Chidaneh.com placeholder image

با نقشه های کاغذی، جهان را کاغذ دیواری خانه خود کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: امروزه کاغذدیوارهای متنوعی در بازار وجود دارد. با گسترش صنعت چاپ و طراحی صنعت کاغذدیواری هم گسترش زیادی یافت و اکنون اگر به بازار بروید می‌توانید کاغذدیوارهای زیادی با طرح‌ها، رنگ‌ها، و قیمت‌های مختلی پیدا کنید. اما با این همه همچنان می‌توان خلاقیت‌های زیادی در استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل انجام داد. یکی از این خلاقیت‌ها استفاده از نقشه‌ها به عنوان کاغذدیواری است. شما می توانید با چسباندن نقشه یا روزنامه یا… دیواری منحصر به فرد متناسب با تم اتاق و شخصیت خودتان داشته باشید. با چیدانه در طراحی دکوراسیون منزل همراه باشید.

چوب و هنر

در مورد راه های استفاده از کاغذ دیواری برای داشتن منزلی خوش رنگ و لعاب و نحوه صحیح انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف منزل قبلا با شما صحبت کردیم. به طور کلی با وجود اینکه انتخاب آن کمی سخت است، کاغذ دیواری، تغییر دکوراسیون بی دردسر برای منزل شما محسوب می شود.

 چسباندن کاغذدیواری کمی دشوار و چالش‌برانگیز است و این مورد در باره چسباندن نقشه و هر کاغذ دیگری به دیوار نیز صدق می کند. ممکن است شما چند نقشه را پاره کنید و حتی مجبور شوید کار را از اول انجام دهید. اما مانند ببیشتر اوقات ساده ترین را بهترین راه است،این درسی است که در بسیاری از لحظه های زندگی به آن رسیده ایم.

گام ساده اول: از چند پونز فشاری برای نصب نقشه‌ها به دیوارها استفاده کنید.تا زمانی که کودکان نتوانند این پونزها را از دیوار جدا کنند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. علاوه بر این، این راه حل بسیار مناسب مستاجران و یا کسانی است که قصد تعویض خانه خود را دارند. تجربه ما نشان می دهد که چسباندن با چسب کاغذ دیواری کاری بسیار دشوار است اما اگر شما در این کار تبحر دارید یا چسب دیگری را می شناسید که برای این کار مناسب باشدخوشحال می شویم  در قسمت دیدگاه ها با ما مطرح کنید.

گام ساده دوم: چون طرح نقشه ها مانند کاغذ دیواری تکرار نمی شود برای نقشه‌ها هر کدام دارای اندازه مختلفی هستند همین دلیل باید براساس این ابعاد کار کنید و این مسئله باعث می‌شد تا هر نقشه‌ای را نتوان را در هر جایی نصب کرد و اگر هم این اتفاق می‌افتاد قسمتی از دیوار خالی می‌ماند.  اصلا به این موضوع اهمیت ندهید، چراکه طبیعت این کار این گونه است که نتیجه نهایی جلوه‌ای ناکامل خواهد داشت.

ممکن است نتیجه کار خیلی بی عیب و نقص نباشد ولی تغییر دکوراسیون شادی آور در منزل شماست، چرا که این نقشه‌ها نتیجه تلاش‌های شمادر اضافه شدن بخشی از سلیقه و شخصیت من به فضای داخلی منزلتان است.ممکن است این نقشه ها یاد آور سفرهای شما باشندو شما  دیواری با یک معنای واقعی را خلق کرده اید.

البته اگر از طرفداران واقعی کاغذ دیواری هستید و از تغییر مداوم کاغذ دیواری های خانه تان هراسی ندارید به کمک دکوراتورها  و اهالی فن حرفه ای که در این زمینه مهارت دارند این کار را انجام دهید تا نتیجه فوق العاده از آب درآید.

مطالب پیشنهادی: سرویس بهداشتی متفاوت با کاغذ دیواری

چگونه دیوار حمام را با موزائیک شکسته های رنگی تزئین کنید!

تبدیل لامپ الکتریکی به چراغ نفتی

منبع: theinspiredroom | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه