سرامیک نوین سرام؛ سرامیک باکیفیت ایرانی بخرید

سرامیک نوین سرام؛ سرامیک باکیفیت ایرانی بخرید

به قلم: مهشید بختیاری

سرامیک نوین سرام

فکتور

کاشی و سرامیک برای یک خانه حکم لباس و پوشش را دارند. آن‌ها علاوه بر محافظت از سطوح مختلف با زیبایی و جذابیت ظاهری خود به فضا روح می‌بخشند. کاشی و سرامیک به شمایل کلی دکوراسیون خانه جلوه دیگری می‌بخشند، به همین دلیل است که افراد در انتخاب طرح و رنگ آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند و در انتخاب خود همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند. در این مطلب از چیدانه قصد داریم برای آن‌ها که به دنبال خرید کاشی و سرامیک هستند و یا به این حوزه علاقمندند یکی از بهترین برندهای بازار را معرفی کنیم. سرامیک نوین سرام یکی از محصولات درجه یک و شناخته‌شده در بازار کاشی و سرامیک ایرانی است که در ادامه به کمک کارشناسان مجموعه خانه سرامیک اخوان این محصول را بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

سرامیک؛ محبوب‌ترین پوشش برای دیوار و کف

هنگامی که سرامیک‌ها به بازار آمدند در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند قلب بازار را در دست بگیرند و به یکی از پرطرفدارترین پوشش‌ها برای دیوار و کف در منازل تبدیل شوند. امروزه فناوری‌های مرتبط با تولید مصالح ساختمانی و صنعت ساخت و ساز به حدی گسترش داشته است که هرلحظه شاهد روی کار آمدن محصولات کارآمد و جذاب در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی هستیم. کاشی و سرامیک از آن دسته محصولات هستند که اگر درمورد خصوصیات آن هیچ ایده‌ای نداشته باشیم مسلما فرآیند خریدمان به نتایج خوبی ختم نمی‌شود.

ما پیش از این در مقاله راهنمای خرید کاشی و سرامیک به طور مفصل درمورد ویژگی‌های کاشی و سرامیک خوب و باکیفیت صحبت کرده‌ایم. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین‌های بازار سرامیک را به شما معرفی کنیم. اما پیش از آن باید نکات اساسی درمورد انتخاب بهترین نوع کاشی و سرامیک را بدانید.

نکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک

هنگام خرید کاشی و سرامیک موارد زیر را به طور ویژه در نظر داشته باشید:

کدام فضا؟

مسلما سرامیکی که برای پوشش کف پذیرایی و اتاق‌ها استفاده می‌کنید برای کف سرویس بهداشتی و حمام انتخاب نخواهید کرد. نوع فضای شما برای مدل کاشی و سرامیکی که انتخاب می‌کنید بسیار تعیین‌کننده است. بعنوان مثال سرویس بهداشتی یک فضای کوچک است که برای سرامیک کف آن می‌توانید از طرح‌های ساده و روشن استفاده کنید، اما برای پوشش کف پذیرایی دستتان برای انتخاب طرح‌های شلوغ‌تر و پرنقش و نگار بازتر خواهد بود.

میزان تردد چقدر است؟

در فضای شما میزان رفت و آمد و تردد روزانه چقدر است؟ مقاومت و استحکام کاشی و سرامیک انتخابی شما باید با میزان استفاده از فضایی که در اختیار دارید متناسب باشد. مثلا در یک خانه بزرگ که دارای یک سالن پذیرایی وسیع و چند اتاق خواب مستر است مقاومت سرامیک کف آنچنان هم در اولویت نیست، زیرا فشار زیادی به آن وارد نمی‌شود. اما در خانه‌های کوچک که همه اعضای خانواده دائما در حال تردد هستند و همگی از یک سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌کنند باید سرامیکی را انتخاب کرد که در برابر گرما، سرما، فشار، رطوبت و مواد شوینده از استحکام بالایی برخوردار باشد و به راحتی آسیب نبیند.

چه طرح و رنگی؟

درست است که انتخاب رنگ و مدل کاشی و سرامیک یک مساله سلیقه‌ای است اما حواستان باشد که هر طرح و رنگی که برای سرامیک انتخاب می‌کنید باید با سایر عناصر دکوراسیون همخوانی دلپذیری داشته باشد. بعنوان مثال اگر عاشق دکورهای کلاسیک و پروسیله هستید بهتر است به سراغ سرامیکی بروید که دارای نقش و نگار کمتری باشد، زیرا یک طرح خلوت و مینیمال است که در کنار یک دکوراسیون شلوغ و پرزرق و برق زیبایی خودش را به رخ می‌کشد. لازم نیست حتما به سراغ محصولات گرانقیمت بازار بروید، بلکه اینجا ذوق و سلیقه شماست که حرف اول را می‌زند. یعنی شما می‌توانید با برخورداری از خلاقیت و روح هنری با ساده‌ترین کاشی و سرامیک نیز به فضای منزلتان زیبایی فوق‌العاده‌ای ببخشید. در مقاله انواع سرامیک ایرانی می‌توانید مدل‌های خوش رنگ و لعاب سرامیک ایرانی را ببینید.

موضوع دیگر انتخاب رنگ است. معمولا برای سرامیک کف حمام و توالت از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند تا فضا بزرگتر از آنچه که هست بنظر بیاید. این ترفند برای انتخاب رنگ کفپوش دیگر فضاهای خانه هم کاربردی است. اگر خانه کوچکی دارید و دوست دارید آن حالت خفگی و بسته بودن فضا را دور بزنید حتما به سراغ سرامیک‌های خلوت و رنگ روشن بروید. رنگ‌های روشن به بیننده این توهم را می‌دهند که فضا از آنچه که شما می‌بینید دلبازتر است. همچنین استفاده از کاشی و سرامیک تیره در سرویس بهداشتی و حمام علاوه بر ایجاد حس منفی در فضا به پنهان ماندن آلودگی‌ها کمک خواهد کرد که این مساله در درازمدت می‌تواند برای سلامتی شما و خانواده‌تان بسیار خطرناک باشد.

نوین سرام

کیفیت مهم است

این روزها از هر فروشنده کاشی و سرامیک درمورد مرغوبیت جنس و کیفیت کالا بپرسید از محصول خود تعریف خواهد کرد. اما متاسفانه در بازار کاشی و سرامیک هم تقلب و ارائه جنس نامرغوب کم نیست. اگر تخصصی در زمینه کاشی و سرامیک ندارید بهتر است برای خرید به سراغ تولیدکنندگان معتبر بروید. برندهایی که طی سالیان امتحان خود را در زمینه کیفیت کالا پس داده‌اند بهترین گزینه برای خرید کاشی و سرامیک خواهند بود.

بودجه شما چقدر است؟

مسلما قیمت سرامیک و هزینه‌ای که قرار است بابت آن بپردازید بسیار تعیین‌کننده است. اگر توانایی مالی خود را مشخص کنید و بدانید که قرار است چه مقدار هزینه کنید بدون هیچگونه اتلاف وقت به سراغ همان محصولاتی راهنمایی می‌شوید که با بودجه شما متناسب است. توصیه اکید ما به شما این است که سعی کنید به سراغ محصولات ارزان و نامرغوب نروید. اگر کاشی و سرامیک شما پس از مدت کوتاهی ساییده و رنگ‌پریده شود و یا در برابر سرما و گرما ترک بخورد و کیفیت اولیه‌اش را از دست بدهد چاره‌ای ندارید جز این که هزینه بیشتری را متحمل شوید تا آن را ترمیم یا جایگزین کنید. بنابراین از همان ابتدا میختان را محکم بکوبید و به سراغ برندهای مطمئن بروید.

سرامیک ایرانی یا خارجی؟

اگر سری به بازار کاشی و سرامیک بزنید می‌بینید که حدود 60 الی 70 درصد محصولات موجود در بازار ایرانی هستند. البته این به این معنی نیست که کاشی و سرامیک خارجی طرفدار ندارند! نه! اتفاقا کاشی‌های وارداتی از کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا با اینکه گران هستند اما بسیار محبوب و پرطرفدارند و در خانه‌های بزرگ و لوکس استفاده می‌شوند، زیرا ابعاد کاشی‌های خارجی معمولا بزرگ بوده و کوچکترین آن‌ها دارای ابعاد 60*60 است. اما چرا بخش بزرگی از بازار را کاشی و سرامیک ایرانی تشکیل می‌دهد؟

ایران کشوری غنی از معادن و منابع طبیعی است. زیاد بودن متریال باکیفیت و مواد اولیه در کنار ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا باعث شده است که ایران به یکی از قطب‌های اصلی تولید کاشی و سرامیک در جهان تبدیل شود. محصولات درجه یک ایرانی در بازار حدودا 20% از همتای اروپایی خود ارزان‌تر هستند و بیشتر این محصولات در شهر یزد تولید می‌شود.

یکی از برندهای خوشنام در این صنعت برند نوین سرام است. سرامیک نوین سرام با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه‌های پیشرفته و به دست نیروهای متخصص و کادری مجرب و آموزش‌دیده تولید می‌شود. طرح‌های متنوع و زیبایی که به دست طراحان هنرمند ایرانی تولید و به بازار وارد می‌شود توانسته است رضایت کارشناسان و مصرف‌کنندگان را بدست بیاورد. سرامیک نوین سرام علی‌رغم ظاهر زیبا و کیفیت فوق‌العاده خود با قیمتی مناسب به دست مشتریان می‌رسد. زیرا این مجموعه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بر اساس اصل مشتری‌مداری نمایندگانی را انتخاب کرده است که این محصولات را بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. یکی از این نمایندگان فروش اینترنتی خانه سرامیک اخوان است.

کاشی و سرامیک نوین سرام

حرف آخر

اگر در حال ساخت و ساز هستید و قصد خرید کاشی و سرامیک دارید بهتر است با آگاهی و اطلاعات بالا به سراغ آن بروید. ویژگی‌های یک سرامیک خوب را بشناسید، درمورد طرح و رنگ آن به توافق برسید، بودجه موردنظرتان را تعیین کنید و از همه مهمتر، به سراغ برندی بروید که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد. سرامیک نوین سرام یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار کاشی و سرامیک ایران است. این محصول توسط مجموعه خانه سرامیک اخوان به صورت اینترنتی و بدون واسطه مستقیما از کارخانه به مشتریان ارائه می‌شود. برای دیدن تولیدات مجموعه نوین سرام می‌توانید به صفحه پروفایل خانه سرامیک اخوان در چیدانه سر بزنید.

 

چنانچه این مطلب را دوست داشتید می‌توانید درمورد تفاوت سرامیک کف و دیوار و سرامیک طرح سنگ بیشتر بخوانید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه