Chidaneh.com placeholder image

تزیین سبد گل، این سبدهای خوشگل تقدیم با عشق!

به قلم: تحریریه چیدانه

گل آرایی و تزیین سبد گل همیشه لذت و ذوق بسیاری را به دنبال خواهد داشت. افرادی که پیشتر این کار را انجام داده اند قطعا لذت تزیین سبد گل برای مناسبت های مختلف را جزء خاطرات و تجربیات شیرینشان خواهند شمرد. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم در رابطه با تزیین سبد گل بگوییم، پس با ما همراه باشید.

انتخاب سبد گل

سرویس خواب بالسا

انتخاب سبد مناسب

اولین قدمی که برای تزئین سبد گل باید در نظر داشته باشید آن است که به سراغ سبدی بروید که با اندازه و تعداد گل هایی که در نظر دارید هماهنگ و متناسب باشد. فضای بیش از اندازه تنگ و یا حتی باز برای گلها می تواند مانع از جلوه سبد گل شما شود.

مطلب مرتبط: گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین مجالس و جشن ها

انتخاب سبدهای قدیمی در خانه

در این رابطه حتما لازم نیست که از سبدهایی با ظاهری عجیب و یا با هزینه ای زیاد استفاده کنید. شما می توانید از سبدهای قدیمی خود استفاده کرده و با کمی شستشو و یا تعمیر، آنها را مثل روز اولشان کنید.

معمولا توصیه می شود که برای فصل های بهار و تابستان به سراغ سبدهایی با رنگ های روشن و شاد بروید و در فصل های پاییز و زمستان هم سبدهایی با رنگ خاکستری یا خاکی را انتخاب نمایید.

مطلب مرتبط: ویدئو: از جادوی گل و گیاه غافل نشوید!

تزیین سبد گل در خانه

تزیین سبد گل چگونه است؟

برای شروع تزیین سبد گل باید یک اسفنج تهیه کنید و آن را برای مدتی در آب بخیسانید. بعد از گذشت چند ساعت می توانید با کمک یک سیم، آن را محکم به سبدتان بچسبانید و درون سبد قرار دهید.

انتخاب گل برای تزیین سبد

حالا باید به سراغ انتخاب گل های مورد نظرتان بروید. پیشنهاد ما این است که بیشتر به سراغ گل هایی بروید که از نظر رنگی با هم در تضاد هستند، ولی اگر می خواهید رنگ هایی مشابه انتخاب کنید سعی کنید شباهت بیش از حد رنگ های آنها مانع از جلوه هر کدامشان نشود.

مطلب مرتبط: تزیین دسته گل خانگی در ۸ مرحله!

تزیین سبد گل

بهتر است در چیدمان گل ها در تزیین سبد گل خود قرینه را نیز مدنظر داشته باشید تا زیبایی سبد گلتان بیشتر شود. این قرینگی باید در زمان انتخاب گل ها در ذهنتان وجود داشته باشد تا بتوانید آنها را دوتا دوتا قرینه نمایید.

تزئین سبد گل

در زمانی که می خواهید گل ها را در سبد خود قرار دهید بهتر است که ساقه های آنها را به شکل اریب برش بزنید تا راحت تر درون اسفنجی که در سبد گذاشته اید فرو برود.

مطلب مرتبط: گل های آپارتمانی خوشبو، همین ۸ تا بسه!

سبد گل تزئین شده

در این میان گیاهان و برگ های سبز رنگ را از یاد نبرید و آنها را در لا به لای گل هایتان قرار دهید تا جلوه سبد گلتان بیش از پیش شود. به همین راحتی! حالا از تزیین سبد گل خود لذت ببرید و آن را برای مناسب های مختلف هدیه دهید.

شما می توانید مطالب مشابه را در بخش تزیینات جشن وب سایت چیدانه مطالعه نمایید!

نویسنده: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه