دکوراسیون خانه هانیه توسلی، انواع گیاه آپارتمانی در منزل خانم بازیگر!

دکوراسیون خانه هانیه توسلی، انواع گیاه آپارتمانی در منزل خانم بازیگر!

هانیه توسلی از بازیگران معروف ایرانی است. تصاویری از خانه این بازیگر جوان منتشر شده است که در همه آنها نشانی از گربه‌های او دیده می‌شود. در ادامه چند تصویر از فضای زندگی هانیه توسلی و گربه‌هایش را ببینید.

فیلم نت

درباره هانیه توسلی

بازیگری که در سال 1358 متولد شد و اصالتا همدانی است. او از 17 سالگی در زمینه هنر و تئاتر فعالیت دارد. او تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم شب‌های روشن (1381) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (1396) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

 

دکوراسیون ساده و دلنشین خانه هانیه توسلی

چند تصویر از خانه ساده هانیه توسلی منتشر شده است که در آنها گربه‌های این بازیگر دیده می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی که از این تصویر در رابطه با دکوراسیون منزل هانیه توسلی وجود دارد، گیاهان آپارتمانی متنوع که در هرگوشه از خانه او دیده می‌شوند. از گیاه پرسیاوشان گرفته تا فردوس، آگلونما و بامبو از جمله گیاهانی هستند که در دکوراسیون خانه این بازیگر وجود دارند. وسایل ساده و هنری مانند رومیزی گلدوزی شده و تابلوهای نقاشی در خانه هانیه توسلی دیده می‌شوند.

 


دیدگاه کاربران
م ش در تاریخ 12 اردیبهشت 1403
بیشتر گربه خودنمایی میکنه تا گل

ثبت دیدگاه