Chidaneh.com placeholder image

لوازم پلاستیکی لوکس خانگی، دوستدار طبیعت باشید!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم و وسایل: امروز لوازم و وسایل دوستدار طبیعت جای خود را به نحوی در میان خانه های بیشتر ما باز کرده اند. لوازمی با طول عمر بالا و بی رقیب که می توان با خیالی آسوده از آن ها برای دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید و جلوه ای بی نظیر به دکوراسیون خود ببخشید. محصولات دوستدار طبیعتی که امروز در چیدانه می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم لوازم پلاستیک لوکس خانگی برند وندیک است که در ادامه شما را با جزییات و مدل های مختلفی از آن آشنا می کنیم با ما همراه باشید. 

آسیا پلاستیک شرق
نمونه کارهای آسیا پلاستیک
آسیا پلاستیک شرق

چوب و هنر

وسایل دوستدار طبیعت و جادار در خانه

شرکت آسیا پلاستیک شرق، تولیدکننده لوازم پلاستیکی لوکس خانگی محصولات جدیدی را با برند وندیک روانه بازار کرده است که با استفاده از این محصولات پلیمری از قطع بی‌رویه درختان جلوگیری می‌شود. محصولات مشابه چوبی با هزینه یک‌سوم قیمت چوب، قابلیت رقابت با آن را داشته و با داشتن کاربری‌های متنوع و ابعاد مختلف دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. از مزایای محصولات وندیک نسبت به چوب می‌توان به این موارد اشاره کرد: حمل و نقل آسان، سبک‌تر بودن، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ، قابلیت شست‌وشو و استفاده در فضاهای مرطوب.

آسیا پلاستیک شرق
نمونه کارهای آسیا پلاستیک
آسیا پلاستیک شرق

کمدهای نگهداری در فضای مرطوب

اگر برای سرویس بهداشتی خانه خود به فکر تهیه کمد و قفسه هستید، محصولات پلیمری وندیک از شرکت آسیا پلاستیک شرق را انتخاب کنید. کمدهایی با کشو و طبقه‌های مختلف که با داشتن ویژگی‌هایی از جمله ضد آب، ضد باکتری، ضد گرد و غبار و سبک بودن برای فضای مرطوب سرویس بهداشتی مناسب است و در ضمن نمی‌پوسد.

آسیا پلاستیک شرق
نمونه کارهای آسیا پلاستیک
آسیا پلاستیک شرق

کاربرد وندیک در ورودی خانه

طبق گفته متخصصان شرکت آسیا پلاستیک شرق با توجه به اینکه کاربری‌های متنوعی از محصولات وندیک قابل استفاده است، کمد ورودی انتخاب خوبی برای این منظور است. از این کمد به دلیل کیفیت بالا و استحکام هم برای نگهداری وسایل در قفسه و کشو و هم به‌عنوان سطحی برای قرار دادن وسایل تزیینی می‌توان استفاده کرد و جز یکی از لوازم پلاستیکی لوکس خانگی محسوب می شوند. 

آسیا پلاستیک شرق
نمونه کارهای آسیا پلاستیک
آسیا پلاستیک شرق

اتاق کودک منظم برای فرزند دلبندتان

اتاق کودک خود را با محصولات وندیک می‌توانید همیشه مرتب و منظم نگه دارید. این کمد می‌تواند فضایی برای قرار دادن لباس و اسباب‌بازی‌های فرزند دلبند شما باشد و در طبقه‌بندی و فضاهای تعریف شده آن وسایل مختلفی قرار بگیرد؛ در ضمن با توجه به رنگ نزدیک به چوب این محصولات، قابلیت ست‌پذیری با سرویس خواب را هم دارند.

آسیا پلاستیک شرق
جا کفشی پلاستیکی 2طبقه
آسیا پلاستیک شرق

جاکفشی پلیمری وندیک

محصولات وندیک شرکت آسیا پلاستیک شرق ترکیب رنگی نزدیک به چوب دارد و با رنگ‌های قهوه‌ای سوخته طرح ونگه، کرم یا تلفیقی از این دو رنگ دیده می‌شود. در نتیجه می‌توان آنها را در فضای داخلی خانه نیز استفاده کرد. به دلیل داشتن ابعاد متنوع کمدهای وندیک را برای استفاده به عنوان جاکفشی پیشنهاد می‌کنیم.

اگر شما هم شیفته ی این محصولات متنوع، خاص و دوستدار طبیعت شدید به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وبسایت شرکت آسیا پلاستیک شرق که تولید کننده لوازم پلاستیکی لوکس خانگی می باشد، سری بزنید، با آن ها تماس بگیرید و بهترین گزینه برای دکوراسیون منزل خود را تهیه کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه