Chidaneh.com placeholder image

سرویس پاسماوری عروس، مدل هایی که کمتر دیده اید!

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات آشپزخانه: یکی از جزییاتی که در خرید جهیزیه همواره چالش برانگیز است خرید تجهیزات آشپزخانه است. آشپزخانه یکی از فضاهایی است که معمولا به دلیل کاربردی بودن جزییات زیادی دارد و انتخاب مناسب این تجهیزات می تواند تا حد زیادی میزان عملکرد شما را در فضای آشپزخانه آسان تر کند. سرویس پاسماوری یا همان جای قند و شکر یکی از این جزییات پرکاربرد است که در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با انواع آن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. 

مدل پاسماوری

سرویس خواب بالسا

مدل پاسماوری عروس

برای پیدا کردین بهترین مدل پاسماوری باید اول به سبک آشپزخانه و ابعاد فضایی خود توجه کنید. پس از آن تم رنگی انتخابی تجهیزات آشپزخانه تان را مشخص کنید و مطابق آن اقدام به خرید سرویس پاسماوری کنید. معمولا لوازمی مثل جای نان و یا جای آرد و ماکارونی و تجهیزات اینچنینی در این سرویس قرار می گیرد که انتخاب آن ها ارتباط مستقمی با فضای آشپزخانه شما دارد، لوازم اینچنینی اگر چه پرکاربرد هستند اما در فضای آشپزخانه های کوچک دست و پاگیر خواهند بود. 

سرویس پاسماوری استیل

سرویس پاسماوری استیل 

پرطرفدارترین نوع جای قند و شکر در آشپزخانه های امروزی سرویس پاسماوری استیل می باشد. این سرویس ها قابل شست و شو بوده و به دلیل سبکی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. سرویس پاسماوری استیل را می توانید در رنگ های متنوع تهیه کنید اما نوع سیلور آن بهترین گزینه برای آشپزخانه هایی با تم رنگ طوسی می باشد. 

ست سه تایی قوطی فلزی رنگی ایکیا
 

سرویس پاسماوری مدرن 

سرویس پاسماوری معمولا در به صورت سه تکه و در جنس های مختلفی مثل: سرامیک، استیل، شیشه ای و یا ترکیبی از این متریال ها می باشد که برای چای یا قهوه ، قند و شکر مورد استفاده قرار میگیرد. مدل پاسماوری که در تصویر می بینید قوطی هایی به ارتفاع ۲۱ ، 18 و 15 سانتی متر و همچنین حجم ۲.۶، ۱.۵و ۰.۸ لیتر می باشد. این مدل جای قند و شکر کم جا قابلیت نگهداری در فضای کابینت را هم دارند. 

سرویس پاسماوری سرامیکی

سرویس پاسماوری سرامیکی 

سرویس پاسماوری سرامیکی یکی از نوستالژیک ترین انواع سرویس قند و شکر عروس می باشد. این نوع از سرویس ها بیشتر برای دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک و مدرن و… مورد استفاده قرار می گیرد و در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. 

سرویس پاسماوری چوبی

سرویس پاسماوری چوبی

شاید بهترین گزینه برای جای قند و شکر در آشپزخانه شما سرویس پاسماوری ترکیبی از چوب و یک متریال دیگر مثل سرامیک‌های رنگی باشد. همان طور که در تصویر می بینید روی هر کدام از این قوطی‌های استوانه‌ای اسامی چای، قهوه، شکر، بیسکویت و نان نوشته شده است که شما می توانید با توجه به ابعاد آشپزخانه تان آن ها را برای دکوراسیون تان انتخاب کنید. اگر آشپزخانه چوبی انتخاب شما برای دکوراسیون تان است پیشنهاد می کنیم برای تهیه سایر لوازم چوبی تان به مطلب ۱۰ اکسسوری که در آشپزخانه چوبی نیاز دارید! سر بزنید.

سرویس پاسماوری رمانتیک

سرویس پاسماوری رمانتیک

مدت زمانی است که سبک رمانتیک با تم گل دار و غالبا رنگ های پاستلی در بین نوعروسان پرطرفدار شده است. سرویس پاسماوری جدید که در تصویر می بینید می تواند برای دکوراسیون های اینچنینی مناسب باشد و ظاهر دوست داشتنی را در فضای آشپزخانه شما ایجاد کند. 

فروشگاه اینترنتی شیک و تک
سرویس پاسماوری سه طبقه
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
 

سرویس پا سماوری فانتزی 

این سرویس پاسماوری جدید برای جای شکر و چای و قهوه  بسیار مناسب است. این نوع از جای قند و شکر دارای سه طبقه فلزی است که روی هم قرار می گیرند و همین طراحی کم جا آن را به بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک تبدیل کرده است.

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه زیبا و متفاوت نیازمند وسایلی جذاب و متناسب با فضای داخلی خود هستید. در ویترین کالای لوازم جانبی آشپزخانه تنوع زیادی از محصولات در مقابل شما وجود دارد.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
Sombole در تاریخ 17 تیر 1396
خیلی ممنون از مطالب مفیدتون. میشه راهنمایی کنین که ست پاسماوری رمانتیک رو از کجا میشه تهیه کرد؟

ثبت دیدگاه