Chidaneh.com placeholder image

10 وسیله که خانه شما برای عید 96 کم دارد!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم و وسایل: در این روزهای پایان سال همه ی ما در تکاپوی مهیا کردن اسباب ورود به سال جدید هستیم. وسایل و لوازم بلا استفاده را دور می ریزم و درصدد انتخاب بهترین دکوراسیون برای فضای داخلی منزلمان هستیم، اما شاید با خودتان فکر کرده باشید که کدام وسیله را برای نوروز امسال در خانه ی خود کم دارید و یا هنوز اقدام به تهیه ی آن نکرده اید بنابراین چیدانه در کمپین بوی عیدی قصد دارد در این روند به شما کمک کند و 10 وسیله که خانه شما برای عید 96 کم دارد را به شما معرفی کند بنابراین با ما همراه باشید تا این 10 وسله ی پر کاربرد را با شما به اشتراک بگذاریم.

فروشگاه اینترنتی شیک و تک
فنجان نعلبکی چینی طرح فلورانس
فروشگاه اینترنتی شیک و تک

اسکای اسکرپر

1.ظروف پذیرایی

یکی از مهمترین عناصری که در دکوراسیون منزل در هنگام عید نوروز باید به تعداد مهیا باشد ظروف پذیرایی همچون میوه خوری ، آجیل خوری، ظرف سرو شیرینی و بشقاب و پیش دستی و غیره می باشد. پس سری به کمد و بوفه ی خود بزنید و اگر این ظروف را ندارید و یا بر حسب اتفاق پیش دستی ها و سایر لوازم پذیرایی شما ناقص است در اولین فرصت آن ها را تکمیل نمایید تا برای نوروز آماد تر باشید. 

مطلب پیشنهادی: مهمان نوازی اصیل در نوروز با آشپزخانه و ظروف پذیرایی منظم

نمایندگی رسمی سامسونگ
سینما خانگی سامسونگ
نمایندگی رسمی سامسونگ

2. سینمای خانگی 

تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای تماشای فیلم های متنوع و یا سریال های جذاب تلویزیون است. پس اگر می خواهید لذت تماشای تلویزیون در تعطیلات را دو چندان کنید و بودجه ی شما این امکان را به شما می دهد برای خودتان یک سینمای خانگی تهیه کنید و از تعطیلاتتان بیش از بیش لذت ببرید.

دکواکو
اکوتوی- پازل منتسوری قاره های جهان
دکواکو

3. وسایل بازی و سرگرمی 

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای دور هم بودن و انجام بازی های مهیج و سرگرم کننده است. بنابراین بهتر است برای این ایام برنامه ریزی کنید و وسایل بازی گروهی و  نوستالژیکی مانند: منچ، ماروپله و پازل … را تهیه کنید تا در اولین و بهترین فرصت از آن ها استفاده نمایید و اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم زنید.

خودتان سبد بسازید

4. سبد پیک نیک

هیچ چیز دلپذیرتر از پیک نیک های دست جمعی در نوروز نیست. پس اگر هنوز سبد پیک نیک برای خودتان مهیا نکرده اید دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای نوروز امسالتان فراهم کنید. کافی است سبدی تهیه کنید و ظروف مورد نیاز پیک نیک به همراه زیر انداز و غیره … را داخل آن مرتب قرار دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن برای خود پیک نیک راه باندازید!

مطلب پیشنهادی: عکاسی با موبایل برای ثبت لحظه های خاطره انگیز نوروز

ساده چوب
کتابخانه چوبی مدرن
ساده چوب

5. کتابخانه 

در سال جدید بهتر است با کتاب آشتی کنیم و یا بیش تر از سال گذشته به آن اهمیت بدهیم! بنابراین با انتخاب یک کتابخانه و یا شلف کوچک، کتاب را مهمان سال جدید خود کنید. حتی می توانید کتاب هایی را که تهیه کرده اید به مهمانان خود هدیه دهید و یادگاری ارزشمندی برای آن ها باقی بگذارید. 

شیما خراسانی
دکوراسیونی با طعم امروز در خانه مهندس ماهرخ
شیما خراسانی

6. سنگ نمک 

در سال نو با توجه به فرهنگ دید و بازدید ما ایرانیان ممکن است افراد مختلف با انرژی های متعدد وارد خانه ی شما شوند با کمک سنگ نمک، شمع، عود انرژی های موجود در خانه تان را تعدیل کنید و سالی پر از آرامش برای خود و عزیزانتان رقم زنید. 

ساده چوب
آکواریوم خانگی
ساده چوب

7. گیاهان و حیوانات خانگی

موجودات زنده را به خانه ی خود مهمان کنید! مراقبت از گیاهان و یا حیوانات خانگی دوست داشتنی می تواند مسئولیت پذیری را در شما بیش از بیش پر رنگ کند. بنابراین با انتخاب یک واریوم، تراریوم، آکواریوم و یا حتی یک گلدان کوچک می توانید انرژی وصف ناشدنی در سراسر خانه ی خود به جریان بیاندازید. 

لوازم دکوری روسانا
عروسک پولیشی خروس
لوازم دکوری روسانا

8. نماد سال جدید 

خروس نماد و حیوان سال جدید، یکی از لوازم دکوری است که می توانید در سال 96 مهمان خانه ی خود کنید. کافی است المان و یا طرح یک خروس را در قالب یک عنصر دکوری جذاب و بامزه در دکوراسیون خود قرار دهید و به به استقبال سال جدید بروید. 

استودیو پر
خانه ی یوسف آباد
استودیو پر

9. برد آرزو 

یک دست سازه ساده برای خودتان و آرزوهای سال آینده تان تهیه کنید، چیزی شبیه به یک برد آرزو! به سادگی می توانید آرزوها ویا برنامه ریزی هایی که دوست دارید در سال آینده محقق شود روی آن نصب کنید تا هرچه زودتر به خواسته هایتان برسید. 

لیندو
همزن دستی فلکسی تاچ پیرکس
لیندو
لیندو
وردنه چوبی پدرینی
لیندو
تفال
همزن برقی تفال Hand Mixer HT400
تفال

10. وسایل شیرینی پزی

اگر در هنر شیرینی پزی تبحر دارید و یا دوست دارید این هنر را بیاموزید پس دست به کار شوید و وسایل شیرینی پزی برای خودتان خریداری کنید و شیرینی های نوروزی تان را خودتان بپزید این وسایل ساده به شما کمک می کنند تا اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان در روزهای تعطیل داشته باشید.

برای همراهی با کمپین بوی عیدی چیدانه از ترافیک اسفند، رسم و رسوم، خانه تکانی، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، خریدهای عید، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی منتشر کنید تا از عید ۹۶ برای خودمان خاطره ای ماندگار بسازیم.

 نویسنده: ثمینا فراهانی| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه