Chidaneh.com placeholder image

مدل کمد لباس، 10 کمد بدون در که تازگی خیلی مد شدن!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: مگر می شود اتاقی را بدون کمدها و کشوها کامل و زیبا بدانیم؟ این عنصر جدا نشدنی در خانه های ما به قدری اهمیت دارد که هر روز با انواع متنوع تر و زیباتر و مدرن ترش روبه رو می شویم و از نظر طراحان باز هم جای کار دارد! ماهم در چیدانه ۱۰ راز یک کمد لباس تمام عیار را بررسی کردیم و من امروز می خواهم راز یازدهم را برای شما بازگو نمایم: مدل کمد بدون در. این کمدها روز به روز طرفداران بسیاری را پیدا می کنند و بهتر است این گونه بگویم که به تدریج جای خود را در دکوراسیون اتاق خواب ما باز خواهند کرد.

قالیشویی ادیب

دکور رنگارنگ کفش ها 

مدل کمد: در این طرح ما کفش خود، شلوارها و پیراهن های خود را در معرض دید قرار می دهیم و با خطوط کمد همراه می کنیم تا یک طرح دینامیک و پرانرژی را ایجاد نماییم. به طور خلاصه، به همه چیز را جرات دیده شدن می دهیم! در مثال بالا کفش ها در یک کمد سفید رنگ قرار گرفته و با یک نورپردازی بسیار ملایم دکوراسیون را تقویت می کنند. 
تاثیر در دکوراسیون: این طرح تقریبا مثل یک اثر هنری است! زیرا با وجود کفش های متنوع در یک زمینه سفید، به یک دکور رنگارنگ و فانتزی در اتاق تبدیل گشته است.

مطلب پیشنهادی: کمد لباس متفاوت با ایده های کاربردی

مدل کمد لباس بدون در برای یک اتاق شیک 

مدل کمد لباس بدون در: شاید در وهله اول استفاده از این کمدها برایتان عجیب باشد، اما همان طورکه ما بسیاری از تغییرات مانند کابینت های بدون دستگیره را شناخته وقبول کردیم، این بار هم مدل کمد لباس بدون درب را ارائه می دهیم! نمونه بالا نشان می دهد که لباس ها مانند اشیا تزیینی و دکوری در فضای اتاق خواب عمل می کنند و این کمد کاربری و زیبایی را در کنار هم ایجاد کرده است. وجود فضاهای ذخیره سازی متنوع در کنار هم، یک طراحی هوشمندانه و البته استفاده آسان را ارائه داده است. 

تاثیر در دکوراسیون: یک طراحی ظریف است که با سفید بودن در کنار رنگ سفید دیوار و کف درخشان و جذاب جلوه می کند. در واقع یک اثر معاصر و مینیمال برای اتاق خواب خواهد بود زیرا به فضا انرژی می دهد. از مزیت های مهم دیگری که مدل کمد لباس بدون درب دارد می توان به قابل تنظیم بودن بخش های مختلف اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی: کمد لباس تان را خودتان طراحی کنید!

مدل کمد لباس بدون در

جذابیت یک رخت کن مدرن در کنار حمام

طرح کمد: مدل کمد لباس چوبی از جنس بلوط و به شکل L  یک فضای خاص را در کنار حمام ایجاد می نماید. احتمالا همه ما قرار گرفتن یک فضای خشک به عنوان رختکن را در کنار حمام دوست داریم. بنابراین طراح در این نمونه از یک دیوار شیشه ای با یک طراحی صنعتی قوی، مانعی بین قسمت دوش و وان با فضای رختکن ایجاد نموده است. این جدا کردن که بیش تر به صورت بصری قابل لمس است در عین جدا سازی، مانعی برای عبور نور نیز نخواهد شد.

تاثیر در دکوراسیون: این طرح به واسطه مدل ال شکل خود و همچنین بازی نور و سایه در فضا بسیار برجسته شده و به دلیل وجود نورهای یکپارچه یک کلیت ظریفی را به وجود آورده است.

مطلب پیشنهادی: ۱۲ ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!

مدل کمد لباس بدون در

مفید شدن فضاهای پرت خانه با مدل کمد لباس بدون در

طرح مدل کمد لباس: این طرح بسیار ساده و کاربردی است. زیرا به جای این که ساعات طولانی را به دنبال لباس ها و وسایل مان بگردیم، همه آن ها در دیدمان هستند و به راحتی پیدا می شوند. همچنین یک مزیت دیگر آن ها این است که در کنار زیبا بودن، قسمت های مختلف قابل جا به جا و تغییر طرح هستند. این کار فضای زیر سقف را نیز به خوبی پر می کند.

تاثیر در دکوراسیون: رنگ سفید قفسه ها حالت سبکی را در فضا القا می کند که در کنار جعبه های رنگی، ظرف های پلاستیکی شفاف و لباس های مختلف جلوه ای زیبا را در یک فضای کوچک به تصویر کشیده است.

مطلب پیشنهادی: ۱۲ ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!

مدل کمد لباس بدون در

مدل کمد لباس بدون در برای یک اتاق خواب معاصر

مدل کمد لباس بدون در: طرح کمد U شکل، یک فضای ذخیره سازی عملی و زیبایی. این مدل تعداد زیادی از فضاهای ذخیره سازی بزرگ و کوچک را در بر دارد و با وجود آینه باعث روشن تر و بزرگ تر نشان داده شدن اتاق می شود.

تاثیر در دکوراسیون: با وجود رنگ تیره، این کمد یک طرح یکپارچه را در اتاق به وجود آورده است.

مطلب پیشنهادی: کمد دیواری یا طراحی اتاق برای لباس هایتان!

مدل کمد لباس بدون در

خودنمایی کمد ال شکل در گوشه اتاق

طرح مدل کمد لباس ال شکل: این طرح به واسطه چوبی بودن در میان دیوارها و فضای سفید رنگ اتاق به خوبی در گوشه ای قرار گرفته و خودنمایی می کند. در این جا به غیر از رنگ، فرم کمد نیز در زیبایی و همچنین استفاده از فضا بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تاثیر در دکوراسیون: این کمد مانند یک عنصر مهم در دکوراسیون عمل کرده و فضای خواب را از فضای رختکن جدا می نماید. در عین حال با فرش سفید و نورپردازی مناسب این ایده را در اتاق را تقویت می کند.

مطلب پیشنهادی: ۸ اکسسوری کمد لباس برای نظم دهی آسان و کم هزینه!

مدل کمد لباس بدون در

مدل کمد لباس با سایز بزرگ

مدل کمد لباس: این طرح برای فضاهای بسیار بزرگ و جدا از اتاق خواب کارآیی دارد. بیش تر برای لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد و به واسطه فلزی بودن و خطوط ساده و نرمی که دارد احساس شلوغی را در فضا از بین می برد.

تاثیر در دکوراسیون: قفسه های کفش، لباس و یا هر وسیله دیگری به راحتی از یکدیگر تفکیک می شوند و کمد را مانند یک پازل گرافیکی و زیبا ارائه می دهند.

مطلب پیشنهادی: چیدمان لباس در کمد، لباس هایی مثل روز اول داشته باشید!

مدل کمد لباس بدون در

جذابیت چوب در کمد بدون در

مدل کمد لباس بدون در: در این نمونه، کمد با پارکت کف اتاق پیوستگی و یکپارچگی بصری خوبی را به معرض نمایش می گذارند که به دلیل هماهنگی رنگ چوب ها است. در کنار این چوب، قفسه های شیشه ای و شفاف سبکی را به فضا القا می کنند و لباس ها جلوه ای زیبا و برجسته به خود می گیرند.

تاثیر در دکورسیون: بدون شک این مدل چوبی یک نتیجه شیک و مدرن را در هر اتاق خوابی به همراه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی کمد دیواری، جدیدترین ها!

مدل کمد لباس بدون درهای فولادی سیاه

مدل کمد لباس: این مدل کمد لباس بدون در، سبک ساختار بلند و باریک فلزی و بسیار ظریف دارد که یک فضای شیک را در اتاق خواب به وجود آورده است.

تاثیرات در دکوراسیون: این کمد در عین حال که دو فضا را جدا می کند از دلگیر و کوچک شدن اتاق جلوگیری می نماید و لباس ها به اشیاء تزئینی و دکوری تبدیل شده اند.

مطلب پیشنهادی: کمد دیواری ریلی مدرن، ۶۰ مدل برای آپارتمان های ریزه میزه!

مدل کمد لباس بدون در

کمد دیواری بدون درب برای فضاهای کوچک

مدل کمد لباس بدون در: ده قفسه، دو کشو و یک قسمت مرکزی برای آویختن لباس… تعداد زیادی از فضاهای ذخیره سازی به صورت متقارن در کنار یکدیگر قرار گرفته و کلیت منسجمی را به وجود آورده اند.

تاثیرات در دکوراسیون: رنگ سفید مبلمان در مقایسه با آبی خاکستری دیوار بسیار خودنمایی می کند که برای اتاق خواب شما جذاب خواهد بود. اما به طور کلی کمد دیواری یک گزینه ایده آل است چراکه به تمیز نشان داده شدن اتاق و بهینه سازی فضاها کمک بسیاری خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
کمد دیواری
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین

یراق جم (میرزایی)
تجهیزات داخل کمد هایگلد
یراق جم (میرزایی)

دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
کمد دیواری
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین

طراحی دکوراسیون داخلی محمد ترکمن ۱۱۰
طراحی داخلی کمد دیواری(کلوزیت)
طراحی دکوراسیون داخلی محمد ترکمن ۱۱۰

“برای سفارش انواع مدل کمد اتاق از ثبت درخواست چیدانه کمک بگیرید"

مطالب پیشنهادی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه