معرفی مجتمع مهارت آموزی بن ژیوار

معرفی مجتمع مهارت آموزی بن ژیوار

به قلم: مهشید بختیاری

بن ژیوار، مرزی برای توسعه مهارت‌های شغلی و فردی است. این مرز با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت در نقاط مختلف ایران و جهان در سال ١٣٨٧ آغاز به فعالیت نموده است. بن ژیوار توسعه دانش و مهارت فردی را تنها راهکار برای رشد، پیشرفت و توسعه جامعه می‌بیند.

چوب و هنر

شما در بن ژیوار با فضایی برای مطالعه و یادگیری مهارت های علمی کاربردی منسجم و سازمان‌یافته روبرو خواهید شد.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در بن ژیوار چه چیزی قرار است یاد بگیرید؟ باید بگوییم که در این فضای آموزشی دلچسب، شما می توانید مباحثی در حوزه های معماری داخلی، کسب و کار و توسعه ی فردی را دنبال کنید. در واقع شما با گذراندن ی دوره کوتاه مدت در آموزشگاه ما برای کسب شغل و حرفه ی شخصی، جهت ورود به فضای کسب و کار آماده خواهید شد و این رسالت آموزش‌های علمی کاربردی در مجتمع آموزشی بن ژیوار است. ما در بن ژیوار اعتقاد داریم که تحول فرهنگی در جامعه تصادفی صورت نمی گیرد، هرگونه تغییر معنادار و شایسته فرهنگی در ابعاد فردی و اجتماعی از طریق مهارت‌آموزی و تمرین امکان پذیر است.

محتوای برنامه آموزشی بن ژیوار کاملا استاندارد بوده و تمامی دروس دوره‌ها از کد نظام بین المللی طبقه‌بندی آموزشی برخوردارند و در پایان هر دوره نیز پس از برگزاری آزمون تخصصی، به کارآموزان موفق، گواهینامه از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعتبار بین المللی اعطا خواهد شد.

 

کتابخانه بن ژیوار

 

مجتمع مهارت‌آموزی بن ژیوار اقدام به تهیه، تالیف وچاپ کتب معماری داخلی به عنوان مجموعه کتب “ به همین سادگی “با عناوین ذیل کرده است:

  • تاریخچه معماری داخلی
  • نقشه کشی در معماری داخلی
  • مواد و متریال
  • رنگ در معماری داخلی
  • مبلمان در معماری داخلی
  • نورپردازی معماری داخلی
  • آداب معاشرت

بن ژی کافه

مجموعه بن ژیوار با راه اندازی بن ژی کافه “طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی وآموزش دوگانه را زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای “در ایران راه اندازی کرده است. فضایی گرم وصمیمی برای آموزش مهارت های کافه و رستوران و همچنین فضایی زیبا برای جلسات کاری و دورهمی‌های خوشمزه.

طراحی و اجرای پروژه ها

در این مرکز تمامی فرایندهای مشاوره، طراحی و اجرا در حوزه معماری داخلی و اجرای فضاهای کاری یا مسکونی، با بهره‌مندی از جدیدترین متدهای روز توسط کارآموزان زیر نظر اساتید اجرا می‌گردد.

راه‌های ارتباطی ما

02128111195 – 09026849634

اینستاگرام ما: Bonzhivar.inst

www.bonzhivar.com

آدرس: پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی، جنب پاساژ گلستان، پلاک 65

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه