Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون کریسمس، تزیینات دلبرانه جشن سال نو میلادی!

به قلم: کیمیا مرادی

کریسمس مبارک! کریسمس شاد! کریسمس دلبرانه! در شرف آغاز سال نو میلادی هستیم و چیدانه برای شما هموطنان مسیحی عزیز بهترین آرزوها را دارد. چیدمان دکوراسیون کریسمس یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی است که می شود در یک شب سرد زمستانی انجام داد. با من در چیدانه همراه باشید ایده های زیادی برای چیدمان کریسمسی برایتان دارم!

جوراب هدایای کریسمس

قالیشویی ادیب

جوراب هدایای کریسمس

جوراب های امسال را به سبک اسکاندیناوی بخرید

کریسمس همیشه قرمز بوده و هست ولی اگر بخواهیم امسال کمی متفاوت تر عمل کنیم باید کمی انعطاف پذیر تر خرید کنیم. نظرتان در مورد رنگ های اسکاندیناوی طور چیست؟ امسال جوراب ها را به رنگ طوسی یا سفید تهیه کنید از کجا معلوم شاید بابانوئل خوشش آمد و بیش تر درونشان هدیه گذاشت. اگر هنوز هم معتقد هستید جوراب ها باید به رنگ قرمز باشند می توانید یک یا دو جوراب را قرمز تهیه کنید. امسال به جای نوشتن اسم اعضای خانواده عکسی کوچک از هر شخص چاپ و با یک تکه ربان به جوراب ها وصل کنید. جوراب های هدیه مختص به خودتان را داشته باشید!

می خواهید بدانید چگونه گرمای خانه های اسکاندیناوی را به خانه خود بیاورید؟

لوازم دکوری روسانا
تزیینات و دکوری های کریسمسی
لوازم دکوری روسانا

ریسه های کریسمسی

ریسه های دستساز میوه ای کریسمس

از میوه های خشک در دکوراسیون کریسمس استفاده کنید

در کنار ریسه های زیبایی که هرسال درست می کنید امسال یک ریسه خوشمزه از میوه های خشک کرده بسازید و آن را بالای شومینه یا کنار سایر تزیینات کریسمس آویزان کنید. برگه های میوه ها در بازار موجود هستند ولی درست کردنشان ساده است. پرتقال ها را با یک چاقوی تیز حلقه حلقه کنید و آن ها را روی شوفاژ یا درون ماکرویو خشک کنید. این کار را با میوه های دیگر هم میتوانید انجام دهید.

تزئینات کرسمس در نشیمن

تزیین پایه درخت کریسمس

کمی بیش تر به طراحی پایه درخت کریسمستان فکر کنید

راهکار شما برای تزیین پایه درخت کریسمس چیست؟ من به اندازه شما که سالها درخت کریسمس را تزیین می کنید تجربه ندارم اما ایده جالبی دارم. شاید کمی غیر عادی به نظر برسد ولی متفاوت است. درختتان را درون یک سبد ساده قرار دهید و سبد را تزیین کنید. البته این کار برای آپارتمان های نقلی و درختان کوچک جواب می دهد.

شرکت دکوراسیون داخلی بلوط  ـ مسیح رحیم
دکور کریسمس
شرکت دکوراسیون داخلی بلوط ـ مسیح رحیم

تزئینات کرسمس در نشیمن

درختان مینیاتوری کریسمس

از درختان مینیاتوری کریسمس استقبال کنید

دکوراسیون مینیاتوری کریسمس با نمک تر است. اگر تمایل دارید در دفتر کارتان کمی حال و هوای کریسمس را ایجاد کنید، بهتر است از درخت های مینیاتوری کریسمس استفاده کنید. این درختان مینیاتوری برای سوئیت آپارتمان ها و دانشجوهایی که در خوابگاه زندگی می کنند هم مناسب است.

دستمال سفره های کریسمسی

تزیین شمع برای میز شام سال نو میلادی

شام کریسمس را با عطر دارچین و چوب کاج میل کنید

دستمال سفره هایتان را بیرون بیاورید برای این کار به کمی کناف یا کاموا، تعدادی چوب دارچین و چوب کاج نیاز دارید. دستمال ها را رول کنید و روی هرکدام یک عدد چوب یا برگ کاج و یک یا دو عدد چوب دارچین بگذارید حالا کناف یا کاموا را دورشان ببندید. می توانید شمع هایتان را هم با میوه کاج برگ و میوه های خشک یا تازه تزیین کنید از میز شام کریسمس لذت ببرید!

لوازم دکوری روسانا
درخت کریسمس فروشگاه روسانا
لوازم دکوری روسانا
لوازم دکوری روسانا
درخت کریسمس مشکی تزئین شده
لوازم دکوری روسانا
لوازم دکوری روسانا
درخت کریسمس نقرآبی تزئین شده
لوازم دکوری روسانا

شما هم ایده های کریسمسیتان را با ما در بخش دیدگاه ها درمیان بگذارید و برای ما تصاویر دکوراسیون های زیبایتان را بفرستید. کریسمستان سرشار از شادی و عشق!

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
امیرحسین م در تاریخ 02 دی 1396
آخه کریسمس به ما چه !!!
ارمیا در تاریخ 03 دی 1396
تو ایرانم مسیحی داریما

ثبت دیدگاه