Chidaneh.com placeholder image

گم شدن جوراب در ماشین لباسشویی، اینجوری گم نمیشه!

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از رایج ترین مسائل در رابطه با استفاده از ماشین لباسشویی، گم شدن جوراب در ماشین لباسشویی است. این مسئله به اندازه کافی همه ما را کلافه کرده است! دیگر وقت آن رسیده که به دنبال راهکاری برای جلوگیری از این مسئله باشیم. بسیاری معتقدند که ماشین لباسشویی با حرکت و چرخش خود تعدادی از لباس های کوچک مثل جوراب ها را به داخل می کشد. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا با هم راه هایی را بشناسیم که دیگر از شر گم شدن جوراب هایمان خلاص شویم.

گم شدن جوراب ها

قالیشویی ادیب

ممکن است بسیاری از لباس ها در فاصله لباسشویی تا اتاق ها از دستتان بیفتند؛ به همین دلیل سعی کنید مراقب جلوی پایتان باشید تا اگر جورابی از دستانتان افتاد گم نشود! در کنار این مسئله، پیشنهاد دیگری که برایتان داریم این است که داخل لباس های شسته شده را به خوبی بگردید. ممکن است جوراب های شما در زمان شسته شدن داخل لباس های دیگر رفته باشد. پس شاید لازم نباشد اعصابتان را خرد کنید!

وصل کردن جوراب ها

جوراب های متصل به هم

یکی از راه هایی که باعث می شود دیگر جوراب های خود را در ماشین لباسشویی گم نکنیم این است که جوراب ها را گوله کرده و به هم متصل کرده و یکی کنید. برای این کار می توانید از یک گیره محکم استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد که جوراب ها از هم باز نمی شوند.

جوراب در ماشین لباسشویی

کیسه های نگهدارنده لباس های کوچک

امروزه کیف و یا کیسه هایی در بازار قابل دسترس هستند که راهکار خوبی برای نجات دادن جوراب ها از دزدِ ماشین لباسشویی به حساب می آیند. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با قرار دادن جوراب هایتان در این کیف و بستن زیپ آن از سالم ماندن جوراب خود مطمئن باشید. باید اشاره کنیم که هزینه این کیف ها از چیزی که فکر می کنید نیز کمتر است!

جوراب های گمشده

گمشده ها به صف!

ممکن است کار از کار گذشته باشد و تعدادی از جوراب های شما گم شده باشند. ایده ای که در این رابطه برایتان داریم این است که جوراب های لنگه به لنگه را در کنار هم قرار دهید تا بلافاصله بعد از پیدا شدن لنگه هرکدام، مشکلتان حل شود! به همین راحتی!

وب سایت چیدانه از شما دعوت می کند که به این مطالب نیز سری بزنید:

نویسنده: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه