برج‌های دوقلو سامان فراز؛ فوق مدرن‌ترین پروژه کشور! +فیلم

برج‌های دوقلو سامان فراز؛ فوق مدرن‌ترین پروژه کشور! +فیلم

به قلم: نرگس مهردادیان

پروژه برج دوقلو اداری، تجاری سامان فراز

مبلمان جلاف

پروژه برج‌های دوقلو اداری، تجاری سامان فراز، آسمان خراشی با معماری پیچیده در تهران و مجاورت اتوبان حکیم در حال اجراست. این پروژه از سال 1396 آغاز به کار کرده و پیش بینی شده در سال ۱۴۰۶ به اتمام برسد. بانک سامان کارفرمای پروژه هزینه هنگفتی برای طراحی و اجرای برج در نظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با معماری و ویژگی‌های خاص فوق مدرن‌ترین پروژه کشور با چیدانه در ادامه مطلب همراه شوید…

شیرآلات کسری

معرفی برج‌های سامان فراز، آسمان خراشی با معماری پیچیده!

پروژه برج‌های سامان فراز با زیربنای 162000 مترمربع در 50 طبقه طراحی شده است. از مهمترین ویژگی‌های این سازه می‌توان به ارتفاع بلند و معماری پیچیده آن اشاره کرد. این مجتمع شامل 9 طبقه پارکینگ در زیرزمین‌های 9- تا 1-، طبقه همکف، نیم طبقه، طبقات تجاری و خدماتی  در طبقه 1 تا 3 و دو برج اداری، هر یک شامل 35 طبقه اداری و طبقات فوقانی 39 تا 40 با کاربری تاسیساتی است.

برج‌های فوق مدرن سامان فراز، کارفرما بانک سامان

کارفرمای پروژه: بانک سامان، پیمانکار و مجری: شرکت توسعه و عمران بهناد بنا، مشاور: مجتمع مهندسین مشاور ایران آرک، مشاور همکار سازه: شرکت تدبیر ساحل پارس، مشاور همکار تاسیسات: شرکت مهندسین مشاور انرژی و پیمانکار تخصصی اجرای اسکلت برج: شرکت عمران آذرستان است.

تاسیسات و سازه بتنی بی‌نظیر برج‌های فوق مدرن سامان فراز

تاسیسات و سازه بتنی بی‌نظیر برج‌های فوق مدرن سامان فراز

سازه برج‌های دوقلو سامان فراز به عنوان پروژه بتنی برتر انتخاب شده‌اند. تاسیسات برج توسط مهندسین مشاور انرژی در سال 1393 طراحی شد و نظارت بر اجرای تاسیسات همچنان در حال انجام است. برای این برج، سیستم‌های پیشرفته و مدرن تاسیسات مکانیکی، برقی و BMS طراحی شده طوری که برج بتواند گواهینامه LEED  را کسب کند.

پروژه برج‌های دوقلو سامان فراز حکیم

و در آخر

پروژه برج‌های دوقلو سامان فراز که در مجاورت بزرگراه حکیم غرب به شرق قرار دارد، نمایی بی‌نظیر از خود به نمایش خواهد گذاشت. موقعیت مکانی پروژه باعث شده، هنگامی که از اتوبان حکیم شرق به غرب در حال حرکت باشید، بتوانید زوایای مختلف این برج دوقلو را ببینید. پس از اتمام، پروژه قطعا یکی از برج‌های چشم‌نوازی خواهد بود که روزانه هزاران نفر در حال عبور از مسیر اتوبان حکیم راجع به زیبایی و مدرن بودن آن صحبت خواهند کرد.

برای آشنایی با پروژه‌های خاص و مدرن کوچک مقیاس به مطلب معماری جذاب خانه 27 متری بروک مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه