Chidaneh.com placeholder image

7 جا قابلمه ای داخل کابینت، معجزه می کنند!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات آشپزخانه: لوازم پخت و پز در آشپزخانه یکی از عناصر کلیدی و مهم فضای عملکردی آشپزخانه محسوب می شوند که جای به دلیل تنوع در ابعاد فضای زیادی را در کابینت ها اشغال می کنند، برای این ابزار به دلیل استفاده ی روزانه غالبا باید بهترین و در دسترس ترین مکان را در نظر گرفت. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با راه کارهای طبقه بندی و نظم دهی ظروف پخت و انواع جا قابلمه ای داخل کابینت آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. 

جا قابلمه ای ایستاده

سرویس خواب بالسا

جا قابلمه ای ایستاده 

جا قابلمه ای داخل کابینت معمولا باید از پیش طراحی شده باشد. یعنی فضای مورد نظر برای ظروف پخت داخل کابینت تعبیه شده باشد. جا قابلمه ای ایستاده جایگزین بسیار مناسبی برای آشپزخانه های نسبتا بزرگی است که برای کابینت آن جای قابلمه تعبیه نشده است و یا امکان تعبیه برای آن وجود ندارد.

جا قابلمه ای داخل کابینت

جا قابلمه ای داخل کابینت 

کابینت های طراحی شده برای ظروف پخت و پز این امکان را به شما می دهند که شما به سادگی به ظروف پخت خود دسترسی داشته باشید، جا قابلمه ای داخل کابینت معمولا به دو بخش تقسیم می شوند و فضایی برای نظم دهی به درب قابلمه ها در آن ها تعبیه می شود.

جا قابلمه ای در کابینت کشویی

جا قابلمه ای در کابینت کشویی

یکی از مواردی که معمولا سبب بی نظمی فضای کشو های کابینت می باشد درب قابلمه ها می باشد که معمولا دست و پا گیر است، همان طور که در تصویر می بینید برای حل این چالش با بخش بندی فضای کشو به سادگی این مشکل حل  شده است. 

جا قابلمه ای در کابینت های گوشه

جا قابلمه ای در کابینت های گوشه

استفاده از چنین طراحی به غیر از کابینت های گوشه در کابینت های بخش های پایینی فضای آشپزخانه نیز قابل اجرا کردن است. با این روش به شما می توانید به سادگی به قابلمه ها و ظروف پخت خود نظم ببخشید و به سادگی به همه ی آن ها دسترسی داشته باشید. 

جا قابلمه ای آویزی داخل کابینت

جا قابلمه ای آویزی داخل کابینت

یکی دیگر از لوازم پختی که معمولا به دلیل شکل ظاهری و اجزا فضای بسیار زیادی را در کابینت اشغال می کنند ماهیتابه ها می باشد، استفاده از جاقابلمه ای داخل کابینت به صورت آویزی می تواند تا حد زیادی این مشکل را بر طرف نماید.  

جا قابلمه ای دیواری

جا قابلمه ای دیواری 

صفحات سوراخ دار این چنینی بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک و کم کابینت می باشد که به سادگی به فضای آشپزخانه ی شما نظم می بخشند. این وسیله عملکردی دو کاره دارد که هم می‌توانید قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌ها را با درشان بالای آن قرار دهید و هم می‌توانید وسایل آشپزی یا ابزارآلات دیگری که در آشپزخانه دارید را روی آن بیاویزید و تمام لوازم مورد نیاز پخت و پزتان را در دسترس داشته باشید. 

جا قابلمه ای استند شکل

جا قابلمه ای استند شکل

این نوع از جا قابلمه ای می تواند هم داخل کابینت و هم بیرون کابینت قرار بگیرید و به فضای داخلی شما نظمببخشد. استندها پر طرفدارترین عناصر برای جای قابلمه در دکوراسیون آشپزخانه می باشند.

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه زیبا و متفاوت نیازمند وسایلی جذاب و متناسب با فضای داخلی خود هستید. در ویترین کالای لوازم جانبی آشپزخانه تنوع زیادی از محصولات در مقابل شما وجود دارد.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه