Chidaneh.com placeholder image

هتلی در بالی با کفپوش های شیشه ای

به قلم: تحریریه چیدانه

سفر با معماری: Bambu Indah, Baung, Bali:  یک هتل کوچک لوکس و زیبا در بالی که تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را به معنای واقعی کلمه خلق می‌کند. سازندگان این منطقه تفریحی عناصر مدرن و سنتی را با هم تلفیق کرده و به نتیجه‌ای جذاب رسیده‌اند. 

سرویس خواب بالسا

مهمانان در ویلاهای چوبی آنتیک جاوه‌ای اقامت می‌گزینند که 100 سال پیش ساخته شده‌اند. Udang House که بر روی یک برکه زیبا ساخته شده است، دارای کفپوش‌های شیشه‌ای است که فضایی استثنایی را به وجود آورده است.

این منطقه تفریحی در میان باغ‌های انبوه ساخته شده است و ارتباط بسیار خوبی با طبیعت دارد. مدیران این منطقه تفریحی تورها و فعالیت‌های متنوعی را مانند دیدن معابد و مراسم اهالی بالی، سفرهای تفریحی پیاده حل روستاهای محلی، و حضور در جشن‌های خاص و عروسی‌ها ارائه می‌کنند. Bambu Indah برای کسانی طراحی شده است که به دنبال آرامشی اصیل و به‌یادماندنی هستند.

چرا به این منطقه تفریحی برویم؟

چراکه فضایی بسیار منحصربه‌فرد و دوست‌دار محیط زیست است و دارای خدمات فوق‌العاده است که اقامت شما را فراموش‌نشدنی می‌کند.

چه زمانی به این منطقه تفریحی برویم؟

تمام مدت سال. البته فصل تابستان بهترین فصل برای سفر به این منطقه است.

چگونه به این منطقه تفریحی برویم؟

این منطقه فقط یک ساعت با فرودگاه دنپاسار، 15 دقیقه با روستای Ubud، 30 دقیقه تا Sanur، و 45 دقیقه با Seminyak فاصله دارد.

منبع: placestoseeinyourlifetime | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
nazanin kd در تاریخ 04 شهریور 1393
اینقدر زیباست که ادم هوس می کنه یه سر بره
پوریا در تاریخ 05 شهریور 1393
یاد کلبه های روستایی قدیمی تو شمال بخیر که سقف شیروونی شون را با ساقه برنج می پوشوندن مثل اینکه تو دنیا هنوز هم از مصالح طبیعی استفاده بهینه می شه .خیلی زیباست .
avina در تاریخ 05 شهریور 1393
چقدر جالب و زیبا بود . کاش بشه بریم
ستی در تاریخ 05 شهریور 1393
خواب توی یه همچین اتاقی واقعا می چسبه.رویای شیرین زیر آب
میترا در تاریخ 16 شهریور 1393
بی نظیره........

ثبت دیدگاه