دکوراسیون ساده و شیک تولد 55 سالگی مرجانه گلچین

دکوراسیون ساده و شیک تولد 55 سالگی مرجانه گلچین

دکوراسیون ساده و شیک تولد 55 سالگی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین از بازیگران یکی از بازیگران مطرح ایرانی است که در  سال‌های اخیر شهرت فراوانی کسب کرده است. او در سریال‌های طنز نقش‌های متعددی ایفا کرده است. پدرش افسر نظامی ارتش و آذری و مادرش خانه‌دار و گیلانی بود اما در کودکی پدرش را از دست داد. او که شش خواهر و برادر دارد و فرزند آخر خانواده است، برادرزاده نادر گلچین خواننده ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است. گلچین در حال حاضر مجرد است و فرزندی ندارد.

فرش ذوالانواری

او در دوم اسفند  1347 در تهران متولد شده اما دوستانش زودتر از موعد برای او جشن تولد گرفتند. در ادامه تصاویر دکوراسیون ساده و شیک تولد مرجانه گلچین را در یک دورهمی دوستانه خواهید دید. پس با ادامه این مطلب از چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون شیک و ساده تولد مرجانه گلچین

دکوراسیون شیک و ساده تولد مرجانه گلچین

دکوراسیون شیک و ساده تولد مرجانه گلچین این بازیگر معروف و مشهور ایرانی در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، خودنمایی می‌کند. میز بلند ساده و مدرنی که کیک تولد روی آن قرار گرفته اصلی‌ترین عنصر این دکور تولد شیک است. رنگ‌ روشن و دیوار ساده پشت او و حذف تزیینات اضافی نیز به ایجاد این دکوراسیون ساده و امروزی کمک کرده است. شما هم با در نظر گرفتن این عناصر دکوراسیونی می‌توانید دکور تولد شیک و در عین حال ساده‌ای داشته باشید.

دکوراسیون شیک و خاص تولد مرجانه گلچین

زندگی هنری و بازیگری مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او دانش‌آموخته کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. او همچنین در نوجوانی به تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. زمانی که 19 ساله بود با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. در نیمه دوم دهه شصت، بازیگر معروف سریال‌های تلویزیونی بود. اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد توانست چهره قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد اما حدود 10 سال در کشور انگلیس زندگی کرد و از بازیگری فاصله گرفت.

در سال 1384 با مجموعه تلویزیونی کلانتر به تلویزیون بازگشت. گلچین ابتدا در ژانر جدی بازی می‌کرد اما از سریال زیرزمین، کمدی را هم تجربه کرد و بازی‌های متفاوت و درخشانی از خود به نمایش گذاشت. از مهم‌ترین فیلم‌های او می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب اشاره کرد. او در سال ۱۳۹۲ برای بازی در سریال شاهگوش برنده جایزه بهترین بازیگر زن از دنیای تصویر شد.

دکوراسیون ساده و شیک تولد مرجانه گلچین در یک دورهمی دوستانه

و در آخر

در این مطلب تصاویر دکوراسیون ساده و شیک تولد مرجانه گلچین، بازیگر محبوب ایرانی را مشاهده کردید، با ویژگی‌های این دکور تولد امروزی و با زندگی هنری خانم بازیگر آشنا شدید. برای آشنایی با دکوراسیون خانه دیگر بازیگران ایرانی مطلب تصاویر دیدنی از دکوراسیون خانه الناز شاکردوست را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه