Chidaneh.com placeholder image

معرفی 5 سایت محبوب برای خرید پوستر دیواری

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از بهترین روش ها برای خرید پوستردیواری، مراجعه به بهترین سایت پوستر دیواری است. به این شکل فرصت آن را خواهید داشت تا به راحتی تمامی مدل‌های مختلف پوسترهای دیواری را با دقت کامل مشاهده کرده و از میان آن‌ها مدل و طرح مناسب و مورد سلیقه خود را انتخاب کنید. از این روی اهمیت زیادی دارد که بهترین وب سایت‌های پوستر دیواری را شناسایی کرده و برای خرید این محصولات دیوارپوش، با مراجعه به بهترین وب سایت‌ها، برترین انتخاب خود را داشته باشید.

پوستر دیواری گل

در حقیقت همیشه برای خرید پوستر دیواری و محصولات مشابه آن، مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی، مستلزم حداقل یک روز وقت گذاشتن کامل برای گشتن میان مدل‌های مختلف از این مغازه به آن مغازه بوده است. در نهایت نیز شما همچنان فرصت نخواهید کرد که تمام مدل‌ها را مشاهده کرده و ناچار خواهید بود که از میان مدل های محدودی که فرصت دیدن آن ها را داشته اید یا به شکلی در آن فروشگاه‌ها موجود بوده است، انتخاب و خرید خود را انجام دهید. این در حالی است که با مراجعه به بهترین وب سایت پوستر دیواری، تنها با چند اسکرول و کلیک، می‌توانید تعداد قابل ملاحظه‌ای از طرح‌ها و مدل‌های پوسترهای دیواری را دنبال کرده و به راحتی مدل اصلی مطابق با سلیقه خود را از میان آن‌ها خریداری کنید. به این شکل نه زمان و نه انرژی شما به هدر نرفته و در نهایت نیز بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

چوب و هنر

در زیر به معرفی 5 سایت محبوب برای خرید پوستر دیواری به لحاظ تنوع محصولات، قیمت مناسب و کیفیت خدمات می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین سایت پوستر دیواری

از جمله بهترین وب سایت‌ها برای خرید پوستردیواری، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

پوستر دیواری پشت مبل

فروشگاه اینترنتی منزل MANZEL ، قدیمی ترین سایت پوستر دیواری

وب سایت منزل یکی از بهترین وب سایت‌های خرید پوستر دیواری محسوب می‌شود. در این وب سایت انواع و اقسام طرح‌ها و مدل‌ها، سایز و ابعاد پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پرده پانج، کاشی بین کابینتی، تابلو، پرده زبرا، موکت، دیوارپوش و … عرضه شده‌اند. ارائه برترین برندها و همین طور کامل بودن محصولات در فروشگاه اینترنتی منزل، از جمله شاخصه‌هایی است که باعث می‌شود تا خرید از این وب سایت بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد.

در فروشگاه منزل ((MANZEL.IR، شما می‌توانید به راحتی پوستر دیواری مورد نظر خود را به لحاظ طرح یا به لحاظ اتاق انتخاب کنید. به این ترتیب اگر به دنبال پوستر دیواری برای اتاق خواب کودک هستید، به راحتی وارد دسته بندی آن شده و تنها پوسترهای دیواری مربوط به اتاق خواب کودک را مشاهده خواهید کرد. به همین شکل برای خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون نیز می‌توانید به بخش پوسترهای دیواری وب سایت منزل مربوط به آن مراجعه کرده و تنها مدل‌هایی را دنبال کنید که مربوط به پوسترهای پشت تلویزیونی هستند. این دسته بندی انتخاب و خرید را برای شما راحت‌تر کرده و باعث می‌شود تا سریع‌تر به محصول مورد نظر خود دست یابید.

قیمت مناسب محصولات در وب سایت منزل و ارسال سریع کالا به دست مشتری، از جمله مزایایی است که باعث شده تا مشتریان این وب سایت همیشه راضی بوده و به کاربرانی وفادار تبدیل شوند. به علاوه نظرات مشتریان حاکی از آن است که همیشه پوسترهای دیواری منزل دارای بهترین کیفیت بوده و پس از نصب حرفه‌ای، بالاترین طول عمر و ماندگاری را از خود نشان داده‌اند. یک بار خرید پوستر دیواری از فروشگاه اینترنتی منزل، باعث خواهد شد تا به مشتری همیشگی آن تبدیل شوید.

پوستر دیواری

فروشگاه آنلاین والینو WALLINO ، تخصصی ترین سایت پوستر دیواری

یکی دیگر از بهترین وب سایت‌ها برای خرید پوستر دیواری، فروشگاه آنلاین والینو است. در این وب سایت انواع و اقسام مدل‌ها و طرح‌های پوسترهای دیواری عمومی، شهر و معماری، کودک، گرافیک و هنری، بافت و سطوح، سرگرمی و … عرضه شده‌اند. شما می‌توانید به راحتی یکسره به سراغ پوستر دیواری درخت رفته یا به جای آن پوستر دیواری ماشین را دنبال کنید. اگر برای اتاق نوجوان خود به دنبال یک پوستر دیواری جذاب هستید، در وب سایت فروشگاه اینترنتی والینو، به سراغ دسته بندی پوستر دیواری فیلم و بازیگران رفته یا پوستر دیواری‌های ورزشی را دنبال کنید.

جالب است بدانید که در فروشگاه اینترنتی والینو ((WALLINO.COM، پوسترهای دیواری بر اساس شغل نیز دسته بندی شده‌اند. به این شکل اگر برای دندانپزشکی به دنبال خرید پوستر دیواری هستید، می‌توانید به بخش پوسترهای دیواری دندانپزشک مراجعه کرده یا اگر می‌خواهید برای فست فود پوستر دیواری خریداری کنید، بخش پوستر دیواری فست فود به شما کمک خواهد کرد. به همین ترتیب پوستر دیواری آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، املاک؛، دفتر وکالت، گیم نت، بدنسازی و … را نیز داریم.

والینو، بزرگترین تولیدکننده پوستر دیواری در ایران بوده و محصولاتی باکیفیت و طول عمر بالا عرضه می‌کند. به این صورت شما فرصت آن را دارید که با خرید از فروشگاه اینترنتی والینو، به عنوان بهترین سایت پوستر دیواری، تجربه خرید بهترین محصولات با کمترین قیمت را مستقیم از خود تولید کننده داشته باشید.

فروشگاه آنلاین هویا HOVIA 

فروشگاه اینترنتی هویا ((hovia.com، یکی از وب سایت‌های خارجی بسیار مشهور در حوزه عرضه انواع پوسترهای دیواری با طرح‌ها و ترکیب رنگ‌های مختلف است. در این وب سایت پوسترهای دیواری با توجه به مخاطب و کاربرد آن دسته بندی شده و شما به طور مثال می توانید به صورت جداگانه به سراغ پوسترهای دیواری مناسب کودکان بروید.

همین طور در صورتی که به دنبال پوستر دیواری با زمینه رنگی خاصی باشید، این دسته بندی در فروشگاه Hovia انجام شده و می‌توانید به صورت کاملا مجزا شده پوسترهای دیواری با زمینه رنگ سیاه، آبی، قهوه‌ای، صورتی، سرخابی، سبز، خاکستری، نارنجی و … را انتخاب کنید. این به شما فرصت آن را می‌دهد تا در یک دسته بندی جدا شده، پوسترهای دیواری که با سبک دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر شما، هماهنگی دارند را انتخاب کرده و خرید راحت‌تری داشته باشید.

با توجه به تنوع بالای طرح و مدل‌ها، در صورت نبود چنین دسته بندی‌هایی، انتخاب برای افرادی که به صورت خاص به دنبال یک رنگ به طور مثال صورتی برای دیوارپوش خود هستند، کمی سخت خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی فوتووال PHOTOWALL 

برای آن دسته از افرادی که به دنبال پوسترهای دیواری خاص با طرح‌های ملایم و شیک هستند، وب سایت فوتووال (photowall.com) گزینه‌های مناسبی به همراه دارد. در این وب سایت می‌توانید با دنبال کردن طرح‌های مد نظر خود، بهترین مدل پوستر دیواری را انتخاب کنید. به علاوه در وب سایت فوتووال، امکان سفارش پوستر دیواری اختصاصی با عکس دلخواه خود را خواهید داشت. برای این منظور باید شما عکس مورد نظر خود را ارسال کرده و درخواست طراحی و چاپ آن به عنوان یک پوستر دیواری را داشته باشید.

این یک ویژگی عالی است که البته برای کاربران ایرانی کاربردی نداشته و تنها افرادی که قادر به دریافت محصولات فوتووال باشند، می‌توانند از آن استفاده کرده و پوسترهای دیواری از چهره خود، مناظر مورد نظر و … را داشته باشند. این قابلیت به ویژه برای افرادی که مایل هستند یک پوستر دیواری از چهره خود داشته باشند، بسیار جذاب خواهد بود.

فروشگاه اینترتی ریبل والز REBELWALLS 

در وب سایت پوستر دیواری ریبل والز(rebelwalls.com)، طرح‌های جدید و متنوع از انواع پوسترهای دیواری سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کار، محیط‌های اداری و … عرضه شده‌اند. به طور معمول قیمت‌ها در وب سایت ریبل والز تا حدودی گران‌تر بوده و این به دلیل عرضه برندهایی است که در کل از رده قیمتی بالاتری برخوردار هستند. با این همه تنوع طرح و مدل در ریبل والز، باعث شده تا همیشه مشتریان وفادار خود را داشته و پشتیبانی خوبی در فروش محصولات پوستر دیواری عرضه کند.

پوستر دیواری

مزایای خرید پوستر دیواری

از جمله مزایای خرید پوستردیواری و استفاده از آن به جای کاغذ دیواری یا رنگ کردن دیوارها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طرح و تنوع بالای پوسترهای دیواری
  2. کیفیت مناسب و ماندگاری قابل توجه
  3. قیمت مناسب پوسترهای دیواری
  4. نصب سریع و ساده
  5. شرایط نگهداری آسان
  6. و …

به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که خرید پوستر دیواری، به عنوان بهترین جایگزین برای کاغذ دیواری و رنگ کردن دیوارها، به حساب آمده و با خرید از بهترین وب سایت پوستر دیواری، از مزایای عالی آن برخوردار خواهید شد.

در بالا به معرفی 5 وب سایت پوستر دیواری معروف و دارای بهترین شرایط فروش پوستردیواری و خدمات آن پرداختیم. شما پیش از این برای خرید پوستر دیواری مد نظر خود به چه وب سایتی مراجعه داشته و چه نظری در این باره دارید؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه