Chidaneh.com placeholder image

بهترین مارک چرخ گوشت، اصلا بخریم یا نخریم؟!

راهنمای خریدچندی پیش در نظر سنجی صفحه اینستاگرام چیدانه بار دیگر از شما در مورد لازمه ی حضور چرخ گوشت در خانه سوال کردیم که استقبال بی نظیر شما در این نظر سنجی، در کنار اطلاعات مفیدی که در این زمینه در اختیار مخاطبان چیدانه قرار دادید، ما را بر آن داشت تا نتیجه ی این سنجش را در قالب یک محتوای کارآمد و مفید در اختیار شما قرار دهیم. شاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید گوشت های چرخ کرده مصرفی تان را خودتان تهیه کنید، پس چرخ گوشت یکی از کارآمدترین لوازم برقی موجود در آشپزخانه های شما محسوب می شود؛ به همین منظور در مطلب راهنمای خرید این هفته قصد داریم شما را با برندهای چرخ گوشت خوب و حدود قیمت آن آشنا کنیم. شاید شما هم قصد داشته باشید این کالا را برای منزل خود تهیه کنید، پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید چرخ گوشت خوب

سرویس خواب بالسا

راهنمای خرید چرخ گوشت خوب

پیش از انتخاب هر برندی باید بدانیم چرخ گوشت خوب چگونه چرخ گوشتی است؟ ویژگی های یک چرخ گوشت خوب را می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  1. چرخ گوشت خوب قدرت موتور بالایی دارد و مجهز به سیستم چرخش معکوس است.
  2. در هنگام خرید چرخ گوشت حتما به تعداد چرخ دنده های موجود توجه داشته باشید زیرا هر کدام کارایی خاصی دارند که بر حسب نیاز باید حتما تهیه شود.
  3. چرخ گوشت های خانگی را نباید به صورت مداوم روشن کنه دارید و باید هر نیم ساعت یک بار به دستگاه استراحت دهید؛ به همین منظور باید در هنگام خرید چرخ گوشت به میزان قدرت و توان موتور توجه کرد، چرا که رکن اصلی کارایی یک چرخ گوشت توان و قدرت موتور آن است.
  4. توجه داشته باشید که هرگز چرخ گوشت خانگی را با غذاساز اشتباه نگیرید و برای خرد کردن سبزی و سایر مواد غذایی آب دار استفاده نکنید، چرا که آب موجود در این مواد ممکن است به اجزای داخلی نفوذ کند و باعث خرابی و کوتاهی عمر دستگاه شود.

لوازم خانگی پارس خزر
چرخ گوشت مدل MG 1500P
لوازم خانگی پارس خزر
پاناسونیک Panasonic
چرخ گوشت پاناسونیک MK-ZG1500
پاناسونیک Panasonic
[[nid:12541]]

بهترین مارک چرخ گوشت

اگر بخواهیم بهترین مارک چرخ گوشت را به شما معرفی کنیم باید بگوییم، انتخاب یک برند مناسب برای هر وسیله ای تا حد زیادی بستگی به بودجه شما برای آن کالا دارد، اما به طور کلی بهترین مارک ماشین ظرفشویی به ترتیب متعلق به برندهای چون پارس خزر، ناسیونال، مولینکس، گاستروبک، پاناسونیک،بانکشت، بوش، تفال، دلونگی و کنوود هستند.

پیشنهاد چیدانه: مطلب ۱۰ برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس! در زمینه معرفی برند های مختلف شما را تا حدودی راهنمایی می کند. 

هاردستون
چرخ گوشت هاردستون
هاردستون
لوازم خانگی کنوود
چرخ گوشت کنوود مدل MG474
لوازم خانگی کنوود
[[nid:12542]]

قیمت چرخ گوشت

برای قیمت چرخ گوشت با توجه به برند، مدل و قدرت موتور  می توان بازه ای بین 700 هزار تومان تا 1میلیون و 600 هزار تومان را در بازار را معرفی کرد.

در چیدانه بیشتر بخوانید: لوازم برقی آشپزخانه، این ۴ وسیله مهم را از این مارک ها بخرید!

لوازم خانگی کنوود
چرخ گوشت کنوود مدل MG510
لوازم خانگی کنوود
پاناسونیک Panasonic
چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1800
پاناسونیک Panasonic
[[nid:12790]]

کلام آخر: چرخ گوشت خوب را از اینجا بخرید!

 بهترین مارک چرخ گوشت برای جهیزیه را می توانید از برندهای لوازم خانگی پارس خزر |مولینکس | پاناسونیک | هاردستون و  لوازم خانگی کنوود در چیدانه تهیه کنید. همچنین برای اطلاع از تجربه ی خرید مصرف کنندگان این برندها و انتخاب بهترین برند چرخ گوشت می توانید به صفحه ی اینستاگرام چیدانه مراجعه کنید و به سادگی تجربه خرید چرخ گوشت های مختلف را از زبان کاربران چیدانه بشنوید.

در قسمت دیدگاه های پایین این مطلب به ما بگویید در مطلب بعدی راهنمای خرید، کدام کالا را برای شما معرفی کنیم فرصت را از دست ندهید و ما را از نیازهای خود مطلع سازید؛ همچنین برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها در چیدانه کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!


دیدگاه کاربران
فاطمه چلوی در تاریخ 29 شهریور 1396
به نظر من چرخ گوشت براون المان بهترینه من 17ساله که دارمه وعین روز اول پرقدرت وعالی وبدون خرابی یا زنگ زدگی در قطعات هست خواستم نرمو بگم تا دیگرون هم استفاده کنند
عامر در تاریخ 02 فروردین 1397
چرخ گوشت هرچه می خرید کنوود نخرید نه خدمات مناسبی دارد و نه کیفیت
درسا در تاریخ 23 اردیبهشت 1397
سلام نظرتون در مورد مارک کیپ چیه؟کسی تا حالا ازمحصولاتش رو داشته؟

ثبت دیدگاه