Chidaneh.com placeholder image

طراحی نشیمن و پذیرایی به سبک مدرن، برای مینیمالیست‌ها!

به قلم: پروا رحمتی

دکوراسیون نشیمن و پذیرایی خانه از آن دسته فضاهای مهمی هستند که خیلی چیزها راجع به شما به مهمان‌ها می‌گویند! دکوراسیون داخلی خانه بازتابی از شخصیت و سبک زندگی آدم‌های آن خانه است. یک دکوراسیون مدرن نشان دهنده‌ی شخصیت و سبک زندگی مدرن است. اجرای درست دکوراسیون مدرن تا حد زیادی مدیون انتخاب صحیح متریال مورد استفاده در آن است. طراحی داخلی نشیمن و پذیرایی با استفاده از متریال روز معنی پیدا می‌کند و جلوه‌ی شیک و جذابی به خانه‌ی شما خواهد داد. اما برای داشتن یک نشیمن و پذیرایی مدرن از کجا باید شروع کنیم؟

گروه مشاورین املاک ومعماری طم
طراحی و اجرای داخلی مسکونی
گروه مشاورین املاک ومعماری طم

چوب و هنر

دکوراسیون مدرن

همانطور که می‌دانید در دکوراسیون مدرن سادگی حرف اول را می‌زند. زیبایی در عین سادگی، ویژگی اصلی هر خانه‌ی مدرنی است. در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن اغلب از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود و انتخابی عالی برای آن دسته از افراد است که به دنبال فضایی ساده، مینیمال و در عین حال زیبا و باشکوه هستند. دکوراسیون مدرن آرامش، سادگی، زیبایی و شکوه را یکجا به خانه‌ی شما می‌آورد. نمونه‌هایی از طراحی داخلی نشیمن و پذیرایی مدرن را می‌توانید در پروفایل شرکت معماری طم ببینید.

گروه مشاورین املاک ومعماری طم
طراحی و اجرای داخلی مسکونی
گروه مشاورین املاک ومعماری طم

طراحی داخلی نشیمن و پذیرایی مدرن

نقشی که دکوراسیون خانه بر آرامش و سلامت روانی ما دارد غیرقابل انکار است. اجرای دکوراسیون مدرن به صورت اصولی و در عین حال خلاقانه، حس و حال خانه‌ی شما را دگرگون می‌کند. بدون شک داشتن تیمی که بتوانند خواسته‌ها و سبک و سیاق شما را به درستی در دکوراسیون خانه اجرا کنند اهمیت زیادی دارد، اما قبل از آن باید بدانید که دقیقا چه می‌خواهید. سبک خودتان را پیدا کنید. در کنار اصولی که در اجرای دکوراسیون مدرن وجود دارد، سبک خاص شماست که می‌تواند موجب تفاوت و دیده شدن خانه‌تان بشود.

گروه مشاورین املاک ومعماری طم
طراحی و اجرای داخلی مسکونی
گروه مشاورین املاک ومعماری طم

استفاده از متریال روز نقش مهمی در اجرای اصولی دکوراسیون مدرن نشیمن و پذیرایی ایفا می‌کند. به کارگیری رنگ‌های خنثی، نورپردازی هوشمندانه و چیدمان درست متریال‌های روز می‌تواند پذیرایی شما را به یک فضای مدرن و در عین حال باشکوه تبدیل کند. اگر نیاز به مشاوره و یا اجرای دکوراسیون مدرن دارید شرکت معماری طم را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید اطلاعات این شرکت را در پروفایل شرکت معماری طم ببینید.

گروه مشاورین املاک ومعماری طم
طراحی و اجرای داخلی مسکونی
گروه مشاورین املاک ومعماری طم

اصول طراحی نشیمن و پذیرایی مدرن

همانطور که اشاره شد در یک دکوراسیون مدرن همه‌چیز سادگی و ظرافت خود را حفظ می‌کنند. در نتیجه یکی از مهم‌ترین اصول اجرای دکوراسیون مدرن توجه به سادگی و ظرافت متریال مورد استفاده است.

در طراحی نشیمن و پذیرایی به سبک مدرن این موارد را رعایت کنید:

• از رنگ‌های خنثی به صورت غالب استفاده کنید تا متریال مورد استفاده در فضا جلوه‌ی بیشتری پیدا کنند.
• در انتخاب پرده برای پذیرایی به سراغ ساده‌ترین گزینه‌های هماهنگ با دکوراسیون‌تان بروید. استفاده از رنگ‌های روشن توصیه می‌شود.
• در انتخاب مبلمان سادگی و در عین حال راحتی را در نظر بگیرید.
• استفاده هوشمندانه از آینه‌های مدرن می‌تواند فضا را بزرگ‌تر و شیک‌تر نشان بدهد.
• انتخاب رنگ‌های تند و مکمل برای متریال‌های فرعی و کوچک در کنار رنگ‌های غالب خنثی ترکیب بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد.

گروه مشاورین املاک ومعماری طم
طراحی و اجرای داخلی مسکونی
گروه مشاورین املاک ومعماری طم

حرف آخر

اجرای یک دکوراسیون مدرن کاری ساده و در عین حال حرفه‌ای است. هرچند سادگی در دکوراسیون مدرن حرف اول را می‌زند، اما توجه به جزئیات به صورت اصولی است که در نهایت یک ترکیب چشم‌نواز را خلق می‌کند. قبل از اجرای دکوراسیون مدرن در نشیمن و پذیرایی خانه‌تان بهتر است ابتدا سبک خودتان را پیدا کنید. خودتان و فضای مورد نظرتان را بهتر بشناسید تا به نتیجه‌ی بهتری برسید. اگر نیاز به کمک حرفه‌ای دارید پیشنهاد ما شرکت معماری طم است که می‌توانید نمونه کارها و اطلاعات تماس آن‌ها را در پروفایل شرکت معماری طم ببینید.

مطلب پیشنهادی:

دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن، اینجا برای همه خانواده دلنشینه!

دکوراسیون مدرن پذیرایی، چطوری مثل این خونه بچینم؟

قدرت هندسه در دکوراسیون خانه‌ مدرن!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه