Chidaneh.com placeholder image

استفاده از آینه در دکوراسیون، سه ویژگی برای یک انتخاب عالی!

به قلم: گلنار

ورود آینه‌ ها به دکوراسیون خانه می‌ تواند تغییری شگفت‌ انگیز در حس کلی فضا به وجود آورد. اگر آن ها را درجایی مناسب قرار دهید، می‌ توانند میزان نور را افزایش دهند و یا به‌ صورت بصری فضای شما را بزرگ‌ تر و به‌ اصطلاح، دو برابر نشان دهند. اگر تصمیم به خرید آینه دارید قطعا عناصری مثل اندازه، فرم، مصالح، رنگ و حتی محل قرار دهی آینه‌ ها می‌ توانند تأثیر بسیاری زیادی بر روی سایر عناصر منزل شما داشته باشند. 

شیشه و آینه جی گلس
نمونه کارهای شیشه و آینه جی گلس
شیشه و آینه جی گلس

chidaneh ad banner

شیشه و آینه جی گلس
آینه کاری طرح لوزی کلاسیک
شیشه و آینه جی گلس

شیشه آینه ناطقی گلس
آینه کاری در سقف با ترکیب چوب
شیشه آینه ناطقی گلس

آینه‌ با ابعاد مناسب در دکوراسیون

هنگام خرید آینه، چه دکوری و چه کاربردی، اول‌ از همه کاربری آن را در نظر بگیرید؛ برای مثال آیا شما آینه‌ ای تمام‌ قد نیاز دارید؟ محلی که شما برای نصب آینه انتخاب می‌ کند می‌ تواند تعیین‌ کننده سایز آن باشد. آینه‌ های بزرگ معمولا برای فضاهایی مانند ورودی‌ ها مناسب هستند؛ زیرا آن ها نور فضا را افزایش داه و به شما این فرصت را می‌ دهند که هنگام خروج از خانه نگاهی به‌ ظاهر خورد بیندازید. آینه‌ های مخصوص نشیمن معمولا دکوراتیوتر، کوچک‌تر و پر از تزئینات هستند؛ درحالی‌ که آینه‌ های داخل اتاق‌ خواب و کمد، دارای عرضی کم، ولی تمام‌ قد هستند، اما در بیشتر مواقع از آینه‌ های کوچک در حمام و دستشویی استفاده می‌ شود.

مطلب پیشنهادی : ۵ ایده برای درخشش دیوار آینه ای در دکوراسیون منزل

مبلمان و اکسسوری هوم سنترو
دکوراسیون مبلمان - فروشگاه هوم سنترو
مبلمان و اکسسوری هوم سنترو

آینه آرمان
آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی
آینه آرمان

آینه آرمان
آینه دکوراتیو
آینه آرمان

مبلمان و اکسسوری هوم سنترو
آینه شیشه و چوب
مبلمان و اکسسوری هوم سنترو
مبلمان و اکسسوری هوم سنترو
آینه برنجی
مبلمان و اکسسوری هوم سنترو
مبلمان و اکسسوری هوم سنترو
آینه استیل کروم شده
مبلمان و اکسسوری هوم سنترو

انواع مدل آینه

با این که آینه‌ ها بیش تر جنبه کاربردی دارند، اما می‌ شود از آن ها به‌ عنوان عنصر تزئینی نیز استفاده کرد؛ برای مثال شما می‌ توانید تعدادی آینه با قطعات مختلف را کنار هم بچینید و اثری هنری در خانه خود شکل دهید و یا این که از یک آینه زیبای خورشیدی با قاب گرد به‌ عنوان نقطه مرکزی خانه برای جلب ‌توجه‌ ها استفاده کنید. آینه‌ های بزرگ دیواری با قاب‌ های زیبای پهن نیز می‌ توانند برای تزئین خانه، مورد استفاده قرار بگیرند. آن ها می‌ توانند خانه شما را بزرگ‌ تر نشان دهند، اما باید بدانید که برایتان چندان ارزان هم تمام نمی‌ شوند، پس بهتر است که پیش از خرید از بودجه خود مطمئن شوید.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون با آینه، ۱۳ کاربرد شگفت انگیز در خانه!

شیشه و آینه کیهان
آینه دکوراتیو
شیشه و آینه کیهان

شیشه و آینه کیهان
آینه دکوراتیو
شیشه و آینه کیهان

زیبایی آینه با مدل قاب مناسب

وقتی پای خرید آینه برای سرویس‌ ها در میان است قبل از هر چیز بهتر است مقاوم بودن قاب در برابر رطوبت را در نظر داشته باشید، اما درباره اتاق‌ هایی دیگر بهتر است سبک دکوراسیون و احساس شخصی خود را ملاک قرار دهید. خرید آینه‌ ها فرصتی برای ایجاد دکوری فریبنده در خانه شما هستند؛ بنابراین برای انتخاب مدلی خاص و منحصر به‌ فرد شک نکنید. شما هم‌چنین می‌ توانید لوازمی برای تزئینات روی آینه خریداری نمایید. آینه‌ ها می‌ توانند تنها جنبه‌ ای دکوری داشته باشند و یا حتی برای افزایش نور محیط نصب شوند. نگران نباشید به دنبال گزینه‌ هایی بگردید که دارای قابی طلایی هستند و به محیط، گرما می‌ بخشند. نظرتان درباره قاب‌ های کهنه‌ کاری شده چیست؟ این مدل قاب‌ ها می‌ توانند زیبای بصری خانه را تقویت کنند. در نظر داشته باشید که قیمت آینه‌ ها بسته به جنس قاب، تزئینات و اندازه آن ها متفاوت است.

شما می‌ توانید برای آشنایی با فروشندگان و متخصصان در این حوزه به پروفایل شرکت های شیشه و آینه جی گلس، مبلمان و اکسسوری هوم سنترو، شیشه و آینه کیهان، شیشه آینه ناطقی گلس و آینه آرمان در وب‌ سایت چیدانه مراجعه کرده و نمونه محصولات و کارهای آن ها را ببینید.

منبع : مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه