Chidaneh.com placeholder image

بهترین تجهیزات برای سرویس بهداشتی شیک!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات سرویس بهداشتی: شاید شما وسواس زیادی را برای هماهنگ کردن پرده و فرش و مبلمان خود صرف کنید! اما گاهی نیاز است این زمان و وسواس را برای فضاهای خصوصی تر خود مانند حمام و سرویس بهداشتی صرف کنید و چهره ی متفاوتی به آن ببخشید پس با چیدانه همراه باشید تا با هم ایده هایی را برای این منظور در اختیار شما قرار دهیم.

چوب و هنر

به همان اندازه که هماهنگی رنگ ها در فضای نشیمن شما حائز اهمیت است در فضای مانند سرویس بهداشتی هم باید لوازم و وسایلتان را یک رنگ و یا در اصطلاح ست انتخاب کنید. با این کار می توانید نظم بصری خاصی در فضا ایجاد نمایید.

وقتی صحبت از انتخاب تجهیزات سرویس بهداشتی می شود اولین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس آن است، توجه کنید که به جهت استیل بودن شیر آلات انتخاب تجهیزات استیل به جای پلاستیکی می تواند در زیبایی فضای داخلی شما نقش به سزایی داشته باشد، اما به این علت نیست که تجهیزات پلاستیکی کارایی ندارند و باید کنار گذاشته شوند.

سطل زباله های سرویس بهداشتی یکی از مهمترین عناصر موجود در این فضاست که باید در انتخاب آن دقت فراوانی کرد، این سطل ها باید حتما درب دار و جک دار باشند، همچنین قابل شست و شو باشد تا به سادگی بتوان در فواصل کوتاه آن را نظافت کرد.

اگر به دنبال تجهیزات خاصی برای سرویس های بهداشتی خود هستید و می خواهید نظافت سرویس های بهداشتی خود را ساده تر انجام دهید، سیستم هنگ به خوبی می تواند به شما در این زمینه کمک کند. در این سیستم تجهیزات به خوبی بر روی دیوار نصب می شوند و به سادگی می تواند برای سرویس های بهداشتی کوچک هم مفید باشد.

تجهیزات ترکیبی گزینه ی مناسب دیگری است که به خوبی می توانید برای فضای سرویس بهداشتی خود از آن استفاده نمایید، توجه نمایید در انتخاب رنگ این تجهیزات به سایر عناصر موجود در سرویس های بهداشتی مانند کفپوش و رو شوی و کاشی کاری ها توجه نمایید.

تجهیزات سرویس بهداشتی شامل جای صابون، دستمال، مسواک، صابون مایع، سطل، فرچه و … می تواند متناسب با سبک سرویس بهداشتی شما انتخاب شود، اما توجه داشته باشید این عناصر هر چقدر ساده تر باشد باشد جلوه ی بیشتری در فضای سرویس بهداشتی شما دارد. پس قبل از خرید آن ابتدا سبک سرویس بهداشتی خود را بشناسید.

مطمئنا تجهیزات سرویس بهداشتی برای شما نیز مسئله ی بسیار مهمی است. اگر به دنبال متخصصانی در این زمینه هستید که اطلاعات و تجهیزات مناسب در اختیارتان قرار دهند، می توانید با مراجعه به اهالی فن چیدانه به بخش لوازم و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی سری بزنید و با آنها تماس برقرار کنید. ضمنا سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کاربران چیدانه با شما همفکری کنند.

مطالب بیشتر:۱۰ ایده جای دستمال توالت در حمام و سرویس بهداشتی
تجهیزات معجزه گر در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک!
۱۰ جا حوله ای شیک و ارزان برای حمام
۱۰ سینک و روشویی شیک برای سرویس بهداشتی و حمام
تعمیرات سرویس بهداشتی: راهکارهای ساده و سریع!

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه