بی‌نظیرترین خانه غاری جهان؛ خانه فوق مدرن 1500 متری در دل یک غار! +فیلم

بی‌نظیرترین خانه غاری جهان؛ خانه فوق مدرن 1500 متری در دل یک غار! +فیلم

به قلم: نرگس مهردادیان

بی‌نظیرترین خانه غاری جهان؛ خانه فوق مدرن 1500 متری در دل یک غار!

ساقدوش بار

بی‌نظیرترین خانه غاری جهان، این خانه فوق مدرن 1500 متری که در دل یک غار ساخته شده، به عنوان یکی از طراحی‌های غافلگیرکننده معماری سال 2023 شناخته شده است. این خانه شگفت انگیز در دل طبیعت اوهایو زندگی رویایی شما را محقق می‌کند.

تابلو فرش ریحان

در این مطلب با معماری و طراحی داخلی منحصر به فرد “بی‌نظیرترین خانه غاری جهان" آشنا خواهید شد. پس در ادامه با چیدانه همراه باشید.

بی‌نظیرترین خانه غاری جهان کجاست؟

خانه غاری در در منطقه هاکینگ هیلز “Hocking Hills، OH" در شهرستان هاکینگ، اوهایو، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این خانه در یک غار فرورفته طبیعی در املاک دانلپ هالو ساخته شده. منطقه دانلپ هالو یک منطقه طبیعی ناهموار با صخره‌ها، دره‌ها، غارها و آبشارهای طبیعی و بکر  با مناظر بی‌نظیر است.

معماری و طراحی داخلی منحصر به فرد بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

معماری و طراحی داخلی منحصر به فرد بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

در این ویدئو می‌توانید فضای داخلی این خانه منحصر به فرد را با نور طبیعی فراوان و دکوراسیون منحصر به فرد مشاهده کنید. با وارد شدن به فضای داخلی خانه با طراحی داخلی طبیعی و باشکوهی مواجه خواهید شد. خانه دارای دو اتاق خواب و دو حمام است. دکوراسیون داخلی آن به زیبایی تزئین شده و طراحی تمامی فضاها هیجان انگیز است. دیوارها و سقف اصلی غار به شکل طبیعی خود باقیمانده و فقط دیوارهای جدید اضافه شده، رنگ شدند.

طراحی نشیمن منحصر به فرد بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

نشیمن خانه غاری جهان

نشیمن اصلی خانه با مفهوم پلان باز طراحی شده که شامل نشیمن، آشپزخانه و غذا خوری است. در اتاق نشیمن، مبلمان راحتی چرمی، یک قفسه کتاب چوبی بزرگ و میز بیلیارد خودنمایی می‌کند.

طراحی داخلی آشپزخانه منحصر به فرد بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

غذاخوری بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

آشپزخانه با اجاق گاز دربسته و وسایل کاملا نو و مدرن، فضایی بی‌نظیر برای آشپزی فراهم می‌کند. میز ناهارخوری به سبک روستیک در طرف دیگر آشپزخانه و مقابل نشیمن فضای غذاخوری را ایجاد کرده است.

محوطه بیرونی بزرگ خانه غاری

جکوزی بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

محوطه بیرونی بزرگ خانه غاری با امکانات یک خانه ویلایی طراحی شده است. این فضا با شومینه فضای باز، صندلی‌های آفتابگیر و جکوزی فضایی بی نظیر برای لذت بردن از طبیعت بکر اطراف فراهم می‌کند.

اتاق خواب خانه غاری

حمام بی‌نظیرترین خانه غاری جهان

و در آخر

مهمانان بی‌نظیرترین خانه غاری جهان می‌توانند اطراف خانه درطبیعت زیبای هاکینگ هیلز به مسیرهای پیاده‌روی خصوصی دسترسی داشته باشند. همچنین در طبیعت زیبای دانلپ هالو از غارها و آبشارهای شگفت انگیز منطقه دیدن کنند.

برای آشنایی با دیگر طراحی‌های شگغت‌انگیز جهان در دل طبیعت زیبا مطلب خانه لادرا؛ خانه‌ای‌ شگفت‌انگیز با معماری خاص روی شیب دره‌ را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه