اولین هتل لویی ویتون، برند لوکس فرانسوی در شانزلیزه پاریس!

اولین هتل لویی ویتون، برند لوکس فرانسوی در شانزلیزه پاریس!

به قلم: نرگس مهردادیان

اولین هتل لویی ویتون، برند لوکس فرانسوی

سبز چوب

اولین هتل لویی ویتون، این برند لوکس فرانسوی، در خیابان شانزلیزه پاریس، زیباترین خیابان جهان، افتتاح می‌شود. این پروژه تبلور تنوع بزرگترین برند لوکس جهان در بخش هتل و رستوران است که سال گذشته در فرانسه با رستورانش در سنت تروپز آغاز شد. برای آشنایی بیشتر در مورد پروژه اولین هتل لویی ویتون با چیدانه در ادامه مطلب همراه باشید.

شیرآلات کسری

اجرای پروژه و افتتاح اولین هتل لویی ویتون

اجرای پروژه و افتتاح اولین هتل لویی ویتون

اولین هتل لویی ویتون با مساحت 6000 مترمربع در خیابان شانزلیزه 103/111 قرار است در سال 2026 افتتاح شود. انتخاب پاریس ریشه فرانسوی این برند را دوباره تایید می‌کند. یک تنه غول پیکر به شکل کیف با مش فلزی مونوگرام ساخته شده از چوب و آلومینیوم در تمام طول مدت کار، نمای ساختمان را می‌پوشاند. اجرای پروژه هتل همزمان با نمایش مد مجموعه زنان لویی ویتون در بهار و تابستان 2024 که در طول هفته مد پاریس برگزار خواهد شد، در محل ساختمان هتل افتتاح می‌شود. به گفته یکی از کارشناسان، لویی ویتون هر سال معادل 60 میلیون یورو اجاره بها برای اشغال خیابان 103/111 باید بپردازد.

“فصل تاریخی جدید" در خیابان شانزه‌لیزه با هتل لویی ویتون

لویی ویتون ابتدا با امتناع از افشای عملکرد مورد نظر ساختمان، تنها به “فصل تاریخی جدید" در خیابان شانزه‌لیزه اشاره کرد. اما روز پنجشنبه 28 سپتامبر 2023، کمیسیون دپارتمان توسعه تجاری پاریس، ایجاد هتل لویی ویتون در خیابان شانزلیزه را تصویب کرد. ساختمان هتل، قبل از واگذاری به لویی ویتون برای دفتر مرکزی جدید Dior Couture در نظر گرفته شده بود. ساختمان مورد نظر در سال 1898 هتل بود و این پروژه بازگشت به کاربری گذشته ساختمان است. هتلی که به ابتکار شرکت واگن‌های لیتس در طول نمایشگاه جهانی 1900 ساخته شد. اما پس از جنگ جهانی دوم، بانک HSBC دفتر مرکزی خود را در آن‌جا راه‌اندازی کرد و به مدت 20 سال ماندگار شد.

اولین هتل لویی ویتون در تماشایی‌ترین منظره جهان!

هتل لویی ویتون در تماشایی‌ترین منظره جهان!

مایکل برک مدیر و رئیس اجرایی ابن برند در مورد پروژه اولین هتل لویی ویتون گفت: منظره‌ برج ایفل تا نوتردام پاریس، تماشایی‌ترین منظره در جهان است. رویای من ایجاد یک رنسانس در مرکز شهر تجاری اصلی پاریس بود. این چشم‌انداز برنارد در تمام مدت بوده و ما حالا در نیمه راه هستیم.

پروژه اولین هتل لویی ویتون

برای آشنایی با فوق مدرن‌ترین پروژه ساختمانی ایران مطلب برج‌های دوقلو سامان فراز را بخوانید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه