Chidaneh.com placeholder image

25 پیشنهاد ایده‌آل برای روز پدر

روز مرد علاوه بر پیام مهر‌آمیز تبریک روز پدر انتخاب یک هدیه مناسب برای این روز دغدغه همسران و فرزندان است. اغلب برای هدیه روز پدر خانواده‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و دست آخر به خرید هدایایی رو می‌آورند که معمولا کاربرد مفید و خاصی ندارند و بدون استفاده باقی می‌مانند. اما در این مطلب ما براش ما بهترین پیشنهاد ها مطرح می کنیم. در این مقاله به 25 پیشنهاد مناسب هدیه برای روز پدر می پردازیم با ما همراه شوید.

ست کامل چرمی، هدیه برای روز پدر
ست کامل چرمی، هدیه برای روز پدر
ست کامل چرمی، هدیه برای روز پدر

1- ست کامل چرمی، هدیه برای روز پدر

چیزی اصیل‌تر، مرغوب‌تر و مفید‌تر از ست کامل چرم اصل سراغ دارید که بتوانید با آن به پدر یا همسرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید؟ خرید ست چرمی مردانه همیشه یکی از بهترین گزینه ها هدیه برای روز پدر می باشد. ست کامل چرمی می‌تواند مجموعه‌ای از کمربند، دستکش، کیف پول، جاکارتی و جاسوئیچی چرمی باشد. البته این ترکیب که لاکچری‌ترین کادو روز پدر را می‌سازد می‌تواند با اندکی تغییر همراه باشد. مثلاً چون آقایان کمتر از دستکش استفاده می‌کنند، می‌توانید این گزینه را از ست حذف و کیف موبایل چرمی را جایگزین آن کنید؛ حتی خرید یک کمربند در بین انواع کمربند ها نیز پیشنهاد خوبی میتواند باشد.

گروه معماری اشکان اذانی
کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی
کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی
کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی

2- کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی

برای پدر، همسر یا برادری که روزانه ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کند چه هدیه‌ای می‌تواند مناسب‌تر از کفش چرمی باشد. با خرید یک کفش چرمی مناسب برای مردی که او را دوست دارید به او یادآور خواهید شد که چقدر سلامتی او برایتان مهم است و تا چه اندازه به آسایش او اهمیت می‌دهید. کیف اداری، کیف لپ تاپ یا کفش چرمی مناسب‌ترین کادو روز پدر برای پدر شوهر نیز هست.

تولیدی ساعت ارس
ساعت دیواری در طرح‌های زیبا
تولیدی ساعت ارس

تولیدی ساعت ارس
جدیدترین مدل‌های ساعت دیواری گرد
تولیدی ساعت ارس

3- ساعت اداری هدیه تولد برای پدر های خاص پسند

اگر پدر شما هم در دسته‌ی کارکنان مشاغلیست که دفتر و یا شرکت مخصوص به خود را دارند داشتن یک ساعت اداری شیک به زیباتر شدن محل کار او کمک می‌کند.

4- لباس و وسایل ورزشی

احتمالاً لازم به توضیح نیست که چاقی و فعالیت کم یکی از اصلی‌ترین معضلات جامعه امروز است. شاید این‌طور به نظر برسد که مردان به واسطه فعالیت گسترده‌تر در جامعه کمتر از زنان دچار چاقی می‌شوند. اما این تصور چندان هم صحیح نیست.پس اگر گزینه مناسبی به عنوان کادوی روز پدر در نظر ندارید، خرید لباس و وسایل ورزشی می تواند یک هدیه خاص برای روز مرد به حساب بیاید. چون قیمت خرید یک دست لباس یا گرمکن ورزشی مرغوب که چندین سال بتوان از آن استفاده کرد خیلی زیاد نیست.

5- لیوان دمنوش، هدیه برای روز پدر

برای همسران جوان و پدرانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند خرید لیوان دمنوش یک هدیه مناسب و به درد بخور است. چون می‌توانند طی روز در آن هر چیزی که به آن تمایل دارند، از انواع دمنوش تا قهوه را به سرعت تهیه و استفاده کنند.پس اگر محدودیت بودجه شما قدرت مانور روی گزینه‌های دیگر را از شما گرفته است، به خرید لیوان دمنوش فکر کنید. چون این هدیه می‌تواند بسیار مفید و ماندگار باشد.

ساعت، هدیه‌ای زیبا و لوکس برای آقایان
ساعت، هدیه‌ای زیبا و لوکس برای آقایان

6- ساعت، هدیه‌ای زیبا و لوکس برای آقایان

بسیاری از مردان هستند که ساعت مچی برایشان بهترین هدیه می تواند باشد. “معرفی انواع ساعت مردانه شیک با قیمت مناسب" می تواند شما را برای خریدی متناسب با سلیقه پدر و همسرتان کمک و راهنمایی کند.  نکته‌ای که باید به غیر از قیمت به آن توجه داشته باشید، این است که مخاطب مورد نظر شما به چه نوع ساعتی علاقه دارد؛ کلاسیک یا دیجیتال، هوشمند یا شاید هم یک گام‌شمار ساده؟!

هدیه دست ساز برای روز پدر
هدیه دست ساز برای روز پدر

7- هدیه دست ساز برای روز پدر

گاهی لازم نیست برای به دست آوردن قلب پدرها هزینۀ زیادی کرد، بلکه یک هدیه دست ساز برای روز پدر هم می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. ساختن یک جاقلمی، زیرلیوانی کاربردی برای محل کار، قابی که یک عکس خانوادگی را در بر گرفته و وسایلی از این قبیل می‌تواند یک هدیۀ بی‌نظیر برای یک پدر باشند.

بلیط سفر، هدیه برای روز پدر

8 – بلیط سفر، هدیه برای روز پدر 

اگر پدرتان علاقه مند به سفرهای زیارتی و سیاحتی است برای او یک بلیط سفر به شهری که پدرتان همیشه دوست داشته به آنجا برود، تهیه کنید.

زیورآلات خاص آقایان
زیورآلات خاص آقایان
زیورآلات خاص آقایان

9- زیورآلات خاص آقایان

استفاده از زیورآلات در میان بسیاری از آقایان محبوب است. رایج‌ترین نوع زیورآلات مردانه انگشتر است که از قدیم‌الایام در میان مردان رواج داشته است. بسیاری از ما انگشترهای عقیق یا فیروزه با رکاب نقره پدربزرگ‌هایمان را به خاطر داریم که تا چه اندازه برایشان دوست‌داشتنی بودند. امروزه نیز علاوه این انگشترهای سنتی، استفاده از انگشترهای شیک و مدرن با مواد اولیۀ متفاوت در میان آقایان رایج شده است. همچنین گردنبند، پلاک‌های خاص، دستبندهای فلزی یا چرمی و… از دیگر زیورآلات محبوب در میان آقایان جوان است.

کراوات و پاپیون
کراوات و پاپیون

10- کراوات و پاپیون

یکی از هدایای شیک و مناسب برای روز پدر، کروات و پاپیون است. معمولا پاپیون برای آقایان جوان‌تر مناسب‌تر است و افراد مسن کراوات را بیشتر می‌پسندند. کراوات و پاپیون قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر لوازم‌های شخصی مردانه دارند و در عین حال، بسیار مورد پسند آقایان هستند.

11- لوازم ماهیگیری

ماهیگیری از ورزش‌ها و تفریح‌های محبوب بیشتر آقایان است. ماهیگیری برای کسانی که شیفته لذت‌بردن از خلوت و سکوت در طبیعت هستند، بهترین سرگرمی است. بنابراین اگر همسر یا پدرتان عاشق ماهیگیری است و هنوز فرصت تهیه لوازم این سرگرمی آرامش‌بخش را پیدا نکرده‌ است، شما در روز پدر با خرید چنین هدیه‌ای، خوشحالش کنید.

12- کتاب، هدیه برای روز پدر

همیشه شنیده‌ایم که کتاب بهترین دوست هر فرد است. این بار به شما می‌گوییم کتاب بهترین هدیه دوستانه‌ای است که می‌توانید برای روز پدر تهیه کنید. این هدیه پدران و همسران اهل مطالعه را خوشحال می‌کند. اگر پدر یا همسر شما رابطه چندان دوستانه‌ای با مطالعه ندارد، روز پدر بهانه‌ای است تا آنها را با این دوست ارزنده آشنا کنید. کتاب برای کادوی روز پدر، انتخاب خیلی از کاربران چطور بوده است.

دستگاه آسیاب قهوه
دستگاه آسیاب قهوه

13- دستگاه آسیاب قهوه

اگر پدرتان اهل خوردن قهوه است بهترین کادو برای روز پدر یک دستگاه آسیاب قهوه است. نوع کوچک و مسافرتی این دستگاه‌های آسیاب قهوه به راحتی قابل حمل هستند و می‌توان در محل کار یا حتی اتومبیل هم آن‌ها را نگهداری و استفاده کرد. یک ایده کادوی ارزان و قیمت مناسب هدیه برای روز پدر است.

14- پاور بانک همراه

به دنبال ایده‌ای خاص برای روز مرد هستید؟ این روزها استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، مک بوک و تبلت پیر و جوان نمی‌شناسد. از سوی دیگر استفاده روزمره از این دستگاه‌ها و انجام کارهای روزانه با آن‌ها خیلی سریع سبب تمام شدن شارژ آن‌ها می‌شود. نیاز به یک پاور بانک همراه برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی که احتیاج به شارژ دارند حالا دیگر تبدیل به یک نیاز اساسی شده است. برخی از این پاور بانک‌ها مجهز به چراغ اضطراری هستند و با روشنایی قابل تنظیم وسیله‌ای کاربردی برای سفر، کمپینگ، طبیعت‌گردی و کوهنوردی به شمار می‌روند. با این تفاصیل به نظر می‌رسد پاور بانک یک ایده کادو روز مرد است که به عنوان یک هدیه به درد بخور می‌توانید به آن نگاه کنید.

ست لوازم اصلاح مردانه
ست لوازم اصلاح مردانه

15- ست لوازم اصلاح مردانه

کمتر پیش می‌آید مردی را پیدا کنید که عاشق ست‌های اصلاح نباشد. یک هدیه مناسب روز مرد ست‌های اصلاح معمولا شامل فرچه، افترشیو و بیفور شیو و تیغ اصلاح هستند و می‌توان گفت بهترین هدیه برای روز پدر و سایر مناسبت‌های خاص محسوب می‌شوند. ست اصلاح که شامل ریش تراش و چند عدد تیغ و قیچی است و برخی آقایان دوست دارند موقع رفتن به آرایشگاه به عنوان لوازم شخصی همراه داشته باشند هم ایده کاربردی و مفیدی است.

هدفون یا هندزفری

16- هدفون یا هندزفری

حالا دیگر قیمت گوشی‌های موبایل آن‌قدر زیاد است که کمتر کسی جرات می‌کند به عنوان بهترین هدیه روز پدر و روز مرد روی آن حساب کند. اما دوست دارید یک اکسسوری مربوط به موبایل برای هدیه روز پدر تهیه کنید به یک هدفون حرفه‌ای فکر کنید. اگر همسر یا پدرتان اهل موسیقی است به یک هدفون حرفه‌ای فکر کنید و اگر عادت دارد معمولا پشت فرمان اتومبیل یا در موقعیت‌های مختلف با تلفن همراه صحبت کند هندزفری هم یک انتخاب مناسب است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل

17- پایه نگهدارنده گوشی موبایل

این روزها استفاده از تلفن همراه و تبلت وقت و زمان نمی‌شناسد و از سوی دیگر برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی روزانه حتی گاهی پشت فرمان اتومبیل هم مجبور به استفاده از آن هستیم. به این ترتیب به نظر می‌رسد یکی از بهترین هدیه‌های روز پدر پایه نگهدارنده گوشی موبایل است که در هنگام رانندگی بسیار مفید و کاربردی و وسیله‌ای ایمن است. در حال حاضر تنوع این پایه‌های نگهدارنده از نظر طراحی بسیار متنوع است و نیاز به در دست گرفتن گوشی موبایل یا تبلت را به طرز هوشمندانه‌ای رفع کرده است.

18- کتاب صوتی، انتخابی جذاب برای پدران اهل مطالعه اما پر مشغله

اگر پدر شما نیز مدت‌هاست در فکر مطالعه کتاب خاصی است اما زمان آن را پیدا نمی‌کند، می‌توانید نسخه صوتی کتاب دلخواهش را به‌عنوان هدیه روز پدر برایش خریداری کنید. به‌این‌ترتیب، او می‌تواند حتی در اتومبیل خود نیز به گوش دادن کتاب محبوبش بپردازد.

19- گل  و گلدان، هدیه برای روز پدر

مگر می شود انسان از طبیعت گریزان باشد! همه ی ما چه مرد چه زن از دیدن گل و گیاه لذت می بریم. پس چه خوب است به مناسبت روز مرد به همراه هدیه خود یا حتی به عنوان هدیه، یک گلدان زیبا به این عزیزان تقدیم کنیم.

جهت کسب اطلاع بیشتر و خرید می توایند به بخش گل و گیاه مجله چیدانه مراجعه فرمایید.

20- روز پدر با هدیه ای به یاد ماندنی

به مناسبت روز مرد، هدیه ای را انتخاب کنیم که با گذر زمان یادآور خاطرات باشد. لوازم دکوری می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. اما سلیقه ی افراد را یادتان نرود!

21- هدیه ای هنری 

اگر پدر و یا همسرتان از افراد خوش ذوق هنری هستند، به دنبال هدیه ای باشید از جنس هنر.

عطر،هدیه برای روز پدر

22- عطر،هدیه برای روز پدر

فصل بهار و تابستان نزدیک است و چه چیزی بهتر و پرطرفدارتر از یک عطر مردانه خوشبو و خنک به عنوان بهترین هدیه روز پدر و مرد.

23- یک ست لباس خواب

هدیه‌ای خاص برای روز پدر. لباس‌های راحتی کلاسیک که حکم لباس خواب مردانه را هم دارند از جمله محبوب‌ترین و بهترین کادوها برای روز پدر هستند. طرح‌های متنوع این لباس‌های راحتی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. اگر می‌خواهید این دست لباس مردانه بیشتر حالت راحتی و لباس خواب داشته باشد جنس نخ و پنبه آن را تهیه کنید و اگر می‌خواهید حالت یک لباس خانگی رسمی‌تر را داشته باشد پارچه‌های دیگر که اتفاقا بسیار متنوع و مجلسی‌تر هستند را در نظر داشته باشید.

فشارسنج کادو مناسب هدیه برای روز پدر

24- فشارسنج کادو مناسب هدیه برای روز پدر

شاید بی راه نباشد اگر که انسان را با اجسام و وسایلی که میخریم تشبیه کنیم.انسان هم از یک سنی به بعد توان گذشته‌اش را از دست می‌دهد همین هم عاملیست تا حواسمان را بیشتر به خود جمع کنیم.ورزش مکرر و توجه به وعده‌های غذایی بخش مهم ماجرا هستند اما آیا کافی خواهد بود؟ نباید که ما فشار خون، قند خون و … خود را چک کنیم؟ تازه این باز هم همه‌ی ماجرا نیست. ما باید همیشه حواسمان به سلامت روحمان هم باشد و آرامشمان را حفظ کنیم. که عودها و جاشمعی برای کسب آرامش بیشتر واقعا کمک کننده‌اند.

 کیف ابزار فنی
 کیف ابزار فنی

25- کیف ابزار فنی

پدر شما هم اهل کارهای فنی و انجام خرده‌کاری‌های فنی منزل است؟ خب پس چه هدیه‌ای مناسب‌تر از یک کیف ابزار برای روز پدر. اگر پدر اهل باغبانی هستند یک کیف ابزار باغبانی به عنوان هدیه تهیه کنید و اگر کارهای فنی منزل مثل برقکاری و نجاری و سایر ریزه‌کاری‌ها را دوست دارد کیف ابزار تهیه کنید که شامل لوازمی مثل مینی دریل، اره نواری کوچک، آچار های شارژی و انواع مختلف پیچ گوشتی است.

هدیه برای روز پدر

جمع بندی :

قبل از این که در میان گزینه‌های پیشنهادی کادو روز پدر به دنبال بهترین انتخاب باشید، بد نیست در خصوص بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید با خودتان روراست باشید. اگر هیچ محدودیتی در هزینه ندارید و می‌توانید لاکچری ‌ترین کادو روز مرد را بخرید، هر گزینه‌ای می‌تواند به راحتی انتخاب شما باشد. از ساعت کلاسیک گرفته تا یک گجت هوشمند، شما حق انتخاب هر چیزی را خواهید داشت. اما اگر به خاطر شرایط اقتصادی به دنبال خرید بهترین کادو برای روز پدر با قیمت مناسب هستید پس باید گزینه‌های مختلف را بررسی کنید تا به بهترین انتخاب ممکن برسید. در این مقاله به تمامی هدایا با بودجه های گوناگون  و 25 پیشنهاد مناسب هدیه برای روز پدر پرداختیم.

پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن لینک‌های مرتبط از بخش کار با اهالی فن چیدانه دیدن فرمایید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه