Chidaneh.com placeholder image

برند مبل تخت خواب شو: ایرانی با کیفیت بخرید

به قلم: مژگان احمدی

برند مبل تختخواب شو: در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم یک برند خوب ایرانی را برای خرید مبل تخت خواب شو معرفی کنیم. مبلی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و مشکلات خانه‌های کوچک را حل کرده است. ما در این مقاله می‌خواهیم برند ایرانی سیب را به شما معرفی کنیم. زیرا فکر می‌کنیم که در زمینه مبلمان و مبل های تخت شو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مبل تخت شو مدرن

معرفی برند مبل تختخواب شو سیب

شرکت تولیدی مبلمان سیب در سال 1360 تاسیس شده است. یعنی نزدیک به 40 سال سابقه!

تابلو فرش ریحان

تاکید این شرکت همواره بر تولید با کیفیت برتر همراه با زیبایی و سهولت استفاده در مبلمان تخت خواب شو بوده است. در همین راستا نیز با بهره گیری از روش‌های علمی روز، زیر نظر مهندسین کارآزموده فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره گیری از نظرات خریداران محترم روز به روز بر کیفیت محصولات خود افزوده است.

فرآیند طراحی و تولید برند مبل تخت خواب شو سیب بر اساس استفاده از پروفیل‌های سبک صنعتی به عنوان سازه اصلی است. چرا که استحکام مبلمان را تضمین می‌کند.

مبل تخت خواب شو راحت

احترام به مشتری و همدلی با او از دغدغه‌های اصلی این شرکت است. به عنوان مثال حتما برایتان جالب است بدانید که بعد از خرید مبل از سیب، کارتی به شما می‌دهند که حاوی نمونه پارچه و چرم بکار رفته در محصول خریداری شده است. این کارت به چه دردی می‌خورد؟ اینکه هنگام خرید عناصر تزئینی دیگر منزل مانند پرده، کاغذ دیواری، موکت و… جهت هماهنگ کردن طرح و رنگ آن‌ها با مبلمان خریداری شده به شما کمک خواهد کرد. این یعنی توجه به جزئیات برای همراهی با مشتری حتی بعد از خرید!

ما پیش از این نیز با کارشناسان در تولیدی مبل سیب همراه شده و از اطلاعات مفیدی که در اختیار مخاطبین چیدانه قرار دادند بهره بردیم. می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به این مقالات دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید مبل تختخواب شو را دارید حتما مقالات بالا را با دقت بخوانید.

مبل تخت خواب شو مدرن

برند مبل تخت خواب شو سیب: معرفی مدیر عامل

سید محمد میر طاهری فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی تگزاس ایالات متحد آمریکا – در رشته مهندسی عمران و عضو سازمان نظام مهندسی و دارنده پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه یک) طراح و محاسب ساختمان و انواع خانه‌های پیش ساخته و مبلمان است. او عضو رسمی در اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل اداری می‌باشد که تا امروز تقدیر نامه‌های مختلفی از ارگان‌های مختلف دریافت کرده و همچنین موفق به اخذ گواهینامه iso برای برند مبلمان سیب از کشور‌های آمریکا و انگلستان شده است.

برند مبل تختخواب شو سیب

ویژگی‌های ممتاز برند مبل تختخواب شو سیب چیست؟

  • طراحی، محاسبات و اجرا در این مجموعه زیر نظر مهندسین مجرب انجام می‌شود
  • همه محصولا سیب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند
  • تحویل سریع سفارشات یکی از ویژگی‌های خوب این مجموعه است
  • برند مبل تختخواب شو سیب در سراسر کشور نمایندگی‌های متعددی دارد که دسترسی به این برند را آسان کرده است
  • این برند عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران و همچنین عضو اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل و اداری بوده و تا به حال به کشورهای ارمنستان، آلمان، دبی، کانادا، استرالیا و برخی کشورهای آسیای میانه صادرات داشته است
مبلمان تخت شو جدید

برند مبل تختخواب شو سیب چه گواهی‌هایی دارد؟

  • شماره ثبت 140004 از اداره ثبت با مالکیت‌های صنعتی
  • گواهی بیمه نامه مسئولیت ناشی از محصول بیمه ایران
  • گواهینامه فرآیند جوشکاری و بازرسی جوش
  • گواهینامه ISO-9001 از انگلستان
  • گواهینامه ISO-9001 از امریکا
  • چندین لوح تقدیر از نمایشگاه‌های بین‌المللی HOFEX & MEDEX
  • لوح تقدیر از وزارت بازرگانی
  • لوح تقدیر از فرمانداری ها
تولیدی مبلمان سیب

تضمین خدمات در تولیدی مبلمان سیب چگونه است؟

این برند تمامی کالاهای خود را یک سال ضمانت می‌کند. توجه داشته باشید که ضمانت کالا شامل قطعات داخل کار و روی کار به غیر از پارچه است. علاوه بر این برند مبل تختخواب شو سیب برای تمامی محصولات خود 5 سال پشتیبانی در نظر گرفته است. خدمات پشتیبانی شامل پارچه، رویه‌ها، دسته‌ها و… می‌باشد.

برند مبلمان تخت خواب شو

کارشناسان در این مجموعه همواره تاکید دارند که لطفا قبل از خرید به آرم و مشخصات سیب که در زیر و کف مبلمان درج شده است دقت نموده و از نمایندگی فاکتور فروش دریافت کنید. فراموش نکنید که شرکت سیب هیچگونه تعهدی نسبت به گارانتی اجناس مشابه نخواهد داشت.

جدید ترین مبلمان تخت شو

حرف آخر:

برند مبل تختخواب شو سیب یک برند نام آشنای ایرانی و با کیفیت است که می‌توانید روی کیفیت و تضمین خدماتش حساب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برند و مشاهده نمونه کارهای بیشتر از طراحی مبل تخت خواب شو حتما به پروفایل سیب در چیدانه سر بزنید.

از  این طریق می‌توانید به وبسایت رسمی و پیج اینستاگرام برند مبل تختخواب شو سیب نیز دسترسی داشته باشید.

از طریق همین لینک به پروفایل تولیدی مبلمان سیب در چیدانه هدایت می‌شوید

 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه