تصاویر دیدنی فروشگاه‌های پاپ آپ زمستانی برندهای لوکس در پاریس

تصاویر دیدنی فروشگاه‌های پاپ آپ زمستانی برندهای لوکس در پاریس

به قلم: نرگس مهردادیان

فروشگاه‌های پاپ آپ زمستانی برندهای لوکس

فکتور

شاید هنوز فروشگاه‌های پاپ-آپ (Pop-Up) در ایران چندان شناخته شده و کاربردی نباشند. اما این ترند نزدیک به ۱۰ سال است که در نقاطی مانند آمریکای شمالی و آسیای شرقی به یکی از تکنیک‌های محبوب مارکتینگ تبدیل شده. فروشگاه‌های پاپ-آپ امروز نقش جدا نشدنی و مهمی در دنیای لاکچری و فشن پیدا کرده‌اند.

تابلو فرش ریحان

در این مطلب تصاویر دیدنی فروشگاه های پاپ آپ زمستانی برندهای لوکس در پاریس، فرانسه با نماهای جذاب را مشاهده می‌کنید و با فروشگاه‌های پاپ آپ آشنا می‌شوید. پس با ما در چیدانه همراه باشید.

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop برند گوچی

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop چیست؟

فروشگاه پاپ آپ “Pop-up shop" به نام‌های فروشگاه یا نمایشگاه موقت “Pop-up store"، “Flash retailing" و “Pop-up retail" هم شناخته می‌شوند. این فروشگاه‌ها که یک ‌شبه ظاهر می‌شوند، فروشگاه‌های موقتی هستند که معمولا در اماکن غیر منتظره و برای مدت زمانی کم برپا می‌شوند. برخی از آن‌ها کمتر از یک هفته و برخی تا یک سال هم در دپارتمان استورها، پاساژها یا اماکنی نامرتبط قرار می‌گیرند. این فروشگاه‌ها اهداف متفاوتی دارند.

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop برند شنل

پیشینه فروشگاه‌های پاپ آپ

پیشینه‌ فروشگاه‌‌های پاپ آپ به دوشنبه بازارها و فروشگاه‌های مناسبتی کریسمس و هالووین باز می‌گردد. در اوایل دهه 90، در حومه شهرهایی مانند توکیو، لندن، لس‌آنجلس و نیویورک، فروشگاه‌های موقتی برای فروش هر نوع کالایی ایجاد شدند. از کالاهای هنری تا مد، تجهیزات، ابزارهای حوزه‌ IT و حتی مواد غذایی! خرید از این فروشگاه‌ها بسیار هیجان‌انگیز است، چراکه محصولات و خدمات این فروشگاه‌ها معمولا انحصاری بوده و تنها در آن فروشگاه عرضه می‌شود. امروز این فروشگاه‌ها با رویکردی جدیدی از معنی سنتی مغازه یا فروشگاه خرده‌فروشی و عمده‌فروشی عبور کرده‌اند.

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop برند لویی ویتون

استفاده از پاپ-آپ برای شناخت مخاطب

از دلایل مهم محبوبیت فروشگاه‌های پاپ-آپ در بین برندها، آزمایش محبوبیت برند و محصولات در مکان‌های جدید است. برندها برای آن که بتوانند به محبوبیت محصولاتشان در نقاطی که پیش از آن حضوری نداشتند پی ببرند، فروشگاه‌های پاپ-آپ برپا می‌کنند. به کمک این فروشگاه‌ها با صرف هزینه کمتر شرایط و واکنش مخاطب جدید را می‌سنجند. برای مثال برند گوچی بخشی از موفقیتش در آسیای شرقی را مدیون استفاده درست از فروشگاه‌های پاپ-آپ است. هر قدر که ابزارهای آنلاین و متخصصان از راه دور برای برندها تحقیقات انجام دهند، مشاهدات و بررسی‌های نزدیک و حضوری نتیجه‌ دقیق‌تری در اختیار قرار می‌دهد.

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop برند ورساچه

چه کسانی از ابزار Pop-up shop استفاده می‌کنند؟

هر فرد یا شرکتی می‌تواند از فروشگاه‌های پاپ آپ استفاده کند. قبل‌تر، تنها برندهایی که در دنیای محصولات و خدمات ملموس فعالیت داشتند، از این ابزار برای معرفی و حضور در عرصه رقابت استفاده می‌کردند. به‌تازگی برندهای معروف و معتبر که دارای فروشگاه و نمایشگاه دائمی هستند، نیز تمایل خود را در به‌کارگیری این ابزار نشان داده‌اند.

حتی برندهایی که تاکنون تنها در دنیای مجازی حضور داشتند، مانند eBay یا Amazon نیز به این ابزار روی آورده‌اند. برخی برندها، بعضی محصولات خود را تنها برای عرضه در این فروشگاه‌ها تولید می‌کنند، تا موضوع عرضه‌ انحصاری و اشتیاق مراجعه به این‌ فروشگاه‌ها حفظ شود.

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop برند تیفانی

مزایای فروشگاه پاپ آپ

  • ارتباط با مشتری: این فروشگاه امکان ارتباط مستقیم برند با مصرف‌کننده و دریافت بازخورد بدون واسطه را فراهم می‌کند. در مورد برندهای مجازی هم، باعث افزایش حس اعتماد مشتری به برند خواهد شد.
  • افزایش آگاهی از برند: افراد و رسانه‌ها به گفتگو و معرفی یک کسب و کار تازه و محصولات جدید علاقه دارند.
  • افزایش فروش: هنوز ۹۵% خریدها غیرآنلاین انجام می‌شود. این فروشگاه‌ها موجب افزایش فروش خواهند شد.
  • سنجش بازار جدید: ورود به یک بازار جدید و ارائه محصولات جدید.
  • قیمت ارزان‌تر: هزینه برپا کردن فروشگاه موقت حدود ۸۰%، فروشگاه به روش سنتی است.

فروشگاه پاپ آپ Pop-up shop برند هرمس

و در آخر

فروشگاه پاپ آپ ابزاری بسیار جالب و مناسب برای بازاریابی و برندینگ، برندهای بزرگ! امروزه برندها در نقاط مختلف دنیا برای افزایش میزان مواجه با مشتری و تقویت برنامه‌های بازاریابی خود، از این فروشگاه‌های موقت استفاده می‌کنند. در این مطلب تصاویر دیدنی فروشگاه‌های پاپ آپ زمستانی برندهای لوکس در پاریس را دیدید. برای آشنا شدن با اولین هتل برند معروف مطلب اولین هتل لویی ویتون، برند لوکس فرانسوی در شانزلیزه پاریس! را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه