Chidaneh.com placeholder image

دکوری خاص برای تزئین اتاق نوزاد با عکس های زیبای نوزاد

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کودک: وقتی نوبت به ساخت چیزی می‌رسد،همه ما دوست داریم آن کار را خیلی ساده اما تاثیرگذار انجام دهیم. ساخت روبان‌هایی که عکس‌های نوزاد به آن وصل است ساده است و وسیله تزئینی بسیار خوبی برای جشن تولد نوزاد یا مراسم  دندونی در دکوراسیون منزل است؛ اگر این عکس‌ها در این مراسم وجود داشته باشد مهمانان در حین این‌که با هم گپ می‌زنند می‌توانند از عکس‌های نوزاد نیز لذت ببرند.

اسکای اسکرپر

بهترین قسمت این کار این است که پس از مهمانی می‌توانید این روبان‌ها را در اتاق نوزاد آویزان کنید و همیشه از آن لذت ببرید و وقتی آن‌ها را می‌بینید به یاد جشن اولین سال تولد کودک خود بیافتید. اگر کودک شما عاشق کارتون است در مطلب طراحی اتاق کودک با تم کارتونی پیشنهادات خوبی برایتان داریم.

وسایل مورد نیاز

عکس‌ها

قیچی

پانچ

روبان

دستمال های کاغذی باریک

من عکس‌ها را به صورت مربع و در ابعاد 10 در 10 سانتی‌متر چاپ کردم اما شما در هر اندازه‌ای که مایلید می‌توانید این عکس‌ها را چاپ کنید. شما حتی برای ایجاد تنوع در کار می‌توانید از پانچ‌های شکل‌دار استفاده کنید. کار را با پانچ‌کردن دو گوشه بالایی عکس‌ها آغاز کنید.

اگر در حال دکور کردن اتاق کودک خود هستید عکس های دکوراسیون اتاق کودک در گالری عکس و نمونه کارهای چیدانه را ببینید و از آنها ایده بگیرید.

از روبان‌های کوچک برای گره‌زدن عکس‌ها به روبان بزرگ‌تر استفاده کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید تا همه عکس‌ها وصل شوند.

شما می‌توانید از دو روبان استفاده کنید و عکس‌ها را به هر دو وصل کنید. همه چیز به شما بستگی دارد.

مطالب پیشنهادی:۱۵ اتاق کودک با دست سازه های ساده و رنگی

سال به سال عکس‌های جدیدتر به روبان‌ها اضافه کنید و در مهمانی‌های خاص آن‌ها را از اتاق کودک بیرون آورده و در محل مهمانی نصب کنید. هم‌چنین می‌توانید عکس‌های همه افراد خانواده را به این روبان‌ها وصل کنید. این کار را برای اتاق تازه عروس و داماد نیز می‌توان انجام داد.‌ در مطالب دیگری در چیدانه رمانتیک ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه عروس و ایده های دکوراسیون زیبا و ارزان برای خانه عروس را با شما درمیان گذاشتیم.

به ما بگویید: آیا شما هم از چنین ایده‌های استفاده می‌کنید؟

مطالب بیشتر: طراحی دکوراسیون اتاق کودک 

اگر سوالی در مورد دکوراسیون منزل تان دارید یا قصد دارید تغییری در آن ایجاد کنید از مشاوره دکوراسیون رایگان  چیدانه استفاده کنید تا کارشناسان و اهالی فن به شما پاسخ گویند.

منبع: ehow | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
nazanin kd در تاریخ 04 شهریور 1393
وااااااااااای خیلی خوبه من قبلا این کارو با نخ کنفی و گیره های چوبی انجام داده ام نتیجه اش خیلی خوب بود توصیه میکنم امتحان کنید.
ستی در تاریخ 04 شهریور 1393
این ایده برای بالای تخت نوزاد قشنگ میشه

ثبت دیدگاه