Chidaneh.com placeholder image

مبل خاص | جذاب‌ترین مدل‌های مبلمان خاص در یک نگاه

به قلم: حدیث حقیقت

انتخاب مبلمان همیشه یکی از مهمترین انتخاب ها در وسایل خانه است و در زیبایی فضا تاثیز بسیار زیادی می گذارد. نکته ای که در انتخاب مبلمان خانه وجود دارد این است که باید کاملا با سبک دکوراسیون هماهنگ باشد و مطابق با آن انتخاب شود و یا بر عکس می توان مبلمان دلخواه را انتخاب کرد و سپس سبک دکوراسیون را بر طبق آن انتخاب کرد. 

در این مطلب از وب سایت چیدانه به بررسی چند مدل مبل خاص و جذاب می پردازیم و آن ها را معرفی می کنیم.

چوب و هنر

مدل مبل خاص چرمی

مبل چرمی انتخاب بسیار شیکی برای دکوراسیون منزل است که از لحاظ سبک، رنگ و کیفیت، گستردگی زیادی دارد و باید در انتخاب آن به سبک دکوراسیون تان توجه ویژه ای داشته باشید. مبل چرمی برای دکوراسیون های لوکس، مدرن و حتی کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی است و می تواند جلوه بسیار زیادی به دکوراسیون نشیمن و یا پذیرایی منزل شما ببخشد. شما می توانید از این مدل مبلمان در سبک صنعتی و در کنار چوب، فلز و آجر نیز استفاده کرده و ترکیب بسیار جذابی را خلق کنید.  

مدل مبل چرمی

میتوانید انواع مدل های مبل چرم چستر و مبل چرم راحتی را در این مطالب ببینید.

عمر چرم تقریبا سه برابر پارچه است و با گذشت زمان و با استفاده زیاد ظاهر خود را حفظ کرده و تغییر پیدا نمی کند و دچار چین و چروک نمی شود. اما ممکن است برای خانواده هایی که بچه و یا حیوان خانگی دارند کمی آسیب ببینند.

چرم کالایی لوکس محسوب می شود، به راحتی تمیز می شود اما باید در نگهداری از آن نکاتی را رعایت کرد تا باعث ترک‌‌ خوردگی و پارگی آن نشود.

  • یکی از مواردی که باید انجام دهید مرطوب نگه داشتن چرم است. در هنگام خرید مبل چرم معمولا مایع مرطوب‌ کننده ای همراه آن به شما می دهند.
  • یکی دیگر از موارد مراقبت از مبل چرم عدم وجود اشعه uv است. اشعه uv به چرم آسیب می زند و باعث می شود لطافت چرم از دست برود و ترک بردارد پس برای جلوگیری از آن می توانید از تهویه مداوم و محافظی اشعه uv استفاده کنید.

مدل مبل خاص طرح ال

انتخاب مبلمان طرح ال می تواند همیشه جزو راحت ترین و البته بهترین و محبوب ترین انتخاب ها باشد. چون برای اتاق نشیمن با هر اندازه فضایی که داشته باشد قابل استفاده است. مبل ال فضای نشیمن بسیار راحتی به شما می دهد و به دلیل این که به هم متصل اند و فضای خالی بین مبل ها نیست، انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک نیز هستند. زیرا فضایی برای دسته مبل اشغال نمی شود و تعداد افراد بیشتری می توانند روی آن بنشینند.

مدل مبل طرح ال

برای نشیمن های بزرگ تر، مبل طرح ال را طوری روی فرش قرار دهید تا دو ضلع آن را قرار بگیرد. برای پر کردن فضای خالی اطراف می توانید از مبل تک نفره استفاده کنید.

مبل طرح الی که در تصویر می بینید برای دکوراسیون مدرن انتخاب بسیار مناسبی است. از آن جایی که رنگ خاکستری به کار رفته شده در آن رنگی خنثی است، پس می توان آن را با سایر رنگ ها و متریال ه به راحتی ترکیب کرد. 

مطلب مرتبط: مبل ال مناسب چه خانه هایی است؟

مدل مبل سیاه

مبلمان خاص در رنگ های تیره

مبل سیاه انتخاب بسیار خاص و شیکی برای دکوراسیون خانه است. این مبل برای دکوراسیون سبک مدرن بسیار جذاب است و در کنار رنگ سفید و کمی قرمز یا صورتی ترکیب بسیار خاصی ایجاد می کند.  
اگر می خواهید دکوراسیون لوکسی داشته باشید بهتر است ترکیب مبل سیاه با رنگ طلایی را به کار ببرید.  برای این کار می توانید از اکسسوری های طلایی استفاده کنید. کوسن های طلایی، گلدان های طلایی، آینه با قاب طلایی، لوستر و آباژورهای طلایی و انتخاب های بسیار دیگری که این امکان را به شما می دهند تا فضا را لوکس کنید.  

مطلب پیشنهادی: مبلمان لوکس رنگ تیره برای دکوراسیون مجلل

مدل مبل پایه دار

مدل مبل پایه دار خاص و لوکس

مبل پایه دار برای فضاهای کوچک انتخاب بسیار ایده آلی است. پایه های کوتاه و رنگ طلایی به کار رفته شده در مبلی که در تصویر می بینید، فضا را کمی لوکس می کند. از آن جایی که این مبلمان رنگی ساده ای دارد می توان  در دیوار پشت آن، کاغذ دیواری طرح دار نصب کرد که باعث می شود فضا متفاوت تر شود.

شما می توانید از این مدل مبل خاص برای پر کردن فضاهای بزرگ و یا زیر پنجره هایی که منظره خوبی به بیرون دارند و همچنین در اتاق کار، اتاق خواب و اتاق مطالعه نیز استفاده کنید. به طور کلی می توان با استفاده از این مبل از کمترین فضا بیشترین استفاده را کرد.

همچنین این مدل مبل برای فضاهایی که کارایی زیادی ندارند و بلااستفاده هستند، مانند راهروی بین اتاق ها یا راهروی ورودی خانه که فضای پرتی دارند اما می خواهید وسیله ای در آن ها قرار دهید نیز گزینه بسیار مناسبی هستند. با قرار دادن این مدل مبل در این فضاها می توان از آن ها به خوبی استفاده کرد.

مطلب مرتبط:  20 مدل مبل راحتی شیک و جدید مد سال

مدل مبل تک نفره

مدل مبل تک نفره خاص و متفاوت

مانطور که در تصویر می بینید قرار دادن این دو مبل تک نفره در کنار هم، در فضا ایجاد صمیمیت و راحتی به وجود می آورد. یکی از ویژگی های جذاب و منحصر به فرد این مدل از مبلمان آن است که تنهاب به صورت جفت ساخته می شود و در نتیجه می تواند فضای متفاوت تری از سایر بخش های منزل شما ایجاد کند. توصیه ای که برایتان داریم این است که از این مدل مبلمان برای فضاهای خیلی کوچک و یا اتاق خواب هایی که بسیار بزرگ هستند استفاده کنید. علاوه بر این شما می توانید این مدل مبل تک نفره را برای فضاهایی که مناسب گپ زدن و عصرانه خوردن هستند نیز به عنوان گزینه ای ایده آل در نظر بگیرید.  

این مبلمان برای دکوراسیون سبک تلفیقی انتخاب بسیار خوبی است. طرح ساده و رنگ قرمز پارچه به کار رفته شده در آن در ترکیب با کوسن های تک رنگ و پایه های چوبی برای استفاده در دکوراسیون سبک تلفیقی ایده آل است.

برای آشنایی بیشتر با انواع مبلمان تک نفره این مطلب را بخوانید.

مدل مبل شزلون

مبلمان خاص و شیک مدل شزلون

مبلمان مدل شزلون نوعی مبل خاص و شیک است که می توان از آن هم در کنار مبلمان استیل یا راحتی استفاده کرد که دکوراسون خاص و متفاوتی ایجاد می کند و هم به عنوان عنصری مستقل در گوشه ‌ایی از خانه و در کنار عناصر دکوری جذاب که دکوراسیون خانه شما را جذاب تر می کند.

مبل شزلون فضا را لوکس می کند و برای افرادی مناسب است که دوست دارند دکوراسیون متفاوت و خاصی داشته باشند و لوکس بودن آن برایشان اهمیت زیادی دارد. شزلون برای سبک ‌های کلاسیک و مدرن مناسب است و می توان آن را در  تمامی فضاهای منزل مانند اتاق‌خواب و کنار سرویس‌خواب قرار داد.

برای خرید انواع مبل خاص و شیک منزل می توانید از طریق پروفایل مبلمان لوچیانو سفارش خود را ثبت نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه