Chidaneh.com placeholder image

7صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند (4)

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام فرصتی را برای ما فراهم می آورند تا به دور از ترافیک شهری بتوانیم لذت یک گالری گردی جذاب را تجربه کنیم. این فضاها فرصتی را برای ما به وجود می آورند که حتی بدون خروج از منزل کالای مورد نظر خود را سفارش دهیم. یا دست کم گالری هایی را برای گشت و گذار انتخاب کنیم که بیشتر باسلیقه ما جور در می آید. چیدانه در ادامه مطالب معرفی صفحات اینستاگرام که وسائل جذاب و هیجان انگیز می فروشند ، این بار هم می خواهد تعدادی دیگر از این صفحات را به شما معرفی کند، پس با چیدانه همراه باشید تا با این گالری های جذاب و هیجان انگیز آشنا شویم. 

طراحی دکوراسیون داخلی فضای نشیمن

سرویس خواب بالسا

۱. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : seven.vip

این گالری جذاب بهترین جا برای خانوم های خوش سلیقه ای است که می خواهند دکوراسیون داخلی خانه خود را با مبلمان خاص و متفاوت تزئین کنند.

طراحی مبلمان های خلاقانه برای اتاق های نشیمن

در این گالری می توانید انواع مختلف مبلمان های جذاب را ببینید. مبل های مدرن و راحتی، مبلمان هایی با طرح های سلطنتی، لوسترهای خلاقانه و آینه های زیبا که مطمئنا زیبایی خانه شما را دو چندان می کنند. بازدید از این گالری زیبا را از دست ندهید.

آدرس صفحه اینستاگرام سون. وی آی پی : seven.vip

طراحی دکوراسیون داخلی به وسیله کوسن

2. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : آرل دیزاین

اگر به دنبال کوسن های زیبا و فانتزی می گردید، حتما به این صفحه سر بزنید. کوسن های زیبا با طرح های متنوع و منحصر به فرد. با هر ابعاد و اندازه که بخواهید.

طراحی کوسن های قرمز و سفید برای دکوراسیون داخلی منزل

فقط کافی است تا بعد از گذشت و گذار در این صفحه جذاب کد کوسن مورد نظرتان را یادداشت کنید و از طریق شما ره ای که در اختیار شما قرار داده شده تماس بگیرید آن را سفارش دهید. 

کوسن به شکل طرح های اصیل ایرانی برای دکوراسیون منزل

آدرس صفحه اینستاگرام آرل دیزاین: ariel.design

طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک کلاسیک

3. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : هوالمعمار

در این صفحه که متعلق به یکی از خلاق ترین طراحان داخلی است می توانید نمونه های زیبایی از طراحی های داخلی منحصر به فرد را ببینید. مبلمان های آنتیک چوبی، لوازم دکوری لوکس، کفپوش های متنوع و حتی انواع نور پردازی های زیبا در این صفحه به چشم می آیند.

مبلمان کلاسیک به رنگ سبز

مبلمان ها و لوازم دکوری به نمایش درآمدهدر این صفحه بسیار زیبا و چشم نواز هستند و چیدانه به شما پیشنهاد می کند که بازدید از این صفحه را از دست ندهید. 

طراحی دکوراسیون داخلی با مبلمان قرمز

آدرس صفحه اینستاگرام هوالعمار: hoval_memar7

نورپردازی خلاقانه آشپزخانه

4. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : ZEM Group

داشتن وسائل روشنایی شیک و زیبا در دکوراسیون منزل باعث می شود تا خانه شما زیباتر و خاص تر جلوه کند. برای این که بتوانید انواع متفاوت این چراغ ها را تهیه کنید. می توانید سری به این صفحه جذاب بزنید و نگاهی به انواع چراغ های روشنایی موجود د این صفحه بیاندازید. 

نورپردازی خلاقانه دکوراسیون داخلی با استفاده از چراغ های زیبا

آدرس صفحه اینستاگرام زم گروپ: homeintegrator

استفاده از میز چوبی زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی

5. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : چوبین 

این صفحه مخصوص کسانی است که علاقه وافری به وسیله های چوبی دارند. تمام لوازم دکوری و مبلمانی که در این گالری به نمایش گذاشته می شود از ترکیب چوب با دیگر مواد و مصالح مثل شیشه ساخته می شوند. 

میز غذاخ9وری چوبی زیبا و خیره کننده

تمام سعی طراحان این مجموعه بر این است که به وسیله مبلمان های چوبی زیبا طبیعت را مهمان خانه شما کنند. اگر شما هم علاقه مند به داشتن مبلمان های چوبی منحصر به فرد هستید، این گالری دقیقا چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. 

آباژور چوبی جذاب و زیبا در اتاق خواب

آدرس صفحه اینستاگرام چوبین: iran_interiordesign

طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

6. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل: لاجوردی

در این گالری زیبا می توانید انواع کاشی ن سرامیک های زیبا را تهیه کنید. کاشی و سرامیک ای منحصر به فردی که نظیر آن ها را در کمتر جایی دیده اید. هم چنین می توانید عکس هایی از پروژه های اجرا شده که در آن ها از این کاشی ها و سرامیک ها استفاده شده است را ببینیند. 

استفاده از کاشی های صدفی برای حمام و سرویس بهداشتی

آدرس صفحه اینستاگرام لاجوردی: lajevardi_ceramic

فروشگاه ایکیا

7. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : ایکیا

ایکیا یکی از بزرگترین و معتبرترین فرشگاه های لوازم دکوراسیون داخلی منزل در تمام دنیا است. و شما هم اگر مایل هستید تا از لوازم و وسائل ایکیا در منزل خود استفاده کنید می توانید از طریق این صفحه اقدام به خرید لوازم و وسائل مورد نظرتان بکنید.

شمعدان ها و گلدان های زیبای ایکیا

در این صفحه همه اطلاعاتی که برای خرید یک وسیله احتیاج دارید در اختیار شما قرار می گیرد و همین کار باعث می شودذ تا شما از خرید خود مطمئن باشید. 

لوازم و وسائل دکوری موجود در فروشگاه ایکیا

آدرس صفحه اینستاگرام ایکیا: ikea.tchibo

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. به نمونه کارهای آن‌ها خوب دقت کنید: این پروژه‌ها چه‌قدر شبیه خانه ایست که شما می خواهید؟ با خود صادق باشید، یک عمارت بزرگ ممکن است بسیار زیبا باشد، اما هیچ نکته مشترکی با خانه کوچک شما نداشته باشد. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب پیشنهادی : جلوه متفاوت در دکوراسیون داخلی با دیوارپوش های آلومینیومی
ترکیب رنگ تابستانی صورتی و نارنجی در دکوراسیون داخلی منزل
ایده های فوق العاده ۸ طراح در طراحی دکوراسیون ۸ اتاق یک خانه(۲)
ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۲)

نویسنده : شمیم آقازاده | گرداوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه