام خانه بال دوم است ، از یک سو به دریا رومی کند و از سوی دیگر به باغ مجموعه. مطلب طراحی ویلای نازدلکده در مازندران برای یک خانواده پر جمعیت جزییات بشتری از این دکوراسیون را در اختیار شما قرار می دهد.

شرکت معماری دکوکو
اتاق خواب مدرن پروژه الهیه
شرکت معماری دکوکو

دکوراسیون اتاق خواب آپارتمان الهیه

​در دکوراسیون اتاق خواب خانه الهیه از ساده زیستن و در عین حال همگام با مدرنیته بودن استفاده شده است. ایده ی اصلی طراحی این فضا بر پایه سبک روستیک که در آن از متریال طبیعی که تا حد امکان از نظر فرم و بافت به طبیعت نزدیک باشد و همچنین سبک مینیمالیستی که شعار سادگی سر می دهد، در نظر گرفته شده است. مطلب طراحی داخلی آپارتمانی رویایی و مدرن در برج های دوقلوی الهیه اطلاعات بیشتری از این پروژه در اختیار شما قرار می دهد. 

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی از آپارتمان خانم نجفی زاده
عرفان شریف نژاد: عکاس

دکوراسیون اتاق خواب خانه سوزان

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیاری از مردم گمان می‌کنند که وسایل شیک باید گران باشند اما باید توجه داشته باشید که، ساده‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین وسایل اگر هوشمندانه و ریزبینانه انتخاب شوند، تناسبی به تمام اجزای خانه می‌بخشند که حس  و روح شیک بودن را به همه جای خانه منتقل می‌کنند. تناسب رنگ‌ها و فرم‌ها از گران بودن و پرزرق و برق بودن خانه، اهمیت بیشتری در زیبا کردن فضا دارد. مطلب آپارتمان کوچک سوزان، خانه ای دلباز درستارخان تهران را از دست ندهید.

مرکز طراحی کوثر
دکوراسیون اتاق خواب
مرکز طراحی کوثر

دکوراسیون اتاق خواب آپارتمان فرمانیه

در طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب مهمترین انتخاب، تخت خواب متناسب با ابعاد اتاق است، توجه به تناسبات بین تخت خواب و اندازه ی اتاق باعث می شود احساس صمیمیت و راحتی در فضا حاکم شود، توجه داشته باشید که تقریبا یک سوم از زمان خود را در اتاق خواب سپری می کنید، از این رو در تدارک دیدن فضایی آرامش بخش برای تامین سلامت جسمی و روحی خود تلاش کنید.

مانی فرم
آینه و کنسول مدرن در اتاق خواب
مانی فرم

دکوراسیون اتاق خواب خانه گلزار

 یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید به آن توجه کنید انتخاب محل مناسب میز تحریر و میز آرایش است. برای میز تحریر یا میز آرایش می توانید زیر پنجره را انتخاب کنید این کار به شما این امکان را میدهد که برای کار و یا مطالعه از نور طبیعی استفاده کنید و محل مناسب میز آرایش نیز مقابل پنجره است با این کار انعکاس نور در آینه ی شما سبب روشن تر فضای شما می شود که در منحصر به فرد کردن فضایتان نقش مهمی دارد. دکوراسیون خانه گلزار و طراحی داخلی هوشمندانه آن می تواند ایده های بسیاری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

[[nid:58803]]

دکوراسیون داخلی اتاق خواب ویلا لواسان 

استفاده جسورانه از رنگ ها و نقش های مختلف اولین و بارزترین نکته ای است که در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ویلای لواسان به چشم می خورد. نکته دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق خواب به چشم می خورد خطای دید جالبی است که در آن ایجاد شده است. در نگاه اول دکوراسیون داخلی این اتاق خواب قرینه به نظر می آید، اما اگر کمی در جزئیات دقیق شوید، متوجه می شوید که این قرینگی به وسیله خیلی از اجزا نقض شده است و ظاهر متمایزی به فضای این دکوراسیون بخشیده است. مطلب شاهکار طراحی داخلی در ویلای لوکس لواسان شما را بیشتر با این ویلا اشنا می کند. 

گروه معماری فرم و فضا
دکوراسیون اتاق خواب
گروه معماری فرم و فضا

دکوراسیون داخلی اتاق خواب خانه حاجی پور

 در طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب توجه داشته باشید که نوع نورپردازی های اصلی و فرعی شما اختلالی در آرامشتان ایجاد نکند، از ترکیب نورهای آبی و زرد برای فضای اتاقتان بهره بگیرید، و نورهای آبی را برای آباژورها در نظر بگیرید این نور بستر مناسبی برای خواب شما فراهم می آورد.

برای اینکه بتوانید پروژه ی خود را در بخش پروژه های برجسته چیدانه با نام خودتان ثبت کنید کافی است، عکس پروژه و مشخصات خود را به تلگرام چیدانه ۰۹۰۳۵۵۵۰۱۴۸ ارسال کنید. اهالی فن چیدانه مکانی است که معماران و متخصصان حوزه ساخت و دکوراسیون داخلی می توانند عضو شده و پروژه های خود را به نمایش بگذارند. اگر شما هم صاحب کسب و کاری در این زمینه هستید، هر چه زودتر دست به کار شوید و پروژه ی خود را با مردم ایران به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه