Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین مطالب چیدانه در فروردین 96 !

به قلم: تحریریه چیدانه

فروردین 96 هم تمام شد! کم کم به روزهای اردیبهشتی وارد می شویم ، این روزها از پس هم می گذرند، چشم به هم بگذاریم 96 هم به خاطره ها می پیوندد. اما موضوعی که امروز می خواهیم در این مطلب با شما صحبت پربازدیدترین مطالب چیدانه در فروردین 96 است. پس اگر دوست دارید تا با پرطرفدارترین مطالب حوزه ی دکوراسیون داخلی در ماه گذشته آشنا شوید تا انتهای  این مطلب با ما همراه باشید. 

نگین کیانی
میز جلو مبلی سفید
نگین کیانی

قالیشویی ادیب

1.چیدمان منزل مهسا و روزبه در شمال

“من همیشه رنگ صورتی را دوست داشتم ولی برای دکوراسیون منزل خودم می دانستم استفاده از رنگ صورتی، خانه را  لوس و دخترانه می کند. به همین دلیل با سلیقه همسرم رنگ کالباسی یا صورتی چرک را انتخاب کردیم. بیشتر افرادی که به خانه ما می آیند، این رنگ را می پسندند. من دوست دارم خانه روشن باشد و هوا در آن جریان داشته باشد. " استفاده از رنگ های ملایم و روشن در دکوراسیون منزل باعث می شود خانه دلبازتر و بزرگتر نشان داده شود. در این گزارش از تورهای خانه گردی دکوراسیون منزل مهسا و روزبه در آمل را معرفی شده است که برای مشاهده ی تصاویر این حانه ی  دوست داشتنی می توانید به مطلب چیدمان منزل مهسا و روزبه در شمال، یک کلاسیک به روز شده! مراجعه کنید.

استودیو معماری نبیکو
دکوراسیون داخلی پروژه مسکونی سعادت آباد
استودیو معماری نبیکو

2خانه های مدرن تهران

طراحی داخلی و بازسازی منزل مسکونی سعادت‌آباد واقع در کوی فراز تهران یکی از خانه های مدرن تهران و پروژه‌های نسبتا پرچالش در حوزه‌ معماری بوده است که استودیو طراحی نبیکو توانسته با توجه به نیاز کارفرما و  بودجه در نظر گرفته شده فضایی منحصر به فرد خلق کند؛ فضایی که علاوه بر جلوه، کارآیی مطلوب را هم داشته باشد. در مطلب خانه های مدرن تهران، راز طراحی میلیاردی در سعادت آباد! با هم پای صحبت طراحان پروژه نشسته ایم و روند طراحی این پروژه را از زبان خودشان برای شما روایت کرده ایم. 

گروه معماری فرم و فضا
دکوراسیون داخلی فضای پذیرایی
گروه معماری فرم و فضا

3. دکوراسیون منزل بازیگران ایرانی

در بسیاری از مواقع با دیدن دکوراسیون منزل افراد سعی داریم شخصیت و علاقه های او را پیدا کنیم. خب حالا اگر او را قبل از این بشناسیم چطور؟ قطعا دیدن فضای زندگی و خانه افراد معروف ایرانی جذابیت زیادی دارد و دوست دارید بدانید که سلبریتی مورد علاقه شما در چه دکوراسیون و منزلی زندگی می کند. در مطلب دکوراسیون منزل بازیگران ایرانی، این ۱۱ هنرمند محبوب! به سراغ تورهای خانه گردی چیدانه رفتیم و  دکوراسیون منزل بازیگران ایرانی را برای شما معرفی کرده ایم، همچنین توجه داشته باشید که با لینک شدن به مطلب  منتشر شده هر خانه می توانید اطلاعات بیشتری کسب کرده و عکس های بیشتری از طراحی داخلی آن ببینید.

امیر صادقی
خانه ی زیبای بنفشه در بلوار فردوس
امیر صادقی

4. دکوراسیون منزل رمانتیک زوج تهرانی

در این خانه پیش از هر چیز پس‌زمینه روشن و سفیدرنگ دکوراسیون منزل توجهه را به خودش جلب می‌کند. البته از تنالیته آرام آبی و صورتی‌ رنگ آن نیز غافل نیستیم. ناخودآگاه انگار از دیدن روشنایی و لطافت خانه آرامشی در وجودمان شکل می‌گیرد. صاحبان خانه، بنفشه نعیما و همسرش سامان شاه‌محمد هر دو طراح گرافیک و تصویرساز هستند؛ پس به‌خوبی مشخص است که دانش هنری آنها همراه با علایق‌شان چنین ترکیب رنگی را در طراحی دکوراسیون به نمایش گذاشته است. آنها زندگی مشترک خود را تقریبا ۵ ماه است که در این خانه آغاز کرده‌اند. درست است که با آغاز فصل پاییز وارد اینجا شده‌اند اما انگار همراه خود عطر و بوی گل‌های بهاری را به ارمغان آورده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این خانه می توانید به مطلب دکوراسیون منزل رمانتیک زوج تهرانی، خانه‌ای با تن‌پوش گل‌های بهاری مراجعه کنید. 

آرزو رحمتی
یک روز خاطره انگیز به سبک رویای شما
آرزو رحمتی

5. چگونه با سلیقه باشیم؟

 برای شما هم پیش آمده است که در جمعی از دوستان و آشنایان قرار بگیرید و فردی را با صفت با سلیقه معرفی کنند. یا خودتان به عنوان یکی از افراد با سلیقه در دوستان و آشنایان شهره هستید و یا دوستدارید شما را با این صفت نیک بشناسند. با سلیقه ها چگونه هستند؟ شاید مفهوم کلمه ی با سلیقه برای هر کس به صورت خاص معنا شود برخی خوش سلیقگی را در چیدمان چشم نواز میز شام می بینند و برخی در راه کارهای خانه داری و یا حتی ست کردن لباس ها. به هر روی با سلیقه بودن مفهومی است که امروز بیشتر ما به دنبال آن هستیم، به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواستیم پاسخ به این پرسش را به شما بدهیم، مطلب چگونه با سلیقه باشیم، ۱۰ راز معجزه آسا ! را از دست ندهید. 

امیر صادقی
مبلمان نشیمن سفید
امیر صادقی

6. دکوراسیون سفید و طوسی

استفاده از ترکیب رنگی سفید و طوسی در دکوراسیون منزل بسیار هوشمندانه است. این ترکیب  رنگی به دلیل اینکه در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند، قابلیت تطبیق و هماهنگ شدن با رنگ های مختلفی را دارند و در عین حال با تغییرات بسیار کوچک می توانند فضایی متفاوت را نیز خلق کنند. ما در مطلب دکوراسیون سفید و طوسی، ۸ خانه ایرانی منتخب در چیدانه! به سراغ 8 تور خانه گردی رفتیم که دارای ترکیب رنگی اصلی سفید و طوسی هستند. تنوع در سبک، مبلمان و وسایل نشان دهنده این  است که با وجود رنگ های مشابه نتیجه بسیار متفاوت است توجه داشته باشید با کلیک بر روی لینک مطلب مرتبط می توانید گزارش کامل هر خانه را مطالعه کنید و عکسهای بیشتری از آن را ببینید.

گروه معماری آرتیما
دکوراسیون سفید و مشکی
گروه معماری آرتیما

7. ویژگی زیباترین خانه های ایرانی 

همه ی ما دست کم یک بار با جمله ی معروف: “هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه!" مواجه شده ایم.  خانه یکی از امن ترین و محبوب ترین فضاهایی است که با بازگشت به آن می توانیم به معنای واقعی کلمه آرامش از دست رفته ی خود را باز پس گیریم. پس توجه به جزییات، نوع طراحی و مبلمان و سایر المان های زیباسازی فضای مسکونی اهمیت بسیاری دارد. چرا که زیبایی فکری و بصری یکی از عوامل ایجاد  آرامش در هر محیطی می باشد. به همین منظور در مطلب زیباترین خانه های ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟ به بررسی زیباترین خانه های ایرانی از پروژه های معماران برجسته ایرانی پرداختیم تا راز زیبایی این خانه ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

طراحی استودیو اکتامان
لوازم بتنی میز کار اکتامان
طراحی استودیو اکتامان
 

8. هدیه روز پدر و روز مرد

روز مرد بهانه ایست که یادمان نرود دل مردانه پدر را شاد کنیم، اما مگر می شود قهرمان کودکی هایمان را فراموش کنیم! پس دست بکار شویم و لحظه ای دیگر را در تاریخ روزهایمان ثبت کنیم. در قدم اول با سوال همیشگی چی بخریم؟ مواجه می شویم. اینجاست که اگر هیچ ایده‌ای در ذهن نداشته باشید، تصمیم می گیرید به یکی از مراکز خرید سری بزنید و هر چیزی را که چشمتان گرفت، به عنوان هدیه روز پدر و روز مرد انتخاب کنید. در مطلب هدیه روز پدر و روز مرد چی بخریم؟ جوراب نه!
شما را با هدیه های خلاقانه ی هدیه ی روز مرد و روز پدر آشنا کردیم تا بتوانید انتخاب ساده تری در خرید هدیه برای این عزیزان داشته باشید. 

خانه زیبای من
دکوراسیون دیوار قرمز
خانه زیبای من

9تزیین دیوار پذیرایی

 یکی از مهمترین عناصر موجود در طراحی فضای داخلی دیوارها می باشد. در واقع دیوار و جزییات آن می تواند به ترکیب هر فضایی شخصیت ببخشند. برای داشتن یک فضا همسو با شخصیت و سبک مورد علاقه تان فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و از تزیینات متفاوت در این زمینه کمک بگیرید. برای تزیین دیوار پذیرایی می توانید از عناصر متعددی مانند تابلو، انواع دیوار پوش، کاغذ دیواری، رنگ و یا سایر عناصر تزیینی کمک بگیرید.
برای مشاهده ی این ایده ها می توانید به مطلب تزیین دیوار پذیرایی، از این ۲۰ خانه ایده بگیرید! مراجعه کنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد

10. تزیین جایگاه عروس و داماد

جشن عروسی یکی از دلنشین ترین اتفاقات هر فرد در زندگی اش می باشد. هر کدام از ما قطعا تدارکات خاصی را برای این شب باشکوه در ذهن خود داریم و دوست داریم جشن عروسی تمام عیار و خاطره انگیزی داشته باشیم. در میان همهمه های مقدمات جشن عروسی توجه به جزییات ساده ای مثل گیف های کم هزینه، گل آرایی، کارت عروسی و یا حتی تزیین جایگاه عروس و داماد می تواند تا حد قابل توجهی جشن شما را خاطره انگیزتر کند. به همین منظور در این مطلب تزیین جایگاه عروس و داماد، اینجا باید"بله" گفت! شما را با مدل های پرطرفدار تزیین جایگاه عروس و داماد آشنا کرده ایم.

خوشحال می شویم به ما بگویید در رابطه با کدام موضوعات دکوراسیونی، سبک زندگی، معماری و… برای شما مطالب مفید و آموزنده تهیه کنیم، ایده های خود را با ما دربخش دیدگاه های پایین همین مطلب به اشتراک بگذارید.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه