Chidaneh.com placeholder image

10 ایده منحصر به فرد برای درب کمد دیواری

به قلم: تحریریه چیدانه

کمد لباس: وقتی صحبت از کمدهای لباس به میان می آید اولین چیزی که همه می خواهند راجع به آن بدانند رازهایی برای داشتن یک کمد حرفه ای و منظم است. ما هم در چیدانه سعی کرده ایم تا در مطالب این ترفندهای دکوراسیونی را با شما در میان بگذاریم، ولی این بار سعی کرده ایم تا کمی متفاوت تر به کمد های لباس نگاه کنیم و این بار درهای کمد دیواری را هدف قرار داده ایم. دلیلش هم این است که درب کمد دیواری تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب داشته اند و توجه به زیبایی آن ها می تواند چهره اتاق خواب تان را حسابی دستخوش تغییر کند.

chidaneh ad banner

کمد دیواری چوبی رنگین تجارت درین

صنایع چوبی خورشید
کمد چوبی
صنایع چوبی خورشید

در کمد دیواری به سبک روستیک

اگر به سبک روستیک علاقه دارید درب کمدهای دیواری این امکان را برای شما ایجاد می کنند. برای کمد های لباس تان می توانید از درب های چوبی قدیمی با رنگ های قهوه ای روشن و یا تیره متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان استفاده کنید. در عکس بالا می توانید ببینید که نتیجه این کار چگونه می شود. درب کمد دیواری روستیک هم برای درب های ریلی و هم برای درب های ثابت مناسب اند.

مطلب پیشنهادی : کمد دیواری ریلی مدرن، 60 مدل برای آپارتمان های ریزه میزه!

آریا معماران نقش گستر
اجرای کمد دیواری
آریا معماران نقش گستر

شیما خراسانی
کمد دیواری ریلی
شیما خراسانی

ایرانگلسکو
انواع آینه کمد دیواری
ایرانگلسکو

کمجا مدرن تخت
طراحی و اجرای کمد
کمجا مدرن تخت
احسان
کمد لباس با درب ریلی
احسان
کمد چوبی آیکیا
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
کمد دیواری
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
کمد دیواری
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
کمد دیواری
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین

درب کمد دیواری آینه ای

تا حالا به این فکر کرده اید که چگونه آینه ها را در فضاهای مختلف خانه بچینیم؟

برای اتاق خواب، به خصوص اتاق خواب های کوچک، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آینه ها را روی درب کمد های دیواری نصب کنید. برای این کار تصاویر بالا ایده های خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر سبک اتاق خواب‌تان کلاسیک است درب کمد دیواری نیز می تواند با نقش های مختلف با آینه ترکیب شود. برعکس اگر اتاق خوابی مدرن دارید از درب های آینه ای کاملا مینیمال و ساده استفاده نمایید. درب کمد دیوار آینه های هم مانند نمونه قبل برای درب های ثابت و ریلی قابل اجراست.

اگر فکر می کنید که نصب کردن آینه ها به تنهایی نمی تاند خواسته شما را برآورده کند، از ایده ای که در عکس بالا می بینید استفاده کنید و با یک سری قطعات چوب طرح هایی را بر روی اینه ها ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی: کمد دیواری جدید، بهترین مدل ها که دنبالش بودید!

دکوراسیون داخلی زینو دیزاین
کمد دیواری
دکوراسیون داخلی زینو دیزاین

کمجا مدرن تخت
کمد
کمجا مدرن تخت

مهندسین مشاور معماری زما - رضا مفاخر
کمد دیواری مدرن
مهندسین مشاور معماری زما - رضا مفاخر

درب کمد دیواری شیشه ای

درب کمدهای لباس می توانند ویترینی زیبا برای لباس های تان باشند، یعنی به جای آن که لباس ها را در پشت درب های چوبی یا آکاردوئی مخفی کنید می توانید درب های شیشه ای برای کمد ها تهیه نمایید، شاید با این کار مجبور شوید تا همیشه کمدهای تان را تمیز و مرتب نگه دارید.

عکس های بالا هم نمونه دیگری از درب های چوبی برای کمد های لباس را به شما نشان می دهد با این تفاوت که این درب ها ظاهر مدرن تری دارند.

مطلب پیشنهادی: اگر کمد دیواری ندارید این 10 جالباسی را دریابید!

دکوراسیون طرح چوب دی
کمد دیواری طرح چوب دی
دکوراسیون طرح چوب دی

مدل درب کمد دیواری جدید

برای پوشاندن درب کمد های دیواری می توانید از تعدادی درب چوبی که برای ورودی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند بهره بگیرید. این درب های یک شکل را در کنار هم قرار دهید و طراحی مقرون به صرفه ای برای کمدهایتان داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: با طبقه بندی کمد دیواری نگران کمبود جای لباس ها نباشید!

درب کمد دیواری مات

درب کمد دیواری مات

درب کمد دیواری مات

با درب کمد های لباس می توان خیلی ساده برخورد کرد. مثلا این که برای تغییر چهره آن ها می توانید از برچسب های شیشه مات کن استفاده کنید. این برچسب ها در طرح های مختلف و حتی رنگ ها مختلف تولید می شوند که شما به راحتی می توانید هر کدام را که خواستید برای کمد لباس تان استفاده کنید. یا این که درب هایی از جنس پلاکسی را انتخاب کنید که حالتی نیمه شفاف دارند. 

درب کمد دیواری پارچه ای

درب دیوار کمد دیواری

درب کمد دیواری پارچه ای

بعضی وقت ها هم اصلا کمد ها به درب نیازی ندارند و می توان از پرده برای جدا کردن فضای کمد از فضای های داخلی دیگر استفاده کرد. اگر فکر می کنید که این ایده چندان جالب به نظر نمی رسد باید به دقت تر به عکس بالا نگاه کنید. البته این ایده برای کمد دیواری عمیق بهتر به نظر می رسد.

مطلب پیشنهادی: طراحی داخل کمد دیواری عمیق، چطوری متفاوتش کنم؟

تزیین درب کمد دیواری با کاغذ دیواری

در بسیاری از موارد، به خصوص خانه های اجاره ای، امکان عوض کردن درب ها وجود ندارد. بنابراین تزیین آن ها می تواند ارزان ترین و ساده ترین راهکار باشد. همان طور که در تصویر بالا یکی از این ایده ها را می بینید، متوجه می شوید که هم برای درب های ریلی و هم برای درب های ثابت کارایی خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی: تزیین درب اتاق، 23 ایده شیک و مقرون به صرفه!

در خانه تخته سیاه هم لازم می شود و چه جای بهتر از درب کمدهای لباس برای این تخته سیاه ها. می توانید روی آن ها وسایلی را که در کمد گذاشته اید را یادداشت کنید تا دقیقا بداند برای هر کدام از وسیله ها کدام کمد را بگردید.

" برای سفارش انواع درب کمد دیواری از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید “

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
nazanin_kd در تاریخ 02 آذر 1394
چقدر عالی بود خانم آقازاده ممنون بخاطر مطلب مفیدتون

ثبت دیدگاه